sprawa w sądzie - publikacja

Data: 2010-07-19 13:53:02
Autor: limken
sprawa w sądzie - publikacja
na wniosek policji sprawa w której jestem pokrzywdzony została skierowana do sądu
sąd przysłał pismo, iż jestem wzywany w sprawie imię i nazwisko sprawcy jako pokrzywdzony

czy mogę opublikować takie zawiadomienie?
czy muszę wymazać imię i nazwisko oskarżonego

--
limken

Data: 2010-07-21 11:55:05
Autor: TomekK
sprawa w sądzie - publikacja
[...]

Tak z ciekawości: po co chcesz to publikować ?

sprawa w sądzie - publikacja