sproadzanie odziezy uzywanej do PL

Data: 2009-10-14 15:33:42
Autor: Let Frank Do It
sproadzanie odziezy uzywanej do PL
Wiatm wszystkich,

Mam pytanie odnosnie podatkow i jak to jest ze sprowadzaniem odziezy uzywanej z USA do PL. Tu sie wyrzuca tyle dobrych, wiekszosci nowych ciuchow ze czasem az szkoda (wiem to nawet po sobie). Cuichy mialbym stad praktycznie za centy lub darmo, ale nie wiem jak to dalej wygldalo by w PL. Taka mysl mi przeszla przez glowe. W sumie to taki biznes troche smiesznie brzmiacy, ale nic wielkiego od czasu sprowadzenia APAP`u do PL z USa nie przychodzi mi do glowy. Masa ludzi zarobila tu miliony na okularach przeciwslonecznych dla psow lub biznesia jak Build a bear, czy koc z rekawami, milionowe dochody z takich pierdol. Moze Wy macie cos na mysli, a tak wrcajac do tematu uzywanych szmat to jakby to wygladalo od strony prawnej...

Pozdrawiam Wszystkich...

JK.

Data: 2009-10-14 22:20:21
Autor: Jakub Sobczuk
Użytkownik "Let Frank Do It" <2@2.2> napisał w wiadomości news:hb581c$1r0p$1news.ats.pl...
[...]

Proszę o kontakt na priv.

--
Kuba

Data: 2009-10-31 21:58:25
Autor: Ulaj
sproadzanie odziezy uzywanej do PL

Użytkownik "Jakub Sobczuk" <druidek@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:hb5ce7$sum$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

z tego co wiem to mozna wynajac kontener nie wiem ile dokladie kosztuje ale znajomy tak auta sprowadzal ze stanow pozdrawiam

Data: 2010-01-02 09:51:46
Autor: Marek
sproadzanie odziezy uzywanej do PL
podaj namiary kontaktowe tel lub email