sprytny bill - problemy z aplikacją

Data: 2013-03-20 12:12:10
Autor: Zyga
sprytny bill - problemy z aplikacją
Witam
Czy ktoś z Was używa sprytnego billa na iphonie? Bo u mnie ta aplikacja działa tragicznie. Próbowałem skanować różne kody i nie udało się zeskanować ani jednego.
A jak wpiszę rachunek ręcznie, to często mam komunikat: "transakcja odrzucona przez bank: nieprawidłowy numer". A numer rachunku się zgadza, co więcej już kiedyś udało mi się zapłacić sb na ten rachunek.
Może ktoś coś doradzi, bo 10% zwrotu + 5% synca to są kuszące sumy, ale używanie tej aplikacji to istna gehenna.

pzdr
Zyga

Data: 2013-03-20 12:18:35
Autor: neoniusz
W dniu 20/03/2013 12:12, Zyga pisze:
Czy ktoś z Was używa sprytnego billa na iphonie? Bo u mnie ta aplikacja
Próbowałem skanować różne kody i nie udało się
zeskanować ani jednego.

Zacytuje samego siebie sprzed kilku dni:

"W ogole jakis czas temu tez bylem przekonany, ze cos jest nie tak, bo nie chcialo mi czytac kodow na iP5. Po kilku probach okzalo sie, ze musialem wyjechac kodem duzo duzo poza ich "rameczke", ktora sie wyswietla w programie. Kiedy tak zrobilem i kod wypelnial juz caly ekran, a nie cala ramke to kazdy kod kreskowy mi odczytuje - nawet tasiemce z elektrowni. Kolega z androidem tez mial podobny problem i po wyjechaniu poza ramke czyta wszystkie kody."

Aplikacja dziala swietnie. Ktorego masz iP i z jakim softem?

:)

Data: 2013-03-20 12:25:43
Autor: Zyga
W dniu 2013-03-20 12:18, neoniusz pisze:
[...]

Czytałem już wcześniej Twojego posta, próbowałem skanować wg Twoich wytycznych, bez rezultatu.
Mam IP 4 , soft 6.1.2(10B146)

pzdr
Zyga

Data: 2013-03-20 12:50:53
Autor: neoniusz
W dniu 20/03/2013 12:25, Zyga pisze:
Aplikacja dziala swietnie. Ktorego masz iP i z jakim softem?

Czytałem już wcześniej Twojego posta, próbowałem skanować wg Twoich
wytycznych, bez rezultatu.
Mam IP 4 , soft 6.1.2(10B146)

Moze podeslij mi skan tego kodu kreskowego na maila jak chcesz i zobacze czy u mnie pojdzie...

Data: 2013-03-20 13:24:21
Autor: Zyga
W dniu 2013-03-20 12:50, neoniusz pisze:
[...]

Poszło na joemonster.

pzdr
Zyga

Data: 2013-03-20 19:03:10
Autor: Krzysztof

Użytkownik "neoniusz" <neon@joemonster.org> napisał w wiadomości news:kic5uj$kha$1node2.news.atman.pl...
[...]

Mnie tez sie nie skanuje przez telefon, moze mam za slaby aparat w smartfonie.
Inne pytanie, jak edytowac szablony. Rachunek oplacalem wczesnie- dodany recznie i teraz jak wcisne koszyk+szablony jest on tam umieszczony, ale w zaden sposob nie widze jak mozna to edytowac, zeby zmienic nr faktury i kwote?

Data: 2013-03-20 11:15:05
Autor: luc
W dniu środa, 20 marca 2013 19:03:10 UTC+1 użytkownik Krzysztof napisał:

[...]

Jak wybierzesz dany szablon, to nie masz takiego czegoś, co zaznaczyłem na zrzucie?

http://goo.gl/OIhCy

pzdrwm
luc

Data: 2013-03-20 19:45:52
Autor: Krzysztof

Użytkownik "luc" <bananek@gmx-topmail.de> napisał w wiadomości news:83ce47fb-0be2-4ae9-86bd-9d13b094eecegooglegroups.com...
[...]

Dzieki znalazlem ten olowek, bo u mnie on sie zlewa z tlem paska i dlatego go nie widzialem

Data: 2013-03-21 01:22:57
Autor: Marek Kowalczyk (chess_m)
sprytny bill - problemy z aplikacją

Dzieki znalazlem ten olowek, bo u mnie on sie zlewa z tlem paska i dlatego go nie widzialem

Gdyby jeszcze tam było można usunąć niepotrzebny już szablon ...
Ja sobie poradziłem przez wpisanie NIE UZYWAC! w tytule
--
Pozdrawiam,
Marek

Data: 2013-03-21 11:20:34
Autor: Zyga
W dniu 2013-03-20 12:12, Zyga pisze:

A jak wpiszę rachunek ręcznie, to często mam komunikat: "transakcja
odrzucona przez bank: nieprawidłowy numer". A numer rachunku się zgadza,
co więcej już kiedyś udało mi się zapłacić sb na ten rachunek.

Napisałem do nich, załączyłem skan faktury. Odpowiedzieli, naprawili - dziś sprawdziłem.

"witam

nr IBAN odbiorcy został zablokowany poprzez jeden a automatycznych filtrów bezpieczeństwa. Na podstawie skanu odblokowaliśmy go.

Pozdrawiamy
Zespół uPaid"

Jestem mile zaskoczony.
pzdr