sprężarka varius

Data: 2010-12-30 20:53:49
Autor: jacekplacek
sprężarka varius
wojtek <centaur000@poczta.onet.pl> napisał(a):
Witam kolegów i proszę o radę. Udało mi sie kupić tanio używaną sprężarkę Varius (w Niemczech), ładnie działa i jestem zadowolony. Natomiast mam pytanie:gdzie można kupic dobry olej do niej oraz gdzie mogę zaopatrzyc się w filtry i inne akcesoria. Nie bez znaczenia byłaby też instrukcja (mam po Niemiecku). Jeżeli ktoś mi może doradzić co i jak będę wdzięczny. Pozdrawiam

Olej Corena P-150, węgiel, sito:
http://www.sea-fish.pl/sklep/?d=katalog&k_id=188 albo u Piórewiczów. Ja w swojej sprężarce miałem akurat Corenę, ale lepiej się upewnić co masz w swojej. Z drugiej strony, Corena jest najtańsza :)

Data: 2010-12-30 22:06:13
Autor: centaur000
sprężarka varius
Dzięki Jacku, a masz może, dostęp do instrukcji?. Jestem dyletantem i nie
bardzo wiem jak o nią dbać, tym bardziej że do najnowszych varius nie należy...

Data: 2010-12-30 22:15:06
Autor: jacekplacek
sprężarka varius
centaur000@poczta.onet.pl napisał(a):
> Dzięki Jacku, a masz może, dostęp do instrukcji?. Jestem dyletantem i nie bardzo wiem jak o nią dbać, tym bardziej że do najnowszych varius nie
należy...

Instrukcji nie mam a o dbaniu, to chyba najwięcej smok może powiedzieć  - tym razem serio piszę :)

--

sprężarka varius