(sprzedam) Niesamowita wyprzedaż ekskluzywn ego sprzętu nurkowego

Data: 2010-12-30 09:35:31
Autor: WW
(sprzedam) Niesamowita wyprzedaż ekskluzywn ego sprzętu nurkowego
W dniu 2010-12-30 01:10, Odchodze pisze:
Sprawdź ten wyjątkowy zestaw na poniższej aukcji:

http://allegro.pl/show_item.php?item=1391525470

Pozdrawiam,
Łukasz

Zawsze mi smutno czytając takie wiadomości.
Najczęściej za tym stoi jakaś tragedia (zdrowie, brak kasy, itp.)

Mam nadzieję, że kiedyś wrócisz.
Powodzenia  na przyszłość.

Pozdrawiam
WW

p.s.
Sprzętu nie kupie bo mam swój, ale zestaw godny zaiste.

Data: 2010-12-30 16:41:18
Autor: Divemania.pl
(sprzedam) Niesamowita wyprzeda ekskluzywnego sprztu nurkowego
Zawsze mi smutno czytajc takie wiadomoci.
Najczciej za tym stoi jaka tragedia (zdrowie, brak kasy, itp.)

He He - a ja do tego posta podszedem bardziej optymistycznie - pomyslaem: "pewnie kole dosta pod choink cay, nowy i jeszcze lepszy sprzt" ;))))

PK

Data: 2010-12-30 15:59:31
Autor: jacekplacek
(sprzedam) Niesamowita wyprzeda ekskluzywnego sprztu nurkowego
Divemania.pl <przemek@divemania.pl> napisa(a):

i wszed na drog smoka :))

Data: 2010-12-30 16:58:28
Autor: szufla
(sprzedam) Niesamowita wyprzeda ekskluzywnego sprztu nurkowego
He He - a ja do tego posta podszedem bardziej optymistycznie - pomyslaem: "pewnie kole dosta pod choink cay, nowy i jeszcze lepszy sprzt" ;))))

I podpisal sie "Odchodze" :)

sz.

Data: 2010-12-30 17:53:46
Autor: WW
W dniu 2010-12-30 16:41, Divemania.pl pisze:
Zawsze mi smutno czytaj±c takie wiadomo¶ci.
Najczê¶ciej za tym stoi jaka¶ tragedia (zdrowie, brak kasy, itp.)

He He - a ja do tego posta podszed³em bardziej optymistycznie - pomysla³em:
"pewnie kole¶ dosta³ pod choinkê ca³y, nowy i jeszcze lepszy sprzêt" ;))))

PK

Widać niedokładnie przeczytałeś treść aukcji.

"Sprzedaję sprzęt ponieważ tymczasowo odchodzę od cudownego sportu jakim jest nurkowanie".

Pozdrawiam
WW

Data: 2010-12-30 18:45:52
Autor: Włodek
(sprzedam) Niesamowita wyprzeda� ekskluzywnego sprz�tu nurkowego

Pozdrawiam Włodek
www.balastnurkowy.yoyo.pl
www.fotkiw.yoyo.pl

Użytkownik "WW"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:ifidh7$5ga$1@node1.news.atman.pl...

[...]

Odchodzić można od zmysłów ale od nurkowania to tak łatwo się nie urwie :-))
Szybkiego powrotu.

-- Pozdrawiam Włodek
www.balastnurkowy.yoyo.pl
www.fotkiw.yoyo.pl

(sprzedam) Niesamowita wyprzedaż ekskluzywn ego sprzętu nurkowego