sprzęt AGD - niedokładny opis

Data: 2010-06-09 10:40:11
Autor: miffy
sprzęt AGD - niedokładny opis
Kupiłam suszarkę do bielizny. Przed zakupem analizowałam produkt i dostałam informacje (m.in. od producenta), że kierunek otwierania drzwi jest prawy lub lewy. Po zakupie okazało się, że kierunek jest prawy z możliwością zmiany na lewy, lecz zmiana ta nie jest prosta, wymaga zaangażowania serwisu.

Chodzi o to, że nigdzie przed zakupem nie dostałam informacji, że drzwi otwierają się w prawo a możliwość zmiany kierunku na lewy jest możliwa tylko *odpłatnie* przez autoryzowany serwis. To tak, jakby informacja ta była celowo zatajona celem wyłudzenia dodatkowych kosztów. Zostałam wprowadzona w błąd. Gdybym miała takie informacje przed zakupem wybrałabym inny model.

I tak zastanawiam się, czy takie działanie jest fair i czy mogę wymóc na serwisie (producencie), by bezpłatnie zmienili mi ten kierunek otwierania drzwi.

sprzęt AGD - niedokładny opis