sprzedam GSXR1000K5

Data: 2010-03-31 01:05:34
Autor: zuzka600f
sprzedam GSXR1000K5
  Czesc :)

On 30 Mar, 17:55, "Tomek K." <tomek3c...@poczta.fm> wrote:
Sprzedam Suzuki GSXR1000 rocznik 2005, pierwsza rejestracja marzec 2006.

nono... tez jestem ciekaw kolejnego odcinka :)

wlasciciele moga zaswiadczyc, ze o swoje motocykle dbam i nie katuje -
zreszta 3/4 prm mnie zna i tez to moze potwierdzic. Fotki motocykla sa na

....Tomku, nie zaryzykowalbym takiego stwierdzenia ;D 3/4 prm, to
zaczelo pisac po Twoim ostatnim aktywnym pojawieniu sie tu - moim
zreszta tez ;D
malo kto nas pamieta, naprawde - moze taki Rogal czy PJ, KJ, Jacot i
pare innych dinozaurow ;)....

  Pozdrawiam :)
  Tomek
[stopka ciagle tylko w realu ;) ]

Data: 2010-03-31 10:29:02
Autor: gildor
sprzedam GSXR1000K5
zuzka600f pisze:
[...]

no już bez przesady. dla mnie większym szokiem będzie powrót flagowego męczycieka bombowców B12.

--
gildor
czarny grzechotnik w litrze k5

Data: 2010-03-31 01:39:53
Autor: zuzka600f
sprzedam GSXR1000K5
  Czesc :)

On 31 Mar, 10:29, gildor <gil...@NOSPAM.gazeta.pl> wrote:

no już bez przesady. dla mnie większym szokiem będzie powrót flagowego
męczycieka bombowców B12.

Ktorego masz na mysli? Bo paru sie tu przez lata przewinelo ;)

  Pozdrawiam :)
  Tomek

Data: 2010-03-31 10:51:10
Autor: gildor
sprzedam GSXR1000K5
zuzka600f pisze:
[...]

andrzeja rosę, a którz był bardziej flagowy?

Data: 2010-03-31 02:01:07
Autor: zuzka600f
sprzedam GSXR1000K5
  Czesc :)

On 31 Mar, 10:51, gildor <gil...@NOSPAM.gazeta.pl> wrote:

andrzeja ros , a kt rz by bardziej flagowy?

Fakt, ale np. specem od GS'a i pochodnych był też tutaj Adam Medyna, a
ostatnio wielkim fanem stał się Zby_hon i jeszcze pare osob :)
Przypomnij mi - dysputy o streetfighterach na bazie bandyty i spor o
wyzszosci technicznej Suzi nad Honda z Damianem, to Andrzej toczyl?
Pamiec juz nie ta, cholercia ;)

  Pozdrawiam :)
  Tomek

Data: 2010-03-31 11:59:07
Autor: gildor
sprzedam GSXR1000K5
zuzka600f pisze:
[...]

ja też nie pamiętam. ba, ja nie pamiętam poszczególnych dyskusji, tylko ich użyszkodników. daj spokój, jak ja miałbym pamiętać wsztstkie dyskusje st±d, to znikłbym jak AR.

Data: 2010-03-31 09:19:22
Autor: Kefir
sprzedam GSXR1000K5
EloU!
On Mar 31, 10:51 am, gildor <gil...@NOSPAM.gazeta.pl> wrote:
zuzka600f pisze:

> Ktorego masz na mysli? Bo paru sie tu przez lata przewinelo ;)

andrzeja ros , a kt rz by bardziej flagowy?

Sieniezgodzesie: Mem, tfu ;) Nemrod mial w sigu "B12 - Bomber"

--
Pazdrawlaju, Artu / Kef & 955 + 660

Data: 2010-03-31 11:19:08
Autor: KJ Siła Słów
sprzedam GSXR1000K5
gildor pisze:

andrzeja rosę, a którz był bardziej flagowy?

Andrzej Rosa z tego co wiem mieszka w Polsce.
Być może sobie o nas przypomni,w  końcu wiosna.

KJ

Data: 2010-04-01 14:23:37
Autor: (pj)
sprzedam GSXR1000K5
W dniu 2010-03-31 10:51, gildor pisze:
zuzka600f pisze:
[...]

no ba! zwlaszcza w realu! :-)

--
pozdr
pj

Data: 2010-04-01 14:36:56
Autor: gildor
sprzedam GSXR1000K5
zuzka600f pisze:
[...]

jak on tu był, to to był wtedy Geant

Data: 2010-04-01 14:49:48
Autor: (pj)
sprzedam GSXR1000K5
W dniu 2010-04-01 14:36, gildor pisze:
(pj) pisze:

andrzeja rosę, a którz był bardziej flagowy?

no ba! zwlaszcza w realu! :-)

jak on tu był, to to był wtedy Geant

tempus fugit

--
pozdr
pj

Data: 2010-03-31 16:47:33
Autor: Tomek K.
sprzedam GSXR1000K5

Uzytkownik "zuzka600f" <zuzka600f@o2.pl> napisal >
3/4 prm, to
zaczelo pisac po Twoim ostatnim aktywnym pojawieniu sie tu - moim
zreszta tez ;D
malo kto nas pamieta, naprawde - moze taki Rogal czy PJ, KJ, Jacot i

To fakt, spore zmiany wszedzie, nie tylko na prm.
Apropo zmian - bo tez nie jestem zorientowany w temacie -
skontaktowalem sie z prywatnym importerem yamahy, ktory
oferuje motocykle srednio 3 tys zl taniej niz oficjalny dealer.
Twierdzi on, ze motocykle sa fabrycznie nowe, zapakowane
jeszcze w skrzyniach i z gwarancja fabryczna 2 letnia.
Nie jestem w temacie. Czy orientujesz/orientujecie sie,
czy to rzeczywiscie jest bezpieczna transakcja z gwarancja ?
Czy jest tam ukryty jakis haczyk?

Pozdrawiam,
Tomek K.(3city)

Data: 2010-03-31 08:31:51
Autor: zuzka600f
sprzedam GSXR1000K5
  Czesc :)

On 31 Mar, 16:47, "Tomek K." <tomek3c...@poczta.fm> wrote:
[...]

Przy 3 tys. roznicy, to bym sobie odpuscil - raczej bym pogadal z
oficjalnym dilerem, ponegocjowal cene i ekstrasy i przy dobrym gadanym
(a tego chyba Ci nie brak) zejdziesz do tego samego, a nie bedziesz
sie zastanawial nad pierdolami.

  Pozdrawiam :)
  Tomek

Data: 2010-03-31 16:58:44
Autor: (pj)
sprzedam GSXR1000K5
W dniu 2010-03-31 16:47, Tomek K. pisze:
[..]
Nie jestem w temacie. Czy orientujesz/orientujecie sie,
czy to rzeczywiscie jest bezpieczna transakcja z gwarancja ?
Czy jest tam ukryty jakis haczyk?

Patrz watek: "motocykl z poza sieci dilerskiej rejestracja"
(sorry za ort. autora! SPOZA - jesli juz)

Znając Ciebie - to weź moto właśnie od nich lub im podobnych - będziesz miał "dyskusji", które przecież tak "lubisz" i "przyciągasz" - na maxa! :-P ;-)

--
pozdr
pj

Data: 2010-03-31 17:15:23
Autor: Tomek K.
sprzedam GSXR1000K5

Użytkownik "(pj)" <jd15c27@gmail.com> napisał:
Patrz watek: "motocykl z poza sieci dilerskiej rejestracja"

Dzieki! Przeczytalem, czyli wynika, ze w sumie problemow nie ma,
trzeba tylko zwrocic uwage na dokumentacje.
Podobna sprawe przechodzilem po imporcie auta z USA -
tez musialem wyrabiac karte pojazdu itp., ale ku mojemu zdziwieniu
wszystko (wlacznie ze zmiana kierunkowskazow na "europejskie")
zajelo mi TYLKO 1 dzien, a spodziewalem sie wielodniowej walki
w urzedach.

Znaj±c Ciebie - to weĽ moto wła¶nie od nich lub im podobnych - będziesz miał "dyskusji", które przecież tak "lubisz" i "przyci±gasz" - na maxa!

Nie wiem o co Ci chodzi? Ja lubie "dyskusje"?
To Ty tu ciagle paplesz o niczym ;-). Ja sie pojawiam srednio
raz na pol roku.

Pozdrawiam,
Tomek K.(3city)

Data: 2010-04-01 14:21:51
Autor: (pj)
sprzedam GSXR1000K5
W dniu 2010-03-31 17:15, Tomek K. pisze:

Nie wiem o co Ci chodzi? Ja lubie "dyskusje"?
To Ty tu ciagle paplesz o niczym ;-). Ja sie pojawiam srednio
raz na pol roku.

Przejalem stajla tego foruma.