sprowadzenie auta z UK (itp) bez rejestracji

Data: 2011-10-15 17:51:24
Autor: adam
sprowadzenie auta z UK (itp) bez rejestracji

Bardzo prawdopodobne że będę musiał szukać nowego silnika Z28NET, ale w
wersji OPC/VXR 280KM, bo taki mam osprzęt i komputer, i zastanawiam się nad ściągnięciem mnie lub bardziej uszkodzonej Vectry VXR z anglii - tam

Witam,
A co to za rocznik, przebieg, ze silnik juz wyzional ducha?
Pzdr
Adam

Data: 2011-10-15 08:59:18
Autor: koziel
On 15 Pa¼, 17:51, "adam" <ad...@poczta.onet.pl> wrote:

Witam,
A co to za rocznik, przebieg, ze silnik juz wyzional ducha?
Pzdr
Adam

Tutaj kolega BartekK opisywal problem - wystarczylo zejsc kilka postow
nizej ;-)

http://groups.google.com/group/pl.misc.samochody/browse_thread/thread/7a2b92e46848c2d6?hl=pl#

Pozdrawiam,
Emil.

GG: 5767314
http://otomoto.pl/peugeot-206-zarejestrowany-zadbany-C21015595.html
http://allegro.pl/uniroyal-ms-plus6-175x65-r14-nowe-i1865067898.html

Data: 2011-10-15 17:55:47
Autor: BartekK
W dniu 2011-10-15 17:51, adam pisze:

[...]

2008r, ~90tyś km. Silnik by nie wyzionął gdyby rozrząd się nie rozjechał.