sprawdzanie samochodu po VIN

Data: 2015-07-14 08:48:13
Autor: AL
sprawdzanie samochodu po VIN
Krystek <krystian@usunto.pl> Wrote in message:
Zauważyłem, że na forach dedykowanych konkretnym markom ludzie czasem proszą o sprawdzenie samochodu po VIN i się zastanawiam kto im tam to sprawdza? Jakiś znajomy policjant czy ktoś inny? Czy to jakaś "szemrana" usługa czy jak? Sorry jeśli pytania są naiwne, ale jestem zielony w temacie.

niektóre marki mają własne serwisy temu służące, wystarczy sie
 zarejestrować, np. service.citroen.com
  Dodatkowo warto czasami dopłacić do części serwisu dodatkowo
 płatnego, by wydobyć dodatkowe informacje np. echematy,
 serwisówki, etc.

Sa również aplikacje firm ubezpieczeniowych, dzięki ktorym można
 sprawdzić historie wypadkowosci (naprawvz OC, AC) danego
 egzemplarza. Dla rynku polskiego np. Generali (google
 play).

--
AL -- -- Android NewsGroup Reader-- --
http://usenet.sinaapp.com/