Grupy dyskusyjne   »   pl.misc.samochody   »   sprzedac czy jezdzić...

sprzedac czy jezdzić...

Data: 2014-11-04 07:52:43
Autor: Trybun
sprzedac czy jezdzić...
W dniu 2014-11-01 o 17:08, uciu pisze:
Przykład z rodziny

Jest sobie auta z punktu techniczego super, nic sie nie sypie itp tylko lać i jezdzić (2006r 200kkm,)...
Ale blachara sie sypie: na krawędziach wszystkich drzwi bąble, mnóstwo bąbli, pod maską bąble, na tylnym błotniku bąble wychodzące od środka...duuużo bąbli...i to wygląda najgorzej
Podwozie- wszedzie ruda...

Lakiernik mówi uciekać z tym autem póki ładnie wygląda (2006rocznik) i ruda nie rzuca się w oczy.
Może też to zrobić ale błotnik trzeba ciąć i wstawiac kawałek zdrowego, a drzwi to sie nie da za bardzo zrobić bo ta rdza wychodzi spomiędzy blach na zgrzewie.


Osoba, która tym autem jezdzi jest wybitnie pedantyczna .
Auto to dla niego taki oltarzyk:-)
Co byście zrobili na jego miejscu -sprzedali czy jezdzili/zrobili tą rdze?

Zakładając, że chciałbym te auto kupić - opłaca się w to pchać?

Pozdrawiam




Wszystko zależy od ceny. Jeżeli elementy nośne podwozia nie są przerdzewiałe to warto kupić każde sprawqne mechanicznie auto.

Data: 2014-11-04 00:34:12
Autor: uciu
sprzedac czy jezdzić...
W dniu wtorek, 4 listopada 2014 07:52:29 UTC+1 użytkownik Trybun napisał:

Wszystko zależy od ceny. Jeżeli elementy nośne podwozia nie są przerdzewiałe to warto kupić każde sprawqne mechanicznie auto.

Elementy nosnie są bez rdzy. Podłuznice zdrowe. Na podwoziu ruda jest na zgrzewach i w okolicach wszystkich otworów
Wszytsko to bardziej kosmetyka.. błotnik - brzydko wygląda:-), na drzwiach na razie drobne bąbeli od środka. Maska od spodu wokół otworów.

A mowa jest o mazdzie 5 a nie 6:-)

Pozdrawiam

Data: 2014-11-04 12:13:00
Autor: Trybun
sprzedac czy jezdzić...
W dniu 2014-11-04 o 09:34, uciu pisze:
W dniu wtorek, 4 listopada 2014 07:52:29 UTC+1 użytkownik Trybun napisał:

Wszystko zależy od ceny. Jeżeli elementy nośne podwozia nie są
przerdzewiałe to warto kupić każde sprawqne mechanicznie auto.
Elementy nosnie są bez rdzy. Podłuznice zdrowe.
Na podwoziu ruda jest na zgrzewach i w okolicach wszystkich otworów
Wszytsko to bardziej kosmetyka.. błotnik - brzydko wygląda:-), na drzwiach na razie drobne bąbeli od środka. Maska od spodu wokół otworów.

A mowa jest o mazdzie 5 a nie 6:-)

Pozdrawiam

Czyli można to we własnym zakresie niewielkim nakładem środków usunąć. Lekko potraktować druciana szczotką, na to Hammeraid i na wierzch Bitex czy coś podobnego i masz kilka lat spokoju. Błotniki, maskę i drzwi gdy już będą naprawdę źle wygladały to spokojnie można kupić na złomie jakieś używane i wymienić, potrzebny tylko klucz i trochę masy uszczelniającej.

Niestety nie znam tego typu Mazdy, ale jeżeli chodzi o samą markę to robi ona dość solidne mechanicznie pojazdy, tak że spokojnie możesz wyciągnąć z niej drugi taki przebieg niż ma obecnie bez większych kosztów. No chyba że w ostatnim czasie się coś zmieniło z tą ich jakością.. A jest to także jest możliwe.

Data: 2014-11-04 03:23:51
Autor: uciu
sprzedac czy jezdzić...
W dniu wtorek, 4 listopada 2014 12:12:46 UTC+1 użytkownik Trybun napisał:


Czyli można to we własnym zakresie niewielkim nakładem środków usunąć. Lekko potraktować druciana szczotką, na to Hammeraid i na wierzch Bitex czy coś podobnego i masz kilka lat spokoju. Błotniki, maskę i drzwi gdy już będą naprawdę źle wygladały to spokojnie można kupić na złomie jakieś używane i wymienić, potrzebny tylko klucz i trochę masy uszczelniającej.


z błotnikiem nie będzie tak łatwo bo to tylny, trzeba ciąć i spawać...

Data: 2014-11-04 12:27:28
Autor: J.F.
sprzedac czy jezdzić...
Użytkownik "uciu"  napisał w wiadomości grup
W dniu wtorek, 4 listopada 2014 12:12:46 UTC+1 użytkownik Trybun napisał:
Czyli można to we własnym zakresie niewielkim nakładem środków usunąć.
Lekko potraktować druciana szczotką, na to Hammeraid i na wierzch Bitex
czy coś podobnego i masz kilka lat spokoju. Błotniki, maskę i drzwi gdy
już będą naprawdę źle wygladały to spokojnie można kupić na złomie
jakieś używane i wymienić, potrzebny tylko klucz i trochę masy
uszczelniającej.

z błotnikiem nie będzie tak łatwo bo to tylny, trzeba ciąć i spawać...

Tak czy inaczej - kupa roboty, a za kilka lat ruda i tak przezre na wylot.

Jesli kupic to tylko za bardzo okazyjna cene, a wtedy zbywca sie obrazi ... niech to sprzeda za ile mu sie uda i pozostanie spokoj w rodzinie :-)

J.

sprzedac czy jezdzić...

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona