sprzączki do plecaka

Data: 2011-03-16 16:42:08
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
sprzączki do plecaka
Darek Z., Tue, 15 Mar 2011 11:15:17 +0100, pl.rec.gory:
Witam
Pękło mi już kilka sprzączek i nie mogę zapiąć różnych elementów przy plecaku,
np. zapięcie pasa biodrowego, czy zapięcie klapy górnej. Czy mógłby mi ktoś
powiedzieć, gdzie można kupić sprzączki do plecaków przez internet. Chodzi mi
konkretnie o plecak Milo Tyrran 55+10. A może sprzączki są znormalizowane i każde będą pasować...

Nie wiem jak przez internet, bo to taka drobnica, że IMO nie ma sensu za
przesyłkę płacić, wiem za to, że w Cerro Torre mają spory wybór.

--
Pozdrowienia,

sprzączki do plecaka