spryskiwacze reflektorów i zużycie płynu

Data: 2009-04-07 10:37:24
Autor: Toma
spryskiwacze reflektorów i zużycie płynu

jak jest w waszych autkach?

U mnie przy dłuższym ( 3 sekundowym ) trzymaniu spryskiwaczy szyby, uruchamiają się spryski na światła.
czyli mogę swobotnie robić psik psik psik i nie poleci na światła, ale jak zrobię psiiiiiiiiiiiiiiiiiik przez 3 sekundy, wtedy ładnie mi myją swiatła  :)))

pozdr

--

spryskiwacze reflektorów i zużycie płynu