sprawdzanie samochodu po VIN

Data: 2015-07-14 10:00:45
Autor: Budzik
sprawdzanie samochodu po VIN
Użytkownik Krystek krystian@usunto.pl ...

Chcę kupić swój pierwszy samochód i zainteresowałem się możliwością sprawdzenia historii samochodu po numerze VIN. Czy taka usługa oferowana przez jak się zorientowałem liczne portale coś jest warta czy o kant d. potłuc? Czy są jakieś sprawdzone i wiarygodne strony/fora, którym można zaufać w tej kwestii? Zauważyłem, że na forach dedykowanych konkretnym markom ludzie czasem proszą o sprawdzenie samochodu po VIN i się zastanawiam kto im tam to sprawdza? Jakiś znajomy policjant czy ktoś inny? Czy to jakaś "szemrana" usługa czy jak? Sorry jeśli pytania są naiwne, ale jestem zielony w temacie.

Najlepiej zapytac w ASO danej marki.
Czasami sprawdza za darmo, czasami za jakas mała opłata.

sprawdzanie samochodu po VIN