sprawdzam,

Data: 2011-11-09 07:42:56
Autor: apr...
sprawdzam,
czy pani marszał kopacz zajmie się t± spraw± :

..."W roku 1990 rz±d polski zawarł umowę handlow± na tranzyt gazu ziemnego przez terytorium RP. Polska nie jest głównym odbiorcom gazu z Rosji a jedynie krajem tranzytowym. Z przesłanego gazu do Polski wykorzystujemy ok 8%, reszta idzie na zachód. Według podpisanej umowy z Gazpromem za każde 1000m3 przesłanego gazu przez terytorium RP powinni¶my otrzymywać zapłatę w wysoko¶ci 6,4USD. OD pocz±tku podpisania umowy Gazprom nie uregulował nic z swych zobowi±zań. Razem z odsetkami za opóĽnienia uzbierała już się potężna kwota 45mld USD (45 miliardów dolarów amerykańskich). Nowo wynegocjowana umowa z Gazpromem maj±ca obejmować lata 2011-2037 objęta jest klauzul± TAJNE. Po spotkania polskiego ministra gospodarki Waldemara Pawlaka z przedstawicielami Gazpromu, które miało miejsce kilka miesięcy temu w Moskwie szef rosyjskiego giganta poinformował tamtejsz± opinię publiczn±, że Gazprom nie zalega Polsce z żadnymi opłatami za tranzyt błękitnego surowca. Mam pytanie: Czy kto¶ z Państwa jest w stanie odpowiedzieć mi co się stało z 45mld USD? Wyparowały? To nie koniec historii. Według obowi±zuj±cego prawa wgl±d do umowy miało BBN współpracuj±ce z kancelari± Prezydenta RP. To wła¶nie na wniosek ¶p. ministra Władysława Stasiaka zorganizowano w Belwederze konferencję z udziałem przedstawicieli rz±du. Gdy jeden z doradców Prezydenta Lecha Kaczyńskiego, wybitny specjalista od spraw wydobycia i tranzytu gazu ziemnego dr Piotr Naimski zacz±ł zadawać przedstawicielom rz±du pytania odno¶nie opłat tranzytowych, ci wstali i wyraĽnie rozzłoszczeni wyszli z konferencji mówi±c mediom, że oni nie będ± odpowiadać na żadne pytania, ponieważ konferencja nie jest przesłuchaniem. Niestety ¶p. prof Lech Kaczyński nie d±żył opublikować swojego raportu odno¶nie zakupu i tranzytu gazu. Przedstawicielom fachowego miesięcznika "Ruroci±gi" nie wydano zgody odno¶nie publikacji. Wszystko jest obecnie w ręku p.o. prezydenta, marszałka Komorowskiego. Czy s±dzicie, że rz±d i ludzie PO zdecyduj± się na opublikowanie raportu i umowy gazowej jeżeli przejm± pełnię władzy w kraju, gdy sami zgodzili się na jej utajnienie? ObudĽ się człowieku, nie patrz na to kto jest ładny a kto brzydki, nie patrz dawne urazy tylko pomy¶l sam i wybierz odpowiedzialnie. Tu chodzi o Nasz wspaniały kraj!!!"...

Data: 2011-11-09 09:38:50
Autor: Bambaryła
sprawdzam,

Użytkownik " apr..." <aprecjator@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:j9dau0$obi$1inews.gazeta.pl...
czy pani marszał kopacz zajmie się t± spraw± :

Pani Kopacz jest marszałkiem dopiero 1 dzień, a wy wyci±gacie jakie¶ sprawy sprzed lat? Dlaczego kiedy mieli¶cie swego prezydenta i premiera nie zajeli¶cie się t± sprawa, co?

BBR

Data: 2011-11-09 10:06:46
Autor: Riva
sprawdzam,

Użytkownik "Bambaryła" <bambaryla@zascianek.eu> napisał w wiadomo¶ci news:4eba3c1b$0$2189$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Przeciez zaczeli sie tym zajmowac.
A potem samolot spadl.

Data: 2011-11-09 17:39:29
Autor: stevep
sprawdzam,
Dnia 09-11-2011 o 10:06:46 Riva <riv@efaja.pl> napisał(a):

[...]

Tia, taki pech, cegła na łbie w drewnianym ko¶ciele.

--
stevep

Data: 2011-11-09 10:29:37
Autor: jadrys
sprawdzam,
W dniu 2011-11-09 08:42,  apr... pisze:
czy pani marszał kopacz zajmie się tą sprawą :

.."W roku 1990 rząd polski zawarł umowę handlową na tranzyt gazu ziemnego
[...]
przesłanego gazu przez terytorium RP powinniśmy otrzymywać zapłatę w
wysokości 6,4USD. OD początku podpisania umowy Gazprom nie uregulował nic z
swych zobowiązań. Razem z odsetkami za opóźnienia uzbierała już się potężna
kwota 45mld USD (45 miliardów dolarów amerykańskich). Nowo wynegocjowana
umowa z Gazpromem mająca obejmować lata 2011-2037 objęta jest klauzulą TAJNE.
Po spotkania polskiego ministra gospodarki Waldemara Pawlaka z
przedstawicielami Gazpromu, które miało miejsce kilka miesięcy temu w Moskwie
szef rosyjskiego giganta poinformował tamtejszą opinię publiczną, że Gazprom
nie zalega Polsce z żadnymi opłatami za tranzyt błękitnego surowca. Mam
pytanie: Czy ktoś z Państwa jest w stanie odpowiedzieć mi co się stało z
45mld USD? Wyparowały? To nie koniec historii. Według obowiązującego prawa
wgląd do umowy miało BBN współpracujące z kancelarią Prezydenta RP. To
właśnie na wniosek śp. ministra Władysława Stasiaka zorganizowano w
Belwederze konferencję z udziałem przedstawicieli rządu. Gdy jeden z doradców
Prezydenta Lecha Kaczyńskiego, wybitny specjalista od spraw wydobycia i
tranzytu gazu ziemnego dr Piotr Naimski zaczął zadawać przedstawicielom rządu
pytania odnośnie opłat tranzytowych, ci wstali i wyraźnie rozzłoszczeni
wyszli z konferencji mówiąc mediom, że oni nie będą odpowiadać na żadne
pytania, ponieważ konferencja nie jest przesłuchaniem. Niestety śp. prof Lech
Kaczyński nie dążył opublikować swojego raportu odnośnie zakupu i tranzytu
gazu. Przedstawicielom fachowego miesięcznika "Rurociągi" nie wydano zgody
odnośnie publikacji. Wszystko jest obecnie w ręku p.o. prezydenta, marszałka
Komorowskiego. Czy sÄ…dzicie, ĹĽe rzÄ…d i ludzie PO zdecydujÄ… siÄ™ na
opublikowanie raportu i umowy gazowej jeżeli przejmą pełnię władzy w kraju,
gdy sami zgodzili się na jej utajnienie? Obudź się człowieku, nie patrz na to
kto jest ładny a kto brzydki, nie patrz dawne urazy tylko pomyśl sam i
wybierz odpowiedzialnie. Tu chodzi o Nasz wspaniały kraj!!!"...

Akurat takie rzeczy to chyba nie leżą w gestii marszałka sejmu.

Data: 2011-11-09 09:43:47
Autor: apr...
sprawdzam,
jadrys <Che@yahoo.com> napisał(a):
W dniu 2011-11-09 08:42,  apr... pisze:
> czy pani marszał kopacz zajmie się tą sprawą :

Akurat takie rzeczy to chyba nie leżą w gestii marszałka sejmu.

??????????????????????????????????????????????????????????????????????
no dobra, to inaczej,
od czego w POlsce mamy prezydenta, premiera, marszałków, ministrów, sędziów, prokuratorów, od czego oni s± ?

Data: 2011-11-09 10:45:24
Autor: Bambaryła
sprawdzam,

Użytkownik " apr..." <aprecjator@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:j9di0j$eki$1inews.gazeta.pl...
> [...]

Akurat takie rzeczy to chyba nie leżą w gestii marszałka sejmu.

??????????????????????????????????????????????????????????????????????

Po to by PiS miał zajęcie.

BBR

Data: 2011-11-09 09:58:38
Autor: apr...
sprawdzam,
Bambaryła <bambaryla@zascianek.eu> napisał(a):

> ??????????????????????????????????????????????????????????????????????
> no dobra, to inaczej,
> od czego w POlsce mamy
> prezydenta, premiera,
> marszałków, ministrów,
> sędziów, prokuratorów,
> od czego oni s± ?

Po to by PiS miał zajęcie.

BBR
nie rób z siebie błazna,
pełoski pijar już znalazł przykrywkę dla tej afery,
szukaj± małej bańki u drzewieckiego,
u was dorsz za 8,50 i 1 mln to afery na skalę ko/s/miczn±.
co mnie jaki¶ pis, ja nie mam kompleksów donalda i kaczora.

Data: 2011-11-09 11:58:48
Autor: Bambaryła
sprawdzam,

Użytkownik " apr..." <aprecjator@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:j9dise$h57$1inews.gazeta.pl...
> [...]

u was dorsz za 8,50 i 1 mln to afery na skalę ko/s/miczn±.
co mnie jaki¶ pis, ja nie mam kompleksów donalda i kaczora.

Nie z siebie robię błazna tylko z ciebie ale to szczegół. Zauważ, że atakujesz wył±cznie PO więc twoja deklaracja o bezstronno¶ci nie jest warta kępki zatęchłej trawy.

BBR

Data: 2011-11-09 11:03:04
Autor: jadrys
sprawdzam,
W dniu 2011-11-09 10:43,  apr... pisze:
jadrys<Che@yahoo.com>  napisaĹ‚(a):

[...]

od czego oni sÄ… ?

Co do prezydenta to tak na dobrÄ… sprawÄ™ nie mam pojecie do czego on jest potrzebny. - W moich oczach tylko do kosztownych cyrkĂłw za pieniÄ…dze podatnika.

Premie i rzÄ…d z ministrami  do rzÄ…dzenia, - kierowania paĹ„stwem. - M.in. do zaĹ‚atwiania kontraktĂłw gazowych.

Marszałek sejmu - do kierowania pracami parlamentu.

Sędziowie i prokuratorzy dla trzymania wołów roboczych (nas przeciętnych Polaków) krótko przy buźkach.

Data: 2011-11-09 18:38:34
Autor: the_foe
sprawdzam,
[...]

wiekszo¶ć wyczerpujacej odpowiedzi da Ci lektura Konstytucji RP.

--
the_foe

Data: 2011-11-09 12:11:46
Autor: desmond
sprawdzam,
Dnia 09-11-2011 o 07:42:56  apr... <aprecjator@wytnij.gazeta.pl>  napisał(a):

[...]

Nie. Nie wyparowały.
Należno¶ci te zostały umożone -ostatnio to ok. 1,2 mld $- tylko po to
by "Cybernetyczny J±kała" mógł podpisać kolejn± umowę z "dobr± cen±".

Data: 2011-11-09 13:18:05
Autor: WW
sprawdzam,
[...]

Teraz tylko p.Palikot może ta sprawę upublicznić na forum Sejmu i żądać od rządu wyjaśnienia. Co prawda każdy poseł ma prawo skierować pytanie, ale banda czworga sobie samej krzywdy nie da zrobić.

  Pozdrawiam
  WW
„Tylko pod tym krzyżem, tylko pod tym znakiem
  Polska bÄ™dzie wiochÄ… a Polak burakiem”.

Data: 2011-11-09 18:33:54
Autor: the_foe
sprawdzam,
[...]

jakies brednie...
po 1. umowa jest z 1993 roku, po drugie:
http://biznes.interia.pl/news/rosjanie-nie-chca-placic-za-tranzyt-przez-polske,1417570

dlug Gazpromu za tranzyt gazu w 2009 wynosil 80 mln USD!
dodatkowo, aby taki dlug wygenerowac przez Polske musialoby przeplywac na Zachod ok. 200 mld m3 gazu rocznie! Kiedy mozliwosci infrastruktury to ok 30 mld rocznie.

tak wiec brednie wyssane z obsranego palca.

--
the_foe

sprawdzam,