sprzedaż mieszkania,a zapłata

Data: 2012-04-09 16:48:34
Autor: Uncle Pete
sprzedaż mieszkania,a zapłata
Jakie klauzule można / należy zawrzeć, aby ewentualnie umowa stała się
nieważna, gdy nie otrzymam zapłaty ?

Może inaczej. U mnie w umowie notarialnej był taki zapis:

"Strony ustalają, że pozostała część ceny [przedtem był zapłacony zadatek] zostanie zapłacona przez Kupującego w dniu dzisiejszym przelewem na konto wskazane przez Sprzedającego. Kupujący oświadcza, że co do obowiązku zapłaty pozostałej części ceny poddaje się egzekucji wprost z tego aktu na zasadzie art. 777 §1 pkt. 4 k.p.c."

Z tym, że to ja byłem kupującym, więc o realnym ryzyku nic nie powiem :)

Piotr

sprzedaż mieszkania,a zapłata