sprawdzam !

Data: 2010-07-16 10:57:19
Autor: apr...
sprawdzam !
http://tiny.pl/h77wh

Opinie do: Syn ofiary katastrofy: zabolały mnie słowa Palikota Palikot to podobno odważny człowiek.

Gdzie była jego odwaga aby zapytać o przyczyny wypadku Geremka? Gdzie się podziała odwaga Palikota aby zapytać o przyczyny śmierci Michniewicza z kancelarii Premiera Tuska? Gdzie jest odwaga Palikota aby powiedzieć ,że to Leszek Miller ma krew Blidy na rękach i jej mąż?
- metro66
2010-07-16 12:24

jakie ZAplecze musi mieć ten świński ryj, że jeszcze się utrzymuje w tej "POlityce" ?

Data: 2010-07-16 13:09:15
Autor: Lorn
sprawdzam !
W dniu 2010-07-16 12:57,  apr... pisze:

jakie ZAplecze musi mieć ten świński ryj, że jeszcze się utrzymuje w tej
"POlityce" ?

Wklejasz jakieś dyrdymały z tematem "sprawdzam" Co chcesz sprawdzić? :> Syn Macieja Płażyńskiego ma prawo się obrazić... i co? Palikot też ma prawo pytać...

Data: 2010-07-16 13:34:33
Autor: konserwator
sprawdzam !

Użytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisał w wiadomości news:i1peks$fsg$1news.onet.pl...
[...]

ale Kaczynski juz takiego prawa nie ma?
Prawda?

Data: 2010-07-16 13:38:57
Autor: Lorn
sprawdzam !
W dniu 2010-07-16 13:34, konserwator pisze:
[...]

Kaczyński, Brudziński i cała reszta watahy nie ma prawa kłamać. Jeśli chce się wyżyć niech zorganizuje sparing z Lepperem. :>

Data: 2010-07-16 17:34:21
Autor: konus
sprawdzam !

Użytkownik " apr..." <aprecjator@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:i1pduf$lo1$1inews.gazeta.pl...
[...]

Co go  zabolalo ?
To ze Palikot domaga sie wyjasnienia udzialu potencjalnego winowajny L.Kaczynskiego w katastrofie ? .
Czy ten zbolaly amator polityki uwaza ze prawda jest to , ze wytworzono sztuczna mgle a rosyjskie KGB dobijalo zyjacch jeszcze uczestnikow katastrofy ? . Moze to jest jakas prawda ale szybko nalezy dodac , pisowska bo inaczej mozna yjsc na durnia .
Powinien po rekach calowac Palikota za to , ze ma odwage publicznie mowic prawde o przyczynach katastrofy , chodzi przeciez o tego/tych co zabili jego ojca !.
Ludzka glu[pota nie zna hgranic tak samo , jak chciwosc i chec rzadzenia .

kwakwa

Data: 2010-07-16 08:55:55
Autor: DJ MC Donald Musk
sprawdzam !
On 16 Lip, 17:34, "konus" <pra...@mojapolska.watykan> wrote:
Użytkownik " apr..." <aprecja...@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomościnews:i1pduf$lo1$1inews.gazeta.pl...

> [...]

> --

Co go  zabolalo ?
To ze Palikot domaga sie wyjasnienia udzialu potencjalnego winowajny

skad Palikot juz wie kto jest potencjalnym winowajca skoro sledztwo
nie jest skonczone?
i czemu PO protestuje gdy PiS chce by wyniki sledztwa byly publikowane
i bral w nim udzial po ruskiej stronie polski zespol albo by bylo
miedzynarodowe?
Palikot juz zna winowajce?
Jezeli ew. winowajca jest LK to wykaze to sledztwo ale palikot juz
winnego ma i skledztwa mu nie trzeba...
znamienne...

Zapisujesz sie do partii Palikota?
bedziecie razem uprawiali PALITYKE?

Data: 2010-07-16 18:11:43
Autor: konus
sprawdzam !

Użytkownik "DJ MC Donald Musk" <iratmor@gmail.com> napisał w wiadomości news:9ab108a2-6769-41c0-8aca-6d809610c567g35g2000yqa.googlegroups.com...
> [...]

miedzynarodowe?
Palikot juz zna winowajce?
Jezeli ew. winowajca jest LK to wykaze to sledztwo ale palikot juz

Ocena wydarzen przez Palikota oparta jest na racjonalnych przeslankach a wiec na przykladach zachowan prezydenta w analogicznych niemal sytuacjach w ktorych usilowal zastepowac pilota , a wiec na tych frAGMENTACH ODCZYTANYCH Z CZARNYCH SKRZYNEK ROZMOW , KTORE JEDNOZNACZNIE WSKAZUJA NA  TO ,  ze prezydent mogl wymuszac ladowanie , a wiec na braniu pod uwage mentalnosci prezydenta i okolicznosci w tym czas zblizajacych sie wyborow co w kontekscie uroczystosci katynskich musialo miec wplyw na jego stanowisko wobec problemu - ladowac , czy nie ?.
To sa wlasnie przeslanki racjonalne . Pisowcy w swojej glupocie usilujac zamataczyc coraz wyrazniej widoczna prawde o przyczynach katastrofy wyciagaja jak magicy z rekawa idiotyczne spekulacje jak zamach , jak sztuczna mgla , zestrzelenie i tp. idiotyzmy . Choroba psychiczna Jaroslawa , ktora kieruje tymi poczynaniami skonczyc sie moze nie tylko dla niego tragicznie i dlatego nalezy powstrzymac go od psychopatycznego grania Polska ..

kwakwa

sprawdzam !