sprawiedliwie?

Data: 2010-05-12 00:28:19
Autor: J.F.
sprawiedliwie?
On Tue, 11 May 2010 22:04:44 +0200,  Feromon wrote:
A może by tak OC rozliczać proporcjonalnie do przejechanych kilometrów?
Przy przeglądzie rocznym OBOWIĄZKOWO zapisywać przebieg.
Według PRZEBIEGU kasować za OC.

I kazdy kierowca sobie sprawi maszynke do korygowania licznika :-)

Dlaczego auto mego teścia stojące głównie na podwórku
ma płacić OC wysokości mojego - skoro ja jeżdżę 3000 rocznie?
Więcej jeżdzę - większe prawdopodobieństwo szkody!

Ale tylko przez rok. Potem najwyrazniej jestes lepszym kierowca, skoro
tak duzo jezdzisz i wypadku nie powodujesz.

Hmmm? Jak to wygląda? Dostanę Noble z Ekonomiii?

To juz bylo.

J.

sprawiedliwie?