sprzedał w Magdalence Polskę amerykańskim żydom

Data: 2015-11-05 17:55:43
Autor: boukun
sprzedał w Magdalence Polskę amerykańskim żydom
 ~zeb 29 minut temupostać tragiczna, wielki patriota a w najważniejszym momencie zdradził, sprzedał w Magdalence Polskę amerykańskim żydom. Gdyby wtedy powstrzymał kontrrewolucję dzi¶ Polska byłaby w pierwszej pi±tce potęg gospodarczych ¶wiata. Zabrakło Czesławowi odwagi Lenina, więc jest opluwany przez Polaków choć na to nie zasługuje.

Data: 2015-11-05 20:56:05
Autor: silvio balconetti
Am 05.11.2015 um 17:55 schrieb boukun:
[...]

Ale izraelskim nie sprzedal i to mu sie chwali. ;-)
RIP
--
saluto
SB dr angelologii apokryficznej

Data: 2015-11-05 13:31:38
Autor: Marek
W dniu czwartek, 5 listopada 2015 20:56:07 UTC+1 użytkownik silvio balconetti napisał:
> [...]
> więc jest opluwany przez Polaków choć na to nie zasługuje.

Ale izraelskim nie sprzedal i to mu sie chwali. ;-)

Mogl sprzedac jeszcze ruskim, ale nie sprzedal.
No to, teraz moze juz zostac narodowym bohaterem - czlowiekiem honoru naprawde.

Data: 2015-11-06 07:52:23
Autor: silvio balconetti
Am 05.11.2015 um 22:31 schrieb Marek:
[...]

Bo przewidzial. ze z rublem bedzie krucho. :-) Cale szczescie ze nie robil interesu z panem Mugabe. :-)
de.wikipedia.org/wiki/Simbabwe-Dollar#/media/File:Tenbillion_zimbabwe.jpg