sprzedalem samochod...

Data: 2010-03-01 15:19:31
Autor: Tosiek
sprzedalem samochod...

"mateusx6" napisał

2. Co polecicie do ok 20tys, autko dla rodzinki 3 osobowej + wozek dziecka jeszcze :)
Potraktuję Cię trochę z obcasa ale nie po to, żeby Cię obrażać tylko żeby pokazać jak błądzisz.
Myslalem nad audi a3, ...  w kazdym badz razie cos wiekszego.
Powyższy cytat jest tego świadectwem.
No, Laguny już nie będę wyszydzał, ale moim zdaniem, rozglądnij się odrazu za jakimś VANem.
Przecież jest zupełnie naturalne, że zaraz rodzina będzie 4 a może wiecej osobowa. I co? Znowu będziesz się pytał co polecacie.
Przywyknij chłopie, że w drodze trzeba dziecko nakarmić, posadzić na nocnik itd. Czasem wygodnie jest wziąść składane łóżeczko ze sobą i wózek też. Widzisz to wszystko w Audi3. Bo ja wiem, że nawet Laguna może nie wystarczyć.
Wybacz, mówię dość mocno ale wiem co mówię.

Pozdrawiam
Tosiek

Data: 2010-03-01 16:06:24
Autor: mateusx6
sprzedalem samochod...

Użytkownik "Tosiek" <antoni.baran@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hmgidd$3kd$1inews.gazeta.pl...

[...]

hmm.. jak dlamnie to leciutko mnie potraktowales... i fakt bladze.. ale coz czlowiek sie cale zycie uczy :)

Data: 2010-03-01 20:01:32
Autor: waperr
sprzedalem samochod...

Użytkownik "mateusx6" <mateusx6@wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:hmgl63$e0e$1inews.gazeta.pl...

Mondeo MK3, diesel na pewno, benzyna nie wiem jak cenowo wygl±da.
Ceny zblizone do ok 20tys. dla rocznikow 02-03.
Przebiegi od 160-200tys, trzeba dobrze obejrzeć ale czasem da sie cos znalesc.
Bagaznik ma 500l, po zlożeniu kanapy sporo wiecej :)
Miesci sie 2+1 osoby, najmlodszy w foteliku, a w bagazniku wozek /calkiem spory/, lozeczko i inne pierdoly.
Spokojnie mozna wykozystac tez przestrzen pod fotelikiem i przed (i na) fotelu pasazera z przodu,
dla bezpieczenstwa mozna sobie rzeczy na fotelu dopiac pasem :)).
Wersja liftback lub kombi do wyboru wedlug uznania, kombi ma oczywiscie wiekszy bagaznik :).
Pozostanie tez wybor, jesli padnie na diesla, czy tddi czy tdci.
Tddi podobno tansze w naprawach ale wiecej pali niz tdci.
Warto sprawdzic zaciski tylnego hamulca i linki od recznego bo lubia sie zapiekac.
Reszta to standardowe testy, warto podlaczyc pod komputer jak kazde inne auto.

pzdr
waperr

sprzedalem samochod...