sprawdzam,

Data: 2011-11-09 10:29:37
Autor: jadrys
sprawdzam,
W dniu 2011-11-09 08:42,  apr... pisze:
czy pani marszał kopacz zajmie się tą sprawą :

.."W roku 1990 rząd polski zawarł umowę handlową na tranzyt gazu ziemnego
przez terytorium RP. Polska nie jest głównym odbiorcom gazu z Rosji a jedynie
krajem tranzytowym. Z przesłanego gazu do Polski wykorzystujemy ok 8%, reszta
idzie na zachód. Według podpisanej umowy z Gazpromem za każde 1000m3
przesłanego gazu przez terytorium RP powinniśmy otrzymywać zapłatę w
wysokości 6,4USD. OD początku podpisania umowy Gazprom nie uregulował nic z
swych zobowiązań. Razem z odsetkami za opóźnienia uzbierała już się potężna
kwota 45mld USD (45 miliardów dolarów amerykańskich). Nowo wynegocjowana
umowa z Gazpromem mająca obejmować lata 2011-2037 objęta jest klauzulą TAJNE.
Po spotkania polskiego ministra gospodarki Waldemara Pawlaka z
przedstawicielami Gazpromu, które miało miejsce kilka miesięcy temu w Moskwie
szef rosyjskiego giganta poinformował tamtejszą opinię publiczną, że Gazprom
nie zalega Polsce z żadnymi opłatami za tranzyt błękitnego surowca. Mam
pytanie: Czy ktoś z Państwa jest w stanie odpowiedzieć mi co się stało z
45mld USD? Wyparowały? To nie koniec historii. Według obowiązującego prawa
wgląd do umowy miało BBN współpracujące z kancelarią Prezydenta RP. To
właśnie na wniosek śp. ministra Władysława Stasiaka zorganizowano w
Belwederze konferencję z udziałem przedstawicieli rządu. Gdy jeden z doradców
Prezydenta Lecha Kaczyńskiego, wybitny specjalista od spraw wydobycia i
tranzytu gazu ziemnego dr Piotr Naimski zaczął zadawać przedstawicielom rządu
pytania odnośnie opłat tranzytowych, ci wstali i wyraźnie rozzłoszczeni
wyszli z konferencji mówiąc mediom, że oni nie będą odpowiadać na żadne
pytania, ponieważ konferencja nie jest przesłuchaniem. Niestety śp. prof Lech
Kaczyński nie dążył opublikować swojego raportu odnośnie zakupu i tranzytu
gazu. Przedstawicielom fachowego miesięcznika "Rurociągi" nie wydano zgody
odnośnie publikacji. Wszystko jest obecnie w ręku p.o. prezydenta, marszałka
Komorowskiego. Czy sądzicie, że rząd i ludzie PO zdecydują się na
opublikowanie raportu i umowy gazowej jeżeli przejmą pełnię władzy w kraju,
gdy sami zgodzili się na jej utajnienie? Obudź się człowieku, nie patrz na to
kto jest ładny a kto brzydki, nie patrz dawne urazy tylko pomyśl sam i
wybierz odpowiedzialnie. Tu chodzi o Nasz wspaniały kraj!!!"...

Akurat takie rzeczy to chyba nie leżą w gestii marszałka sejmu.

Data: 2011-11-09 09:43:47
Autor: apr...
sprawdzam,
jadrys <Che@yahoo.com> napisa³(a):
W dniu 2011-11-09 08:42,  apr... pisze:
> czy pani marszał kopacz zajmie się tą sprawą :

Akurat takie rzeczy to chyba nie leżą w gestii marszałka sejmu.

??????????????????????????????????????????????????????????????????????
no dobra, to inaczej,
od czego w POlsce mamy prezydenta, premiera, marsza³ków, ministrów, sêdziów, prokuratorów, od czego oni s± ?

Data: 2011-11-09 10:45:24
Autor: Bambary³a
sprawdzam,

U¿ytkownik " apr..." <aprecjator@NOSPAM.gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:j9di0j$eki$1inews.gazeta.pl...
> [...]

Akurat takie rzeczy to chyba nie leżą w gestii marszałka sejmu.

??????????????????????????????????????????????????????????????????????

Po to by PiS mia³ zajêcie.

BBR

Data: 2011-11-09 09:58:38
Autor: apr...
sprawdzam,
Bambary³a <bambaryla@zascianek.eu> napisa³(a):

U¿ytkownik " apr..." <aprecjator@NOSPAM.gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:j9di0j$eki$1inews.gazeta.pl...
> jadrys <Che@yahoo.com> napisa³(a):

> ??????????????????????????????????????????????????????????????????????
> no dobra, to inaczej,
> od czego w POlsce mamy
> prezydenta, premiera,
> marsza³ków, ministrów,
> sêdziów, prokuratorów,
> od czego oni s± ?

Po to by PiS mia³ zajêcie.

BBR
nie rób z siebie b³azna,
pe³oski pijar ju¿ znalaz³ przykrywkê dla tej afery,
szukaj± ma³ej bañki u drzewieckiego,
u was dorsz za 8,50 i 1 mln to afery na skalê ko/s/miczn±.
co mnie jaki¶ pis, ja nie mam kompleksów donalda i kaczora.

Data: 2011-11-09 11:58:48
Autor: Bambary³a
sprawdzam,

U¿ytkownik " apr..." <aprecjator@NOSPAM.gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:j9dise$h57$1inews.gazeta.pl...
> [...]

u was dorsz za 8,50 i 1 mln to afery na skalê ko/s/miczn±.
co mnie jaki¶ pis, ja nie mam kompleksów donalda i kaczora.

Nie z siebie robiê b³azna tylko z ciebie ale to szczegó³. Zauwa¿, ¿e atakujesz wy³±cznie PO wiêc twoja deklaracja o bezstronno¶ci nie jest warta kêpki zatêch³ej trawy.

BBR

Data: 2011-11-09 11:03:04
Autor: jadrys
sprawdzam,
W dniu 2011-11-09 10:43,  apr... pisze:
jadrys<Che@yahoo.com>  napisaÅ‚(a):

[...]

marszałków, ministrów,
sędziów, prokuratorów,
od czego oni sÄ… ?

Co do prezydenta to tak na dobrą sprawę nie mam pojecie do czego on jest potrzebny. - W moich oczach tylko do kosztownych cyrków za pieniądze podatnika.

Premie i rzÄ…d z ministrami  do rzÄ…dzenia, - kierowania paÅ„stwem. - M.in. do zaÅ‚atwiania kontraktów gazowych.

Marszałek sejmu - do kierowania pracami parlamentu.

Sędziowie i prokuratorzy dla trzymania wołów roboczych (nas przeciętnych Polaków) krótko przy buźkach.

Data: 2011-11-09 18:38:34
Autor: the_foe
sprawdzam,
[...]

wiekszo¶æ wyczerpujacej odpowiedzi da Ci lektura Konstytucji RP.

--
the_foe

sprawdzam,