[spam] sprzedam Kia Pro_cee'd 2.0 benzyna Optimum +

Data: 2010-04-15 09:55:03
Autor: [Kuba]
[spam] sprzedam Kia Pro_cee'd 2.0 benzyna Optimum +
Witam,

Mam do sprzedania autko KIA pro_ceed z wyposażeniem Optimum Plus z
automatyczną klimatyzacją i czujnikami cofania. Silniczek benzynowy 2.0, przebieg 47kkm, rocznik 2008. Bez przygód blacharskich (wyjątek stanowi tylny zderzak. Był robiony w ASO z
OC sprawcy) Udokumentowany, przeglądy ASO, gwarancja. Cena to 40tys. oczywiście do małych negocjacji. Felgi ze zdjęć sprzedaję oddzielnie. Obecnie procek stoi na zimówkach z oryginalnymi alu KIA 16" Autko do obejrzenia w Pruszkowie. Kontakt PW i/lub 602317196 Kilka zdjęć: http://img37.imageshack.us/i/kolkonaprocku2.jpg/ http://img3.imageshack.us/i/kolkonaprocku.jpg/ http://img109.imageshack.us/i/procek2.jpg/ http://img716.imageshack.us/i/procekw.jpg/ więcej szczegółów: http://otomoto.pl/kia-pro-cee-d-optimum-C12004640.html

--
nieczynne

Data: 2010-04-15 03:13:18
Autor: maciej debski
sprzedam Kia Pro_cee'd 2.0 benzyna Optimum +
On Apr 15, 10:55 am, "[Kuba]"

Bez przygód blacharskich (wyjątek stanowi tylny zderzak.

widze tu sprzecznosc.

mac

Data: 2010-04-15 10:13:03
Autor: [Kuba]
sprzedam Kia Pro_cee'd 2.0 benzyna Optimum +
maciej debski ponapisywal(a):

Bez przygód blacharskich (wyjątek stanowi tylny zderzak.

widze tu sprzecznosc.

a ja nie. zderzak jest plastikowy :)

--
nieczynne

Data: 2010-04-15 12:21:57
Autor: Gabriel'Varius'
Użytkownik [Kuba] napisał:
maciej debski ponapisywal(a):

Bez przygód blacharskich (wyjątek stanowi tylny zderzak.

widze tu sprzecznosc.

a ja nie. zderzak jest plastikowy :)
Hmmmm, czyli jak rozwale maske lub blotnik to tez bez przygod blachrsko-lakierniczych bo sa zrobione z tworzywa a nie z blachy? :-)

                Oskar Wilde

Data: 2010-04-15 14:27:47
Autor: Arek
Gabriel'Varius' wrote:

Użytkownik [Kuba] napisał:
[...]

Wtedy bez blacharskich ale z lakierniczymi.

Arek, arekmx|gazeta.pl

Data: 2010-04-15 12:31:29
Autor: Jacek
[spam] sprzedam Kia Pro_cee'd 2.0 benzyna Optimum +
zlomu nie kupuja juz na allegro?

Data: 2010-04-15 12:53:27
Autor: topek
Jacek <monia@spam-wp.pl> napisał(a):
zlomu nie kupuja juz na allegro?
Juz, lepiej Ci?
Po co ludzie takie pierdy z siebie wypuszczaja?
Przeciez taki pierd wraca. Predzej lub pozniej.
Zenada :-/

topek -> jak zawsze...

Data: 2010-04-15 12:56:11
Autor: [Kuba]
[spam] sprzedam Kia Pro_cee'd 2.0 benzyna Optimum +
topek ponapisywal(a):

olałem typa.
szkoda sensu na takich uosi

--
nieczynne

Data: 2010-04-15 21:32:59
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
[spam] sprzedam Kia Pro_cee'd 2.0 benzyna Optimum +
[Kuba] pisze:
topek ponapisywal(a):

[...]

Sam jesteś łoś. Kolejny, który myśli, że wstawienie w temacie słowa "spam" jest usprawiedliwieniem.
Już niejedna dyskusja nt temat była i zdaje się, że stanęło na tym, iż jedyne ogłoszenia akceptowalne jeśli chodzi o samochody, to te, gdzie wystawiany wózek jest prawdziwym rarytasem (egzemplarz kolekcjonerski, wyjątkowy). Kia, w żadnym wypadku nie zalicza się do takiej grupy.

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

Data: 2010-04-16 07:44:27
Autor: [Kuba]
[spam] sprzedam Kia Pro_cee'd 2.0 benzyna Optimum +
Marcin "Kenickie" Mydlak ponapisywal(a):

[...]

dobrze mamo.

--
nieczynne

Data: 2010-04-15 20:17:28
Autor: Pan Piskorz
[spam] sprzedam Kia Pro_cee'd 2.0 benzyna Optimum +
http://otomoto.pl/kia-pro-cee-d-optimum-C12004640.html

Wygląda dziwnie jakoś na tych felgach, jak samoróbka.
Czemu sprzedajesz? Coś nawala?
Mam chyba ten sam silnik w tucsonie i w znacznie lżejszym aucie to powinna być rakieta.
P.

Data: 2010-04-16 07:44:26
Autor: [Kuba]
[spam] sprzedam Kia Pro_cee'd 2.0 benzyna Optimum +
Pan Piskorz ponapisywal(a):

http://otomoto.pl/kia-pro-cee-d-optimum-C12004640.html

Wygląda dziwnie jakoś na tych felgach, jak samoróbka.

kwestia gustu IMO :)

Czemu sprzedajesz? Coś nawala?
Mam chyba ten sam silnik w tucsonie i w znacznie lżejszym aucie to powinna być rakieta.

sprawa bardzo prosta :)
uparłem się na AWD, a poza tym jak na mnie, prawie 2 lata jednym autkiem to
zupełnie przyzwoity wynik.
a co do osiągów, rzeczywiście, złego słowa nie powiem również w tym temacie
:) kijanka daje radę.

--
nieczynne

Data: 2010-04-16 02:45:48
Autor: Karthoon
On 15 Kwi, 11:55, "[Kuba]" <pa...@wnaglowki.invalid> wrote:

Kilka zdjęć:http://img37.imageshack.us/i/kolkonaprocku2.jpg/http://img3.imageshack.us/i/kolkonaprocku.jpg/http://img109.imageshack.us/i/procek2.jpg/http://img716.imageshack.us/i/procekw.jpg/

o jezu ale brzydki....
A poza tym kto ci zapłaci za powypadkowego 3-latka 40k?

Data: 2010-04-16 10:21:32
Autor: [Kuba]
sprzedam Kia Pro_cee'd 2.0 benzyna Optimum +
Karthoon ponapisywal(a):

o jezu ale brzydki....

to kwestia gustu.
mnie się spodobał jak tylko na salonie  AFAIR Genewskim go zaprezentowano.

A poza tym kto ci zapłaci za powypadkowego 3-latka 40k?

życzę wszystkim żeby - jeżeli już prawda wyjdzie na jaw o bezwypadkowości
ich samochodu - był to właśnie "taki powypadkowy"

ps
i lata też Ci się pozajączkowały

--
nieczynne

Data: 2010-04-16 03:53:48
Autor: Karthoon
sprzedam Kia Pro_cee'd 2.0 benzyna Optimum +

ps
i lata te Ci si pozaj czkowa y

2008? To jakbyś nie liczył już 3-latek....

Data: 2010-04-16 13:01:05
Autor: Cavallino
Użytkownik "Karthoon" <karthoon@gmail.com> napisał w wiadomości news:2941ee71-66e1-4a97-9c01-14b1c50ed441i37g2000yqn.googlegroups.com...

ps
i lata te Ci si pozaj czkowa y

2008? To jakbyś nie liczył już 3-latek....

W jakiej matematyce 2010-2008=3 ?

Data: 2010-04-16 13:52:58
Autor: LEPEK
Cavallino pisze:
[...]

Dla Urzędu Celnego samochód z 2008 r. jest trzylatkiem.

Pozdr,
--
L E P E K    Pruszcz   Gdański
no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

Data: 2010-04-16 13:50:10
Autor: to
LEPEK wrote:

Dla Urzędu Celnego samochód z 2008 r. jest trzylatkiem.

Poważnie? Co oni tam jarają?

--
cokolwiek

Data: 2010-04-16 13:58:31
Autor: Cavallino
Użytkownik "LEPEK" <nobody@nowhere.net> napisał w wiadomości news:4bc84f96$1news.home.net.pl...
Cavallino pisze:
[...]

Czy z faktu, że ktoś głupotę jakąś uskutecznia, należy wnioskować, iż każdy musi być głupi?

Data: 2010-04-16 14:01:49
Autor: LEPEK
Cavallino pisze:
[...]

Ja tylko wskazałem matematykę, według której 2010-2008=3 :)

Jakkolwiek uważam, że ten sposób liczenia na potrzeby UC jest przydatny, bo jednoznacznie rozdziela samochody nowe, od nie-nowych: nie występuje taki, co ma 0 lat i nie jest nowy.

Pozdr,

Data: 2010-04-16 14:10:41
Autor: Cavallino
[...]

A na pewno tam piszą "auto x-letnie"?

Data: 2010-04-16 14:53:15
Autor: LEPEK
Cavallino pisze:

A na pewno tam piszą "auto x-letnie"?

W tej chwili akurat prawie żadne regulacje celno - skarbowe chyba nie odnoszą się do wieku samochodu, ale np. przy zakazie sprowadzania do PL dziesięciolatków, było sformułowanie "nie starsze, niż dziesięcioletnie" (taki "niestarszy" teraz byłby z 2001), przy akcyzie była chyba granica trzylatków. Teraz bodaj jedyna granica wiekowa dotyczy nowy / nienowy i nowy jest do pół roku.

Pozdr,

Data: 2010-04-16 14:56:09
Autor: Cavallino
Użytkownik "LEPEK" <nobody@nowhere.net> napisał w wiadomości news:4bc85db8$1news.home.net.pl...
Cavallino pisze:

A na pewno tam piszą "auto x-letnie"?

W tej chwili akurat prawie żadne regulacje celno - skarbowe chyba nie odnoszą się do wieku samochodu,

Czyli nie piszą, że auto z roku 2008 jest autem trzyletnim.
Więc po co taki argument dajesz?

Data: 2010-04-19 10:54:43
Autor: LEPEK
sprzedam Kia Pro_cee'd 2.0 benzyna Optimum +

Data: 2010-04-19 11:01:22
Autor: Cavallino
sprzedam Kia Pro_cee'd 2.0 benzyna Optimum +

Data: 2010-04-19 13:23:23
Autor: LEPEK
sprzedam Kia Pro_cee'd 2.0 benzyna Optimum +
Cavallino pisze:

Czyli nie piszą.

Tu akurat nie piszą, że ten z 2008 jest trzyletni, ale uznają, że w 2007
samochód z 2005 był trzyletni. Precyzyjnie. Ale przecież nie chodzi o
udowodnienie, że "samochód z 2008 jest / nie jest trzylatkiem", tylko o
sposób liczenia wieku samochodu na potrzeby cła i akcyzy, o czym ja
napisałem.

Pozdr,

Data: 2010-04-19 13:30:11
Autor: Cavallino
Użytkownik "LEPEK" <nobody@nowhere.net> napisał w wiadomości news:4bcc3d23$1news.home.net.pl...
Cavallino pisze:

Czyli nie piszą.

Tu akurat nie piszą, że ten z 2008 jest trzyletni, ale uznają, że w 2007
samochód z 2005 był trzyletni.

Nie.
Uznają że podatek się nie należy w danym przypadku, o wieku auta nie ma tam ani słowa.

Data: 2010-04-19 13:55:16
Autor: LEPEK
Cavallino pisze:

Nie.
Uznają że podatek się nie należy w danym przypadku, o wieku auta nie ma tam ani słowa.

Jednak ma.
Bo jest to konsekwencja zapisu w:

ROZPORZĄDZENIE MINISTRA FINANSÓW
z dnia 22 kwietnia 2004 r.
w sprawie obniżenia stawek podatku akcyzowego
(Dz. U. z dnia 28 kwietnia 2004 r.)

brzmiącego:

2. [...] stawki akcyzy obliczone według następującego wzoru:

Su = Sn + 12 x (W-2)

W -   oznacza *wiek samochodu* osobowego wyrażony w latach kalendarzowych liczonych począwszy od roku produkcji do roku dokonania sprzedaży, [...]

Czy teraz już wierzysz?

Pozdr,

Data: 2010-04-19 14:09:57
Autor: Cavallino
Użytkownik "LEPEK" <nobody@nowhere.net> napisał w wiadomości news:4bcc449enews.home.net.pl...
Cavallino pisze:

Nie.
Uznają że podatek się nie należy w danym przypadku, o wieku auta nie ma tam ani słowa.

Jednak ma.
Bo jest to konsekwencja zapisu

Ale to że jest konsekwencją nie zmienia postaci rzeczy.
W tym co podawałeś wcześniej wieku nie było.

W poniższym faktycznie jest.
Nieszcześliwie to sformułowali.

[...]

To nie jest kwestia wiary, tylko faktu istnienia, bądź nieistnienia jakiegoś zapisu.
Ten w rozporządzeniu faktycznie jest mocno nieszczęśliwy i różnym kiepskim w matematyce, za to dobrym w sprowadzaniu (pewnie handlarzom) jak widać w głowie pomieszał.

Data: 2010-04-19 14:22:48
Autor: LEPEK
Cavallino pisze:

W poniższym faktycznie jest.
Nieszcześliwie to sformułowali.

No i o toż sformułowanie mi właśnie chodzi. że system celny "myśli", że   samochód wyprodukowany 1,5 roku temu, to samochód dwuletni. Odchodzi się od takich zapisów na rzecz bardziej precyzyjnych (jak w rozp. o zwrocie akcyzy), choć mam w głowie, że gdzieś w Wspólnotowym Kodeksie Celnym, Rozporządzeniu Komisji EWG ustanawiającym WKC, czy uzupełnieniu do RWKC jest również taka definicja liczenia wieku samochodu. Nie mogę jednak tego znaleźć (to są zwykle kilkusetstronicowe PDF'y z mnóstwem odniesień i nowelizacji). Poszukam.

Pozdr,

Data: 2010-04-19 14:27:17
Autor: Cavallino
Użytkownik "LEPEK" <nobody@nowhere.net> napisał w wiadomości news:4bcc4b10$1news.home.net.pl...
Cavallino pisze:

[...]

Daj sobie luz.
Gdyby taki sposób liczenia wynikał z matematyki i był zgodny z powszechnym rozumieniem wieku, to niepotrzebne by były dodatkowe regułki.
Co za tym idzie, posiłkowanie się takimi papierami nic nie wnosi.
I tak głupota pozostanie głupotą.

Data: 2010-04-16 15:26:30
Autor: szerszen

Użytkownik "Cavallino" <cavallinoNIE-LUBIE-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:hq9g1h$9ck$1@news.onet.pl...

W jakiej matematyce 2010-2008=3 ?

w momencie kiedy ta matematyke uprawiamy na latach, to z rownym prawdopodobienstwem moze to byc 1, 2 jak i 3 :) ot taka specyfika malo precyzyjnych rachunkow

Data: 2010-04-16 13:54:55
Autor: Yogi\(n\)
Użytkownik "Karthoon" <karthoon@gmail.com> napisał w wiadomości news:7227c52c-f615-44db-9f46-1769200b5450y14g2000yqm.googlegroups.com...
On 15 Kwi, 11:55, "[Kuba]" <pa...@wnaglowki.invalid> wrote:

o jezu ale brzydki....
A poza tym kto ci zapłaci za powypadkowego 3-latka 40k?

W 2009 miał rok, w 2010 ma/będzie miał dwa lata. Niech zgadnę, nie zdawałeś matury z matmy?

--
Yogi(n)

Data: 2010-04-16 07:00:11
Autor: Karthoon
On 16 Kwi, 13:54, "Yogi\(n\)" <yog...@tlen.pl> wrote:
U ytkownik "Karthoon" <karth...@gmail.com> napisa w wiadomo cinews:7227c52c-f615-44db-9f46-1769200b5450y14g2000yqm.googlegroups.com...
On 15 Kwi, 11:55, "[Kuba]" <pa...@wnaglowki.invalid> wrote:

> o jezu ale brzydki....
>A poza tym kto ci zap aci za powypadkowego 3-latka 40k?

W 2009 mia rok, w 2010 ma/b dzie mia dwa lata. Niech zgadn , nie zdawa e
matury z matmy?

2008, 2009, 2010 - 3-latek niezaleznie od tego, co wymyślisz....

Data: 2010-04-16 21:59:49
Autor: Cavallino
Użytkownik "Karthoon" <karthoon@gmail.com> napisał w wiadomości news:07c26201-4205-44b9-9a06-1670a38ea7165g2000yqj.googlegroups.com...
> [...]

matury z matmy?

2008, 2009, 2010 - 3-latek niezaleznie od tego, co wymyślisz....

LOL
Czyli jak ktoś kupi nówkę sztukę z salonu, to po wyjeździe za bramę jeździ rocznym autem?
Gdzie to leczą?

Data: 2010-04-16 23:29:07
Autor: Yogi\(n\)
sprzedam Kia Pro_cee'd 2.0 benzyna Optimum +
Użytkownik "Cavallino" <cavallinoNIE-LUBIE-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomości news:hqafjk$8bs$1news.onet.pl...
Gdzie to leczą?

Dawniej leczyli w szkołach, ale od pewnego czasu instutucja szkoły przestała pełnić funkcję edukacyjną, co widać na załączonym obrazku ;-)

--
Yogi(n)

Data: 2010-04-16 23:37:09
Autor: Cavallino
Użytkownik "Yogi(n)" <yogi_n@tlen.pl> napisał w wiadomości news:4bc8d69a$0$17608$65785112news.neostrada.pl...
[...]

A czemu zawsze to się musi wiązać do tego z bezczelnością i tupetem?

Data: 2010-04-16 23:46:47
Autor: Yogi\(n\)
Użytkownik "Cavallino" <cavallinoNIE-LUBIE-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomości news:hqala4$oiv$1news.onet.pl...

A czemu zawsze to się musi wiązać do tego z bezczelnością i tupetem?

No bo *coś* trzeba miec do powiedzenia, jeśli już się zabiera głos. A skoro nie nauczył się podstaw algebry (zgaduję, ze takie umiejętnośći miały dzieci po miesiącu nauki w pierwszej klasie, a moja córka, która chodzi do zerówki bez problemu dodaje i odejmuje dwucyfrowe liczby) to nie wymagajmy umiejętności przyznania się do błędu, to stanowczo za dużo na mały móżdżek. Taki Wojewódzki, Palikot czy Kurski niewiele mają do powiedzenia, ale bezczelności i tupetu im nie brakuje - przyroda nie znosi pustki po prostu...

--
Yogi(n)

Data: 2010-04-17 01:24:04
Autor: Karthoon
sprzedam Kia Pro_cee'd 2.0 benzyna Optimum +

Data: 2010-04-17 12:01:04
Autor: Yogi\(n\)
sprzedam Kia Pro_cee'd 2.0 benzyna Optimum +

Data: 2010-04-17 17:17:31
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
sprzedam Kia Pro_cee'd 2.0 benzyna Optimum +

Data: 2010-04-17 18:10:29
Autor: Cavallino
sprzedam Kia Pro_cee'd 2.0 benzyna Optimum +

Data: 2010-04-16 22:03:39
Autor: Jurand
> [...]

matury z matmy?

2008, 2009, 2010 - 3-latek niezaleznie od tego, co wymyślisz....

Bez kozery powiem - 4 latek.

Jurand.

Data: 2010-04-17 12:24:48
Autor: jerzu
sprzedam Kia Pro_cee'd 2.0 benzyna Optimum +

Data: 2010-04-16 23:27:20
Autor: Yogi\(n\)
[...]

Nie chodzi o to co ja (wy)myślę, ale o to, czego Ty nie rozumiesz. Nie wiemy w którym miesiącu auto zostało wyprodukowane, ale jesli np. w sierpniu, to nie ma nawet dwóch lat. A może w grudniu? Jeśli tak, to nie skończyło nawet półtora roku. Ale według Ciebie to trzylatek.
Gratuluję zdolności algebraicznych i umiejętności logicznego myślenia.

--
Yogi(n)

Data: 2010-04-17 05:15:49
Autor: [Kuba]
sprzedam Kia Pro_cee'd 2.0 benzyna Optimum +

Data: 2010-04-17 01:25:04
Autor: Karthoon
sprzedam Kia Pro_cee'd 2.0 benzyna Optimum +

Data: 2010-04-17 08:41:42
Autor: [Kuba]
sprzedam Kia Pro_cee'd 2.0 benzyna Optimum +

Data: 2010-04-17 11:05:13
Autor: l
sprzedam Kia Pro cee'd 2.0 benzyna Optimum +

Data: 2010-04-17 12:06:12
Autor: Yogi\(n\)
sprzedam Kia Pro cee'd 2.0 benzyna Optimum +

Data: 2010-04-17 12:49:02
Autor: leften
sprzedam Kia Pro cee'd 2.0 benzyna Optimum +

Data: 2010-04-17 13:03:57
Autor: Yogi\(n\)
sprzedam Kia Pro cee'd 2.0 benzyna Optimum +

Data: 2010-04-17 13:23:55
Autor: leften
sprzedam Kia Pro cee'd 2.0 benzyna Optimum +

Data: 2010-04-17 18:32:05
Autor: Yogi\(n\)
sprzedam Kia Pro cee'd 2.0 benzyna Optimum +

Data: 2010-04-18 03:07:58
Autor: leften
sprzedam Kia Pro cee'd 2.0 benzyna Optimum +

Data: 2010-04-18 14:25:35
Autor: Yogi\(n\)
sprzedam Kia Pro cee'd 2.0 benzyna Optimum +

Data: 2010-04-18 07:28:19
Autor: Karthoon
sprzedam Kia Pro cee'd 2.0 benzyna Optimum +

Data: 2010-04-19 12:34:53
Autor: Yogi\(n\)
sprzedam Kia Pro cee'd 2.0 benzyna Optimum +
Użytkownik "Karthoon" <karthoon@gmail.com> napisał w wiadomości news:9d5deea8-db6a-4dd3-8273-48ee760d95c8c42g2000yqn.googlegroups.com...
On 18 Kwi, 14:25, "Yogi\(n\)" <yog...@tlen.pl> wrote:
Szkoda, że ta "piątka" nie przełożyła się na rzeczywistą wiedzę i
umiejętność myślenia.

You make my day! ROTLF!

A kultury to pewnie nauczyłeś się przy pasaniu świń...

Gdybyś potrafił połączyć elokwencję z erydycją, to wiedziałbyś skąd to powiedzenie.
Zacznij może od odejmowania, najlepiej jakies proste działania - np. 10-3; 7-2 itd.
Potem pogadamy.

--
Yogi(n)

Data: 2010-04-18 14:59:53
Autor: leften
sprzedam Kia Pro cee'd 2.0 benzyna Optimum +

Data: 2010-04-16 13:58:57
Autor: Cavallino
Użytkownik "Yogi(n)" <yogi_n@tlen.pl> napisał w wiadomości news:4bc85004$0$17607$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Zdawał u Giertycha zapewne.

Data: 2010-04-16 07:01:37
Autor: Karthoon
sprzedam Kia Pro_cee'd 2.0 benzyna Optimum +
On 16 Kwi, 13:58, "Cavallino" <cavallinoNIE-LUBIE-SP...@konto.pl>
wrote:
Użytkownik "Yogi(n)" <yog...@tlen.pl> napisał w wiadomościnews:4bc85004$0$17607$65785112news.neostrada.pl...

> Użytkownik "Karthoon" <karth...@gmail.com> napisał w wiadomości

> W 2009 miał rok, w 2010 ma/będzie miał dwa lata. Niech zgadnę, nie
> zdawałeś matury z matmy?

Zdawał u Giertycha zapewne.

nie zniżę się do twojego poziomu dyskusji...

Data: 2010-04-16 22:00:41
Autor: Cavallino
wrote:
> [...]

> zdawałeś matury z matmy?

Zdawał u Giertycha zapewne.

nie zniżę się do twojego poziomu dyskusji...

Ja nie zdawałem u Giertycha, więc odejmować umiem.
PLONK WARNING - jakbyś miał zamiar nadal karmić nas podobnymi bzdurami objawionymi.

Data: 2010-04-16 14:13:56
Autor: Karthoon
sprzedam Kia Pro_cee'd 2.0 benzyna Optimum +
On 16 Kwi, 22:00, "Cavallino" <cavallinoNIE-LUBIE-SP...@konto.pl>
wrote:

PLONK WARNING

WOW, ale merytoryczny argument.
I żeby niby co, mam się bać?

[spam] sprzedam Kia Pro_cee'd 2.0 benzyna Optimum +