spryskiwacz - zamarznięty silniczek czy może spalony - jak sprawdzić?

Data: 2010-03-08 13:59:01
Autor: Budzik
spryskiwacz - zamarznięty silniczek czy może spalony - jak sprawdzić?
Użytkownik shaman shaman@poczta.wytnij.onet.pl ...

Witam,

przestał mi się odzywać silniczek od spryskiwacza. Zrobiło się ciepło i nalałem już letniego płynu - zimowego mi akurat zabrakło a pogoda mnie przekonała, że sroga zima już nie wróci.

Gdy zaczęły się mrozy, najpierw zamarzły spryskiwacze, nic nie leciało ale słyszałem jak pracuje silniczek pompki. Teraz nie słychać nawet silniczka.

Pytanie: jak sprawdzić czy silnik pompki spryskiwacza jest spalony czy nie? Myślałem, żeby podpiąć się miernikiem zamiast bezpiecznika i sprawdzić czy płynie prąd - czy to dobry pomysł? Na razie nawet nie wiem czy spryskiwacz ma własny bezpiecznik i gdzie go szukać?

auto: CIVIC 2005 5D (autobus)

- denaturat
- cieply garaz
- wiecej rozsadku - letni plyn w taka zimę jak tego roku? Really?

spryskiwacz - zamarznięty silniczek czy może spalony - jak sprawdzić?