sprytny bill - problemy z aplikacją

Data: 2013-03-21 11:20:34
Autor: Zyga
sprytny bill - problemy z aplikacją
W dniu 2013-03-20 12:12, Zyga pisze:

A jak wpiszę rachunek ręcznie, to często mam komunikat: "transakcja
odrzucona przez bank: nieprawidłowy numer". A numer rachunku się zgadza,
co więcej już kiedyś udało mi się zapłacić sb na ten rachunek.

Napisałem do nich, załączyłem skan faktury. Odpowiedzieli, naprawili - dziś sprawdziłem.

"witam

nr IBAN odbiorcy został zablokowany poprzez jeden a automatycznych filtrów bezpieczeństwa. Na podstawie skanu odblokowaliśmy go.

Pozdrawiamy
Zespół uPaid"

Jestem mile zaskoczony.
pzdr