sprawdzam

Data: 2009-07-22 11:07:56
Autor: Jerzy Olszewski
sprawdzam
:)

-- -Cytat-- -
Lech Kaczyński, podpisując niedawno rządową ustawę o koszyku świadczeń zdrowotnych, wywołał konsternację w Platformie. – Byliśmy przekonani, że będzie weto – mówi „Rz” polityk PO. – A tu nagle prezydent powiedział „sprawdzam”, ja podpisuję, a wy się teraz wykażcie.
-- -Koniec-- -

Data: 2009-07-22 11:22:30
Autor: TT
sprawdzam
Jerzy Olszewski napisał(a):
:)

[...]
Jerzy, fajne te twoje cytaty, ale dołącz proszę link do stron, na której całe artykuły się znajdują. Fajnie byłoby zapoznać się z całym artykułem i wiedzieć, czy to pisze GW, Onet, Nasz Dziennik, Rzeczpospolita itp.

TT.

Data: 2009-07-22 12:33:53
Autor: Tomek
sprawdzam
Użytkownik "TT" <tt333tt@op.pl> napisał w wiadomo¶ci news:h46lp3$ofh$1news.onet.pl...
Jerzy, fajne te twoje cytaty, ale doł±cz proszę link do stron, na której całe artykuły się znajduj±. Fajnie byłoby zapoznać się z całym artykułem i wiedzieć, czy to pisze GW, Onet, Nasz Dziennik, Rzeczpospolita itp.

A najlepiej przenie¶ się na inn± grupę...

Tomek

Data: 2009-07-22 11:24:09
Autor: george
sprawdzam

"Jerzy Olszewski" <jerzyo@it.com.pl> wrote in message news:h46lfq$1di$1nemesis.news.neostrada.pl...
:)

[...]

i jak juz musisz to wklejać to odpuśc sobie te
-- -Cytat-- -
-- -Koniec-- -

Data: 2009-07-22 11:41:54
Autor: Jerzy Olszewski
sprawdzam
george pisze:

i jak juz musisz to wklejać to odpuśc sobie te
-- -Cytat-- -
-- -Koniec-- -

Nie muszę tego wklejać, więc nie odpuszczę sobie.

Z tego prostego powodu, że inaczej, wiem to z doświadczenia, 9 na 10 czytelników byłoby pewnych, że to moje słowa, a tak tylko 3 na dziesięciu tak myśli :)

Data: 2009-07-22 16:45:09
Autor: SlawcioD
sprawdzam
Jerzy Olszewski pisze:
george pisze:

[...]

ale linka do zrodla to podaj prosze ;)

pozdrawiam
SlawcioD

Data: 2009-07-22 19:54:57
Autor: marfi
sprawdzam
Użytkownik "Jerzy Olszewski" <jerzyo@it.com.pl> napisał w wiadomości news:h46lfq$1di$1nemesis.news.neostrada.pl...
:)

[...]

Sugerujesz, że podpisał złośliwie mimo, że ustawa nadawała się do kosza?

--
marfi

sprawdzam