(sprzedam) Kask NOLAN N62 najnowszy model prawie nowy.

Data: 2009-08-11 02:13:21
Autor: Kusznier
(sprzedam) Kask NOLAN N62 najnowszy model prawie nowy.

Kask kupilem 3 miesi±ce temu. Troche w nim pojezdzilem i kupiłem
jeszcze jeden. Nolan się kurzy.

http://allegro.pl/show_item.php?item=710478494

Pozdrawiam
kusz

Data: 2009-08-11 16:02:38
Autor: Cezar
(sprzedam) Kask NOLAN N62 najnowszy model prawie nowy.

Użytkownik "Kusznier" <kusznierewicz@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:bf51f51e-50ec-40a6-8795-0bd3b87fdf8eo15g2000yqm.googlegroups.com...

Kask kupilem 3 miesi±ce temu. Troche w nim pojezdzilem i kupiłem
jeszcze jeden. Nolan się kurzy.

Piszesz że kupiłe¶ w złym rozmiarze czyli w jakim ? bo na stronie Allegro tez go nie ma.

Cezar

Data: 2009-08-11 18:10:38
Autor: Jarek SkĂłrski
(sprzedam) Kask NOLAN N62 najnowszy model prawie nowy.
Cezar pisze:
Użytkownik "Kusznier" <kusznierewicz@gmail.com> napisał w wiadomości news:bf51f51e-50ec-40a6-8795-0bd3b87fdf8eo15g2000yqm.googlegroups.com...

Kask kupilem 3 miesiące temu. Troche w nim pojezdzilem i kupiłem
jeszcze jeden. Nolan siÄ™ kurzy.

Piszesz że kupiłeś w złym rozmiarze czyli w jakim ? bo na stronie Allegro tez go nie ma.

Czytałeś dokładnie?
Pierwsza rzecz którą zauważyłem na aukcji to rozmiar XL w tytule

--
Jarek SkĂłrski
Fazer 600 `02

(sprzedam) Kask NOLAN N62 najnowszy model prawie nowy.