sprawdzanie w jakiej sieci numer-Orange

Data: 2011-10-13 13:10:07
Autor: John Doe
sprawdzanie w jakiej sieci numer-Orange
Pod *555 zawsze mogłem sprawdzić informacje do jakiej sieci należy numer, padała nazwa operatora. Nie korzystałem z tego jaki¶ czas, a dzi¶ chciałem przebadać numer 727 i dostałem tylko komunikat: numer nie należy do Orange, bez dodatkowych informacji. Kiedy to zmienili? :/

Data: 2011-10-13 22:05:29
Autor: sdd
sprawdzanie w jakiej sieci numer-Orange
Użytkownik "John Doe"  napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:j76guu$79q$1@usenet.news.interia.pl...

[...]

Przed chwila sprawdzalem dla dwoch numerow (jeden z T-Mobile a drugi z Play) i automat podal przynaleznosc sieciowa ("Era" zamiast "T-Mobile", ale to szczegol).

Pozdrawiam
SDD

Data: 2011-10-14 20:06:26
Autor: John Doe
sprawdzanie w jakiej sieci numer-Orange

Użytkownik "sdd" <sddwytnij@towszechwiedza.pl> napisał w wiadomo¶ci news:j77gab$s0v$1news.onet.pl...
[...]

Faktycznie dla innych sieci podaje, a ten numer był z Biedronki i nierozpoznany, ciekawe.

sprawdzanie w jakiej sieci numer-Orange