sprzedali wyborczej domeny

Data: 2011-12-03 17:06:01
Autor: abrh
sprzedali wyborczej domeny
 Polska.pl i Poland.pl

Data: 2011-12-03 17:45:39
Autor: pluton
sprzedali wyborczej domeny
Polska.pl i Poland.pl

Kupil bym Polen.pl

Nullification

Data: 2011-12-03 16:59:13
Autor: Obserwator
sprzedali wyborczej domeny
pluton <zielonadupax@gazeta.pl> napisał(a):
> Polska.pl i Poland.pl

Kupil bym Polen.pl

kup lepiej budaruska.ru.

 --

Data: 2011-12-03 21:20:21
Autor: pluton
sprzedali wyborczej domeny

> > Polska.pl i Poland.pl

> Kupil bym Polen.pl

kup lepiej budaruska.ru.

Niech kazdy kupuje domeny w swoim kraju: ja .pl, ty .ru.
Nie bede dawal kasy na ruskich.

Nullification

Data: 2011-12-03 21:24:07
Autor: Obserwator
sprzedali wyborczej domeny
pluton <zielonadupax@gazeta.pl> napisał(a):
Niech kazdy kupuje domeny w swoim kraju: ja .pl, ty .ru.
Nie bede dawal kasy na ruskich.

twoj kraj, ma koncowke ru, a nie pl. A dokladniej: budaruska.ru, piesku na
sluzbie.

Data: 2011-12-03 23:22:05
Autor: pluton
> [...]
> Nie bede dawal kasy na ruskich.

twoj kraj, ma koncowke ru, a nie pl. A dokladniej: budaruska.ru, piesku na

Wiesz cos, o czym my jeszcze nie wiemy ?
Planujecie jakis najazd i piaty rozbior Polski ?
A moze nadajesz z przyszlosci ?

Na razie moj kraj ma domene .pl, a jak bedziesz probowal podskakiwac,
to my mamy tu takiego Jaroslawa, ktory co prawda mowi, ze jest waszym
przyjacielem, ale jak go poszczujemy na was, to sie dopiero na Uralu
zatrzyma.

Nullification

Data: 2011-12-03 22:17:33
Autor: Obserwator
sprzedali wyborczej domeny
pluton <zielonadupax@gazeta.pl> napisał(a): (...)

nie szczekaj czerwony burku, wypad do ruskiej budy:)

--

sprzedali wyborczej domeny