[market] sprzedam Ocieplacz Bare Hi-loft 2XL oraz trochę sprzętu

Data: 2010-03-10 17:42:33
Autor: Marek
[market] sprzedam Ocieplacz Bare Hi-loft 2XL oraz trochę sprzętu
Witam!
W ramach wiosennego wietrzenia szaf zebrałem trochę nieużywanego sprzętu, między innymi ocieplacz do suchego Bare Hi-loft Polarwear Extreme Thinsulate w rozmiarze 2XL. Używany, ale w stanie bardzo dobrym. Zachęcam do zerknięcia na moje aukcje. Link poniżej:
Pozdrawiam!
Marek

[market] sprzedam Ocieplacz Bare Hi-loft 2XL oraz trochę sprzętu