[SPAM] sprzedam 2 fajne i jedno nie fajne auto

Data: 2012-06-19 21:41:15
Autor: megrims
[SPAM] sprzedam 2 fajne i jedno nie fajne auto
Z tym fajne, to może trochę przesadziłem.

Opel Vectra 1.9 CDTi, posiadany od nowości, kupiony
w ASO Niedbała w Poznaniu (grudzień 2008).
Przebieg 65000. Nigdy nie tłuczony.
Dość dobrze wyposażony: półskóry, xenon skrętny,
OPC Line, klimatronik 2 komplety kół itp.

BMW 535d kupiony ASO Olszowiec jako EX-AG. Prod. luty 2007 rok.
Przebieg 119000. Nigdy nie tłuczony.

Mam jeszcze jedno nie fajne auto: Astra II, krajĂłwka, posiadane
od nowości, przebieg 70.000 produkcja chyba 2007. 1.6 16V,
klimatyzacja. Nigdy nie tłuczony.

Zainteresowanych zapraszam na priva

Data: 2012-06-19 22:04:00
Autor: Grejon
W dniu 2012-06-19 21:41, megrims pisze:
Z tym fajne, to może trochę przesadziłem.

Opel Vectra 1.9 CDTi, posiadany od nowo¶ci, kupiony
w ASO Niedbała w Poznaniu (grudzień 2008).
Przebieg 65000. Nigdy nie tłuczony.
Do¶ć dobrze wyposażony: półskóry, xenon skrętny,
OPC Line, klimatronik 2 komplety kół itp.

BMW 535d kupiony ASO Olszowiec jako EX-AG. Prod. luty 2007 rok.
Przebieg 119000. Nigdy nie tłuczony.

Mam jeszcze jedno nie fajne auto: Astra II, krajówka, posiadane
od nowo¶ci, przebieg 70.000 produkcja chyba 2007. 1.6 16V,
klimatyzacja. Nigdy nie tłuczony.

2 Ople i BMW? A gdzie to drugie fajne? :)

--
Grzegorz Jońca    GG: 7366919    JID:gzesiu@jabber.wp.pl
Green Trafic 140 dCi

Data: 2012-06-19 22:06:17
Autor: megrims
W dniu 2012-06-19 22:04, Grejon pisze:
[...]

no wiem wiem. Fajne to jest GT3RS. Ale ta Vectra
nie jest taka zła.

Data: 2012-06-19 23:28:18
Autor: MadMan
Dnia Tue, 19 Jun 2012 21:41:15 +0200, megrims napisał(a):

Zainteresowanych zapraszam na priva

Podałby¶ aby widełki cenowe jakie¶ :)

--
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2012-06-20 09:23:20
Autor: Myjk
[SPAM] sprzedam 2 fajne i jedno nie fajne auto
Tue, 19 Jun 2012 21:41:15 +0200, megrims
Astra II, krajĂłwka, posiadane
od nowości, przebieg 70.000 produkcja chyba 2007. 1.6 16V,

Ciekawe czy w '07 poprawili już wadę materiałową wałka rozrządu. Mój ojciec
jeździł od nowości AII i jeszcze przed wymianą rozrządu strzelił mu wałek.

--
Pozdor Myjk
http://rejestratory-trasy.pl

[SPAM] sprzedam 2 fajne i jedno nie fajne auto