[sprzedam} Cannondale Scalpel koła 26" gwarancja

Data: 2015-03-23 07:16:28
Autor: Łukasz Bieńkowski
[sprzedam} Cannondale Scalpel koła 26" gwarancja
Rama pochodzi z ostatniego rocznika kiedy Cannondale wykonywał ramy ręcznie w USA.
Ze względu na brak autoryzowanego serwisu w Polsce nie zdecydowałem się na zakup widelca Lefty, zamiast niego jest lekki i sztywny Manitou Minute. Zarówno widelec jak i tylny dumper FOX miały zimą zrobiony przegląd (paragon). Napęd jest w dobrym stanie, spokojnie będzie działał na nim nowy łańcuch.
Rama kupiona w maju 2012 (paragon, gwarancja) jeżdżona przez amatora w okolicach Łodzi. Posiada jedynie drobne ślady użytkowania (obtarcia od linek, obtartą naklejkę na wahaczu), brak jakichkolwiek wgnieceń. Korby lekko przytarte od butów
Rama Scalpel to jedyna amortyzowana rama bez osi obrotu, dzięki temu ma prostą konstrukcję jest lekka, sztywna i bezawaryjna.
 Amortyzator:
Manitou  Minute (remote lockout)
dumper
Fox Float z propedal i blokadą
koła
Shimano XT tubless  26"(kompletne fabryczne koła)
korby
Shimano XT (3 tarcze)
kaseta
Shimano XT (9sp)
hamulce
Shimano XT tarcze 180 i 160mm
przerzutka przód
Shimano XT
przerzutka tył
SRAM X7
manetki
SRAM X7
łańcuch
Shimano XTR/DuraAce
sztyca
IKE Light
mostek
IKE Light
kierownica
Coda
siodełko
Fizik Nissene
opony
Continental/ Schwalbe
waga
ok 12,5kg
 Widoczne na zdjęciu siodełko nie jest na sprzedaż. Wkręcone pedały są bardzo kiepskie dlatego na jazdę próbną polecam zabrać swoje (mogę ew pożyczyć moje SPD).
Do roweru dodaje: nowe zaworki do obręczy, klucz do szprych i neoprenową osłonę pod łańcuch.
Rozmiar roweru pozwala na jazdę osobom o wzroście od 165cm do lekko ponad 180cm
Dla osób o długich nogach mogę za dopłatą dołożyć sztycę Fizik Cyrano o długości 400mm.
Stan roweru określam jako bardzo dobry. Gdyby nie trafiła się okazja zakupu nowego sprzętu przejeździłbym na nim cały sezon bez żadnych inwestycji poza nowym łańcuchem.
 Zdecydowanie namawiam na odbiór osobisty (Łódź), zdarza mi się jeździć po Polsce więc zapytaj czy nie będę w Twojej okolicy.
Zdjęcia: http://allegro.pl/cannondale-scalpel-26-xt-gwarancja-i5199980171..html
CENA: 4700,-

[sprzedam} Cannondale Scalpel koła 26" gwarancja