sprawozdawcy enki,a komentatorzy innych z tivi.

Data: 2010-02-19 12:16:45
Autor: babsztylet
sprawozdawcy enki,a komentatorzy innych z tivi.
Jeśli chodzi o ajtijaj to ;
fajnie to by wypadło , jakby z takim entuzjazmem nadawali informacje w wiadomosciach sportowych w tej stacji , ale kiedy ma się ochote być świadkiem meczu ligi mistrzów na żywo choćby w transmisji ,
to az chce sie wyłączyć jak dwoch pajacuje tak , ze pirdzielą relacje i nie słychać wogole kibiców . Nawet nie bede wyszegółowiać , bo to jest poprostu denne,zeby to poruszac publicznie .
Lepiej powiedziec jak ma byc i oto
w polsacie za to jak ciszej jest z dopingiem to podkręca emocje komentator ,
bo chociaz czasem trybuny przycichną to napięcie spotkania jest .

Nie jest mi szkoda europejskich pucharow bez nas , ale załuje , tego ze niektorzy moga tak prowadzic lige polską , a to juz byloby przegięcie . --

Data: 2010-02-19 12:25:05
Autor: tezter
sprawozdawcy enki,a komentatorzy innych z tivi.
co sie przejmujesz jak w tvp wzmaga sie aplaus to tez sie rajcują i zagłuszają reporterzy.
Ale na kadrze jakby tak zrobili państwowi dziennikarze to rzeczywiście zajoba można dostać by

Data: 2010-02-19 13:42:32
Autor: cudoziemiec
sprawozdawcy enky,a komentatorzy innychz tivi.
tez mam wrazenie, ze tym panom realizujacym nalezy sie radio , a nie telewizja. Jak sa owacje to powinno podkreslac sie je nie poprzez gadanie o kopie tylko przypomniec kibicow jakos, ze sa na meczu wazniejsi niz para piejacych kogucikow , a kiedy tumult ustepuje na moment refelksji jest wtedy okazja do wykazania swoich opini o graczu.

tymczasem jakby ktos wylaczylby kibicow i slychac bylo tylko piski zurnalistow
to taki mecz moze bylby dla nich kwintesencją spektaklu,
ale dla widzow , liczy sie tylko widowisko na stadionie,
a takich gosci w sluchawkach przy mikrofonie sprowadzilbym do napisow u dołu ekranu,
pozwalając włączać im głos w nudnych fragmentach, jakby mieli coś do przekazania wiecej niz dla niedowidzącego.

Data: 2010-02-19 14:02:56
Autor: p t
sprawozdawcy enky,a komentatorzy innychz tivi.
i w radio rozwiazalby sie problem brakow ,a ci rozwijajacy mogliby prowadzic w telewizji

Data: 2010-02-19 18:02:53
Autor: Doomin
  cudoziemiec pisze:
[...]

Ta.. Akurat ci z TVN sa wybitnie slabi... Ale jesli chodzi o sluchanie
samych kibicow to po 10min staloby sie to smetne, troche jak podkladany
smiech w sitcomach.

Data: 2010-02-20 00:21:07
Autor:
Doomin <niechcemailinapriva@org.pl> napisał(a):
  cudoziemiec pisze:
> [...]
> Ta.. Akurat ci z TVN sa wybitnie slabi... Ale jesli chodzi o sluchanie
samych kibicow to po 10min staloby sie to smetne, troche jak podkladany
smiech w sitcomacch

ci z tewuenu jakos sie wyrozniają .
no jak mozna przunudzac kiedy jest spokojna akcja ale trybuny az kipią oglądaniem meczu,
a jak padnie gol i zrywają sie fani to ci wymuszają we mnie podkład dramatyzmu ich poczucia atmosfery widza.
No niby próbóją zrobić klimat , ale poprostu niezdarnie.
Nawet Szpakowski z opamiętaniem pozwala usłyszeć publike przy golu po swoim okrzyku,
czy na polsacie realizatorzy tej profesji pokazują rozkręcony sektor , ściszając nieco ryczącego spikiera...

Moze jak bedzie wiecej mediow , to nsport beda nieco wyżynni , ale narazie w odstawce

Data: 2010-02-20 00:26:53
Autor: paralamentarzysta
  <kibitzer@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał(a):
> [...]

Moze jak bedzie wiecej mediow , to nsport beda nieco wyżynni , ale narazie w odstawce

oj tam , jakby dorzucic naszą grupe na pocieszenie to przynajmniej mają chocby plansze bez tylu błedów

Data: 2010-02-20 21:48:05
Autor: Doomin
[...]

Zgadzam sie... Powinienem dac przecinek zamiast trzech kropek
("Akurat ci z TVN sa wybitnie slabi, ale (...)" ). Moj blad.

W dodatku nie dosc ze przynudzaja, to mowia takim
tonem jak ktos kto niespecjalnie sie zna, i probuje
nadrobic to wlasnie wywolywaniem emocji tembrem glosu.
Parodia troche.

sprawozdawcy enki,a komentatorzy innych z tivi.