[spam] sprzedam Kia Pro_cee'd 2.0 benzyna Optimum +

Data: 2010-04-15 20:17:28
Autor: Pan Piskorz
[spam] sprzedam Kia Pro_cee'd 2.0 benzyna Optimum +
http://otomoto.pl/kia-pro-cee-d-optimum-C12004640.html

Wygląda dziwnie jakoś na tych felgach, jak samoróbka.
Czemu sprzedajesz? Coś nawala?
Mam chyba ten sam silnik w tucsonie i w znacznie lżejszym aucie to powinna być rakieta.
P.

Data: 2010-04-16 07:44:26
Autor: [Kuba]
[spam] sprzedam Kia Pro_cee'd 2.0 benzyna Optimum +
Pan Piskorz ponapisywal(a):

http://otomoto.pl/kia-pro-cee-d-optimum-C12004640.html

Wygląda dziwnie jakoś na tych felgach, jak samoróbka.

kwestia gustu IMO :)

Czemu sprzedajesz? Coś nawala?
Mam chyba ten sam silnik w tucsonie i w znacznie lżejszym aucie to powinna być rakieta.

sprawa bardzo prosta :)
uparłem się na AWD, a poza tym jak na mnie, prawie 2 lata jednym autkiem to
zupełnie przyzwoity wynik.
a co do osiągów, rzeczywiście, złego słowa nie powiem również w tym temacie
:) kijanka daje radę.

--
nieczynne

[spam] sprzedam Kia Pro_cee'd 2.0 benzyna Optimum +