sprawa wodomierza

Data: 2015-02-11 20:30:23
Autor: Frez
sprawa wodomierza
Jest wspĂłlnota mieszkaniowa.
Zarządca przypomniał sobie,że trzeba dokonać wymiany wodomierza (zimna woda)i to szybko, bo skończyła się legalizacja.
Niestety płacę z własnej kieszeni, ale:
1. Kupić nowy ( co zrobić ze starym?)
2. Dać do legalizacji- jaki jest koszt?
3. Kupić jakiĹ› regenerowany- przecieĹĽ czas ĹĽycia  ich to 5 lat.

Co znawcy zagadnienia polecajÄ… w aspekcie rachunku ekonomicznego?

Data: 2015-02-11 11:35:26
Autor: kogutek444
sprawa wodomierza
W dniu ¶roda, 11 lutego 2015 20:30:25 UTC+1 użytkownik Frez napisał:
Jest wspólnota mieszkaniowa.
Zarz±dca przypomniał sobie,że trzeba dokonać wymiany wodomierza (zimna woda)i to szybko, bo skończyła się legalizacja.
Niestety płacę z własnej kieszeni, ale:
1. Kupić nowy ( co zrobić ze starym?)
2. Dać do legalizacji- jaki jest koszt?
3. Kupić jaki¶ regenerowany- przecież czas życia  ich to 5 lat.

Co znawcy zagadnienia polecaj± w aspekcie rachunku ekonomicznego?

Rachunek ekonomiczny wskazuje na ryczałt.

Data: 2015-02-12 23:10:33
Autor: Z_D
sprawa wodomierza
W artykule <mbgbtp$gug$1@mx1.internetia.pl> Frez napisal(a):

[...]

Rachunek ekonomiczny to kupno w markecie licznika za 40zł.
Regeneracja to 40zł + koszty posyłek
Ryczałt to konieczno¶ć dopłacania do wody w mieszkaniach"komunalnych",
co rozliczaja sie ryczałtem,a woda płynie wartkim strumieniem przez kible
przez 24 godz na dobę.
--
Pozdr. Z_Dr ________________________________________________________________________

Data: 2015-02-12 15:08:03
Autor: kogutek444
sprawa wodomierza
W dniu czwartek, 12 lutego 2015 23:48:32 UTC+1 użytkownik Z_D napisał:
> [...]

Ryczałt to konieczno¶ć dopłacania do wody w mieszkaniach"komunalnych",
co rozliczaja sie ryczałtem,a woda płynie wartkim strumieniem przez kible

Ryczałt daje komfort nie zakręcania kranu jak się myje zęby i spłukiwania po każdym skorzystaniu z toalety. No i nikt obcy co jaki¶ czas po chałupie się nie szwenda.

Data: 2015-02-13 01:58:58
Autor: Z_D
sprawa wodomierza
W artykule
<b
5
17
6f
1a
-
2
03
-
4
80a
-
b98a

-
94
53
b2
2e
ba41
@goo
gleg
rou
ps.
co
m>
 ko
gut
ek44
4@gm
ail
..co
m n
api
sal
(
)
:

[...]

Ależ przeciez pasożyt siedzi w chałupie! Cały czas. To nie jest gorzej?
Co korzysta z wody,za która (po czę¶ci) płac± (zapewne) inni?
Ci -oszczędni?? Płac± za sw± sumienno¶c i społecznie porz±dane nawyki...oszczędzania wody.
--
Pozdr. Z_Dr ________________________________________________________________________

Data: 2015-02-12 18:11:19
Autor: kogutek444
sprawa wodomierza
W dniu pi±tek, 13 lutego 2015 02:36:57 UTC+1 użytkownik Z_D napisał:
W artykule
<b
5
17
6f
1a
-
2
03
-
4
80a
-
b98a

-
94
53
b2
2e
ba41
@goo
gleg
rou
ps.
co
m>
 ko
gut
ek44
4@gm
ail
.co
m n
api
sal
(
)
:

> [...]

Ci -oszczędni?? Płac± za sw± sumienno¶c i społecznie porz±dane nawyki...oszczędzania wody.

Mam się zarumienić?

Data: 2015-02-13 18:10:14
Autor: Z_D
sprawa wodomierza
W a
 <
6

2
7

-
8

-
4

5
4
7
-
8
0
9
6
-
9
0

3
0
8
0
7

5
6
0

9
2
@

..

4
4
4
@
..
(
)

:

> [...]

Ci -oszczędni?? Płac± za sw± sumienno¶c i społecznie porz±dane nawyki...oszczędzania wody.

KAŻDY oszust,krętacz i cfaniaczek powinien chciec sie poprawić. Zawstydzony.
--
Pozdr. Z_Dr ________________________________________________________________________

Data: 2015-02-13 10:27:49
Autor: kogutek444
sprawa wodomierza
W dniu pi±tek, 13 lutego 2015 18:48:12 UTC+1 użytkownik Z_D napisał:
W a
 <
6

2
7

-
8

-
4

5
4
7
-
8
0
9
6
-
9
0

3
0
8
0
7

5
6
0

9
2
@

.

4
4
4
@
.
(
)

:

> Mam się zarumienić?

KAŻDY oszust,krętacz i cfaniaczek powinien chciec sie poprawić. Zawstydzony.
-- Pozdr. Z_Dr ________________________________________________________________________

Wy¶lij ten list do tych co rz±dz±. Jak tylko oni się poprawi± to będę zaraz po nich w kolejce. Poza tym to bardzo chcę się poprawić, ale mi to jako¶ nie wychodzi. Zły przykład z góry idzie czy co?

Data: 2015-02-14 11:00:44
Autor: BQB
sprawa wodomierza
W dniu 2015-02-11 o 20:30, Frez pisze:
[...]

Kupić tańszy a stary oddać na złom

Data: 2015-02-15 12:14:20
Autor: Frez
sprawa wodomierza
Ryczałt nie wchodzi w grę.To bezsens.
A takich licznikĂłw poza zĹ‚omem regeneratorzy  to nie skupujÄ…?

Data: 2016-01-11 10:06:02
Autor: damian.dobosz
sprawa wodomierza
[...]

My¶lę, że lepiej kupić nowy choćby ze względów higienicznych. Przepływa przez niego woda pitna.

Data: 2016-01-11 10:26:14
Autor: Zenek Kapelinder
sprawa wodomierza
I zapewne w fabryce licznikow i sklepach gdzie je sprzedaja wszyscy maja ksiazeczki zdrowia. Napisales i sie zrobilo smiesznie. Prosze nie pisz wiecej bo mam zajady i mnie boli jak sie smieje.

sprawa wodomierza