sprawdzenie wtrysków w 1.9JTD Warszawa

Data: 2013-10-11 04:16:02
Autor: Grzesiek
sprawdzenie wtrysków w 1.9JTD Warszawa
Auto: Fiat Croma 2005 1,9JTD z DPF, przejechane trochę ponad 200kkm.
Jedna ze świec częściej się przepala od pozostałych.
Przy wymianie dowiedziałem się, że na tym cylindrze komp pokazuje korektę dodatnią, na pozostałych ujemną - może być zużyty wtrysk..
W temp. 10-15st.C, gdy świece krótko grzeją, przy odpalaniu zimnego trzeba przytrzymać na rozruszniku załapujący już silnik tak ze 2-3 sekundy.
Nie chcę wymieniać świec co kilka m-cy.

Google podaje dużo warsztatów od diesli i dużo niezadowolonych klientów.
Nakierujcie mnie na warsztat, który będzie w stanie szybko wyjąć i sprawdzić wtrysk, w razie potrzeby naprawić u siebie na miejscu, bądź włożyć regenerowany, ewentualnie dobrze zdiagnozować jeśli to nie to. Zachodnie okolice Warszawy.

Data: 2013-10-11 13:46:07
Autor: X-Man
"Grzesiek" <grzegorzpod@gmail.com> wrote in message news:50453588-b056-457d-a45c-9f1cda609d78googlegroups.com...
[...]

Wszyscy polecają https://www.facebook.com/DieselSystem