(sprzedam) Niesamowita wyprzedaż ekskluzywnego sprzętu nurkowego

Data: 2010-12-30 00:10:04
Autor: Odchodze
(sprzedam) Niesamowita wyprzedaż ekskluzywnego sprzętu nurkowego
Sprawdź ten wyjątkowy zestaw na poniższej aukcji:

http://allegro.pl/show_item.php?item=1391525470

Pozdrawiam,
Łukasz

Data: 2010-12-30 09:35:31
Autor: WW
W dniu 2010-12-30 01:10, Odchodze pisze:
Sprawdź ten wyjątkowy zestaw na poniższej aukcji:

http://allegro.pl/show_item.php?item=1391525470

Pozdrawiam,
Łukasz

Zawsze mi smutno czytając takie wiadomości.
Najczęściej za tym stoi jakaś tragedia (zdrowie, brak kasy, itp.)

Mam nadzieję, że kiedyś wrócisz.
Powodzenia  na przyszłość.

Pozdrawiam
WW

p.s.
Sprzętu nie kupie bo mam swój, ale zestaw godny zaiste.

Data: 2010-12-30 16:41:18
Autor: Divemania.pl
(sprzedam) Niesamowita wyprzedaż ekskluzywnego sprzętu nurkowego
Zawsze mi smutno czytając takie wiadomości.
Najczęściej za tym stoi jakaś tragedia (zdrowie, brak kasy, itp.)

He He - a ja do tego posta podszedłem bardziej optymistycznie - pomyslałem: "pewnie koleś dostał pod choinkę cały, nowy i jeszcze lepszy sprzęt" ;))))

PK

Data: 2010-12-30 15:59:31
Autor: jacekplacek
Divemania.pl <przemek@divemania.pl> napisał(a):
> [...]

He He - a ja do tego posta podszedłem bardziej optymistycznie - pomyslałem: "pewnie koleś dostał pod choinkę cały, nowy i jeszcze lepszy sprzęt" ;))))

i wszedł na drogę smoka :))

Data: 2010-12-30 16:58:28
Autor: szufla
(sprzedam) Niesamowita wyprzedaż ekskluzywnego sprzętu nurkowego
He He - a ja do tego posta podszedłem bardziej optymistycznie - pomyslałem: "pewnie koleś dostał pod choinkę cały, nowy i jeszcze lepszy sprzęt" ;))))

I podpisal sie "Odchodze" :)

sz.

Data: 2010-12-30 17:53:46
Autor: WW
(sprzedam) Niesamowita wyprzeda� ekskluzyw nego sprz�tu nurkowego
W dniu 2010-12-30 16:41, Divemania.pl pisze:
Zawsze mi smutno czytajÂąc takie wiadomoÂści.
NajczĂŞÂściej za tym stoi jakaÂś tragedia (zdrowie, brak kasy, itp.)

He He - a ja do tego posta podszedÂłem bardziej optymistycznie - pomyslaÂłem:
"pewnie koleÂś dostaÂł pod choinkĂŞ caÂły, nowy i jeszcze lepszy sprzĂŞt" ;))))

PK

Widać niedokładnie przeczytałeś treść aukcji.

"Sprzedaję sprzęt ponieważ tymczasowo odchodzę od cudownego sportu jakim jest nurkowanie".

Pozdrawiam
WW

Data: 2010-12-30 18:45:52
Autor: Włodek
(sprzedam) Niesamowita wyprzeda� ekskluzywnego sprz�tu nurkowego

Pozdrawiam Włodek
www.balastnurkowy.yoyo.pl
www.fotkiw.yoyo.pl

UĹźytkownik "WW"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:ifidh7$5ga$1@node1.news.atman.pl...

[...]

Odchodzić można od zmysłów ale od nurkowania to tak łatwo się nie urwie :-))
Szybkiego powrotu.

-- Pozdrawiam Włodek
www.balastnurkowy.yoyo.pl
www.fotkiw.yoyo.pl

(sprzedam) Niesamowita wyprzedaż ekskluzywnego sprzętu nurkowego