[sprzedam/kupie] sprzedam Pegaso 650, kupie DL 650

Data: 2010-07-09 13:19:55
Autor: Bablor
[sprzedam/kupie] sprzedam Pegaso 650, kupie DL 650
Witam,
czas na zmiany, tak wiec:

ODDAM ;)
Aprilia Pegaso 650 '98
ma swoje latka, 81tys km i nie jest "wizualnie idealna" (nowa owiewka przednia to ok 1200zl, jesli kogos bola rysy), ale lata dzielnie i wyciaga tyle co napisali w katalogu :) zadnego picia oleju, pocenia, czy innych takich paskudztw.
W zeszlym roku generalka silnika - wymienione uszczelki, przewody paliwa i chlodziwa, reszta byla cacy. Oczywiscie regulacja gaznikow, zaworow i inne takie standardy przegladowe.
W tym tygodniu wymienilem plyny.
Z dodatkowych zabawek: grzane manetki, wysoka szyba Puig, wyprawowe kufry aluminiowe ze stelazem.
Do tego jeszcze pare drobiazgow jak np. zapasowe klocki hamulcowe.
poprzedni wlsciciel tez z precli :)
cena wywolawcza 8tys.
foto dla zainteresowanych na prv
do obejrzenia w Bialymstoku
(dodam tylko ze najpierw kupuje, potem sprzedaje - nie chce zostac bez moto)

PRZYJME ;)
DL 650?
sam nie wiem.. chodzily mi po glowie Thundercat, maly Bandyta, SV650... ale ostatnio znowu trafilem na "lekki teren" i chyba zostane w temacie, czyli maly V-strom.
(zastanawialem sie tez nad duzym, ale 170cm wzrostu nieco mnie w tym temacie ogranicza)
Innym korzystnym ofertom tez sie chetnie przyjrze ;]
cenowo.. mysle ze cos ok 13tys.

BTW: ma ktos na zbyciu dzieciece ciuchy moto? tak na 150cm wzrostu, buty 39.

pozdrowki
Bablor

***
Piotrek Wiechetek
Pegaso 650
Bialystok

Data: 2010-07-09 06:32:26
Autor: Kefir
On Jul 9, 1:19 pm, Bablor <bab...@o2.pl> wrote:
[...]

Hmm, XT660X 2006 kupilem w zeszlym roku za 11 tys. Jak bedziesz chcial
naprawde sprzedac to daj znac.

[...]

Poszukaj na forumach informacji o zywotnosci tych silnikow. Jako
ciekawostke dodam ze maly Wisrom z jakiegos powodu jest lekutko
skastrowany i ma tuleje powlekane ceramika, SV-ka zas nie. Pokombinuj
dlaczego. Niby lepiej miec ceramike z tym ze jest ona bardzo wrazliwa
na zasiarczone paliwo, a takie wlasnie mamy dzieki importowi ponad 90%
surowca z Rassiji.
Maly bandyta nie ma zawieszenia i kosztuje drogo w przegladach
(czestotliwosc - mowie o "olejaku"). Bylbys srodze zawiedziony trakcja
a i dynamika po zwawym singlu nie baudzo podpasuje.
Thundercata w dobrym stanie ze swieca szukac.
Sugerowalbym VFR (jesli cos ST), lub Trampka/Afryke jesli kusza
bezdroza. To "pewniaki": jesli kupisz sztuke dbana, nie najtansza i
nie od analfabety, bedziesz zadowolony z niezawodnosci.
Moszna takze rozejrzec sie w europejskiej egzotyce (KTM, BMW, Aprilia,
Ducati). Te motocykle maja wiecej charakteru, sa bardziej
specjalizowane do tego co mialyby robic, choc czesciej trapione
drobymi usterkami. Znaczy, trzeba to lubic lub miec dosyc ryzu.

--
Pozdrawiam, Artu / Kef & padaki 955/660

Data: 2010-07-10 11:31:35
Autor: Bablor
Kefir pisze:
ciekawostke dodam ze maly Wisrom z jakiegos powodu jest lekutko
skastrowany i ma tuleje powlekane ceramika, SV-ka zas nie. Pokombinuj
to faktycznie ciekawe... :/ do tej pory tylko ochy i achy slyszalem... poza podobno malo precyzyjna skrzynia

Thundercata w dobrym stanie ze swieca szukac.
no wlasnie, 2003 to byl koniec produkcji, prawda?

Sugerowalbym VFR (jesli cos ST),
no to teraz mi zamieszales w glowie!
te VFRrki (od 2002?) podobaja mi sie strasznie, ale myslalem ze sa duuzo drozsze, a tu prosze, na allegro 15tys daje juz jakis wybor
Jednak strach... przede wszystkim moc - po niecalych 50 koniach to jednak spory skok.
Sliczna jest, ale to juz tylko asfalt i to w miare gladki, prawda?

>lub Trampka/Afryke jesli kusza
trampek byl opcja zamiast pegaso. nowy mi sie nie podoba ale starsze..
Afryka to jednak chyba ciezkie bydle, prawda?
W ciezki teren niby nie jezdze, ale podobala mi sie opcja bezstresowego zjazdu w polne drogi od czasu do czasu.

Moszna takze rozejrzec sie w europejskiej egzotyce
o KTM za bardzo nie myslalem, bo oni chyba bardziej hardcoreowe moto robia? Z Aprilii to chyba tylko Pegaso, ale nowe sa brzydkie :P
BMW nieuzasadniono drogie, a Ducati w zasadzie bez serwisu, przynajmniej w mojej okolicy.
Nowy Tiger mi sie pogoba (stary byl brzyydal), ale to nowy, wiec $ :/

ide sie leczyc z VFRy :P

pozdr
Bablor

Data: 2010-07-10 14:01:21
Autor: tomek

"Bablor" <bablor@o2.pl> wrote in message news:i19elq$ngj$1news.onet.pl...

[...]

Przejedz sie lepiej, bo ta moc, elastycznosc i ciag na niskich obrotach VFR to w przypadku V-TEC bardziej legenda, choc nie wiem jak starsze. Przesiadlem sie na taka z 35-konnej maszyny i jakos mnie nie przerazila, raczej wialo nuda.
Silniejszych wrazen doswiadczam na LC4, choc oczywiscie pdedkosci nie te.
Tomek

Data: 2010-07-11 23:03:26
Autor: Kefir
sprzedam Pegaso 650, kupie DL 650
Elou!

On Jul 10, 11:31 am, Bablor <bab...@o2.pl> wrote:
Kefir pisze:> ciekawostke dodam ze maly Wisrom z jakiegos powodu jest lekutko
> skastrowany i ma tuleje powlekane ceramika, SV-ka zas nie. Pokombinuj

to faktycznie ciekawe... :/ do tej pory tylko ochy i achy slyszalem...
poza podobno malo precyzyjna skrzynia

Przebiegi pomiedzy remontami, no, powiedzmy wymianami pierscieni moga
byc nieoczekiwanie male.

> [...]

jednak spory skok.
Sliczna jest, ale to juz tylko asfalt i to w miare gladki, prawda?

O urodzie nie dyskutuje ;) Nie badz catalogue boy - wsiadz i sie
przewiez. Dla porownania: mam 108 km w trzech cylindrach i 48 w
singlu. Zgadnij ktore jest bardziej narowiste i wsciekle, oczywiscie w
bezposrednim porownaniu. Jazda singlem to dobra szkola, mocy sie nie
boj, staraj sie jedynie unikac nadwagi.

> [...]

w mojej okolicy.
Nowy Tiger mi sie pogoba (stary byl brzyydal), ale to nowy, wiec $ :/

O urodzie nie rozmawiam. Nowy, prawie ideal motocykla. Swietna
zawiecha, kulturalna charakterystyka, prowadzenie mniamusne -
posluszny woli kierownija jak supermoto. W ciagu ostatnich paru lat
wlasnie ta koza zrobila na mnie najbardziej pozytywne wrazenie.

ide sie leczyc z VFRy :P

Po_co? Znajdz dobra sztuke i sie pobaw z dwa latka.

--
Pozdrawiam, Artu / Kef & padaki 955/660

Data: 2010-07-12 10:45:33
Autor: Bablor
Kefir pisze:

Kefir pisze:> ciekawostke dodam ze maly Wisrom z jakiegos powodu jest lekutko
Przebiegi pomiedzy remontami, no, powiedzmy wymianami pierscieni moga
byc nieoczekiwanie male.
cholerka, no to mnie nie zachwyca :/

O urodzie nie dyskutuje ;) Nie badz catalogue boy - wsiadz i sie
yhy, chetnie, zawsze i na wszystkim. tylko daj mi okazje ;)

boj, staraj sie jedynie unikac nadwagi.
no i tu tez moze byc gorzej po Pegasce - maly strom jest ciezszy chyba ze 20kg, duzy jeszcze z dyche :/

Nowy Tiger mi sie pogoba (stary byl brzyydal), ale to nowy, wiec $ :/
jakby kto widział jaką dobrą niedrogą używkę (2007 to chyba pierwszy "nowy"), to poproszę o info, bo na allegro w zasadzie tylko starsze
no i Tigerek lekki jak Pegaska ;]

ide sie leczyc z VFRy :P
Po_co? Znajdz dobra sztuke i sie pobaw z dwa latka.
moze i nieglupi pomysl... ino wlasnie wrocilem z weekendowego wypadu miejscami zaliczajac polne drogi i troche mi sie szosowki odechcialo

inna sprawa ze oprocz Pegaso (ktora jednak w na tych odcinkach byla bezkonkurencyjna mimo obladowanych skrzynek) rade daly: kilkunastoletni Intruder1400, jeszcze starsza/zabytkowa CB400 i nie wiem czy nie najdzielniej Zipp Shock 50 (no teraz juz 72ccm ;))

tak czy inaczej jakby kto slyszal o okazji potestowania czegos na podlasiu to prosze o sygnal ;]

pozdro
Bablor
***
Piotr Wiechetek
Pegaso650-na wydaniu
Bialystok

Data: 2010-07-09 13:58:31
Autor: Piotr Klimek
[sprzedam/kupie] sprzedam Pegaso 650, kupie DL 650
Dnia (Fri, 09 Jul 2010 13:19:55 +0200) ktos podajacy sie za Bablor
wyklawiaturowal co nastepuje:

[...]

Poszukaj DL1000 mam ten silnik w moim SV, jest boski :)

Piotr Klimek
Suzuki SV1000S K3
http://bikepics.com/members/piko/

Data: 2010-07-09 21:48:29
Autor: marider
Piotr Klimek pisze:
Dnia (Fri, 09 Jul 2010 13:19:55 +0200) ktos podajacy sie za Bablor
wyklawiaturowal co nastepuje:

O, wrociles z morza? ;)

PRZYJME ;)
DL 650?

Jak chcesz DL 1000 to kumpel ma na sprzedaz, troche trzeba przy nim porobic ale za to sprzet nowy :) Wal na priv.

Pzdr
--
marider
Wsciekla Rn20 + dodatki

Data: 2010-07-10 09:21:48
Autor: Kuczu
W dniu 2010-07-09 13:19, Bablor pisze:

[...]

Bezedura. Moj niewysoki kumpel tez chcial DL650 i w koncu kupil KLV1000 (DL1000). Roznica niemal zadna i koles swietnie sie na nim odnajduje.

--
Kuczu

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C 666 Edition
www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

Data: 2010-07-22 10:02:55
Autor: Bablor
[sprzedam/kupie] sprzedam Pegaso 650, kupie DL 650
nowa opcja: co wiecie o TDM 850/900 i czy kto nie chce sie takowej pozbyc?
lzejsze to od dl, do ziemi jakos siegam, mocy trochi ma - jakby nie mialo jakis genetycznych niespodzianek to byloby chyba niezle
pozdr
Bablor

Data: 2010-07-22 01:22:49
Autor: Kefir
On Jul 22, 10:02 am, Bablor <bab...@o2.pl> wrote:
nowa opcja: co wiecie o TDM 850/900 i czy kto nie chce sie takowej pozbyc?
lzejsze to od dl, do ziemi jakos siegam, mocy trochi ma - jakby nie
mialo jakis genetycznych niespodzianek to byloby chyba niezle

Nie nadaje sie na pierwsze moto. Niektorzy mowia ze do wszystkiego,
inni ze do niczego. Napewno piekny inaczej. Bardzo zywotny naped,
pomimo 5-cio zaworowej glowicy. Chyba ostatnia yama nie projektowana
przez ksiegowych. Przez ostatnie lata, IMVHO, zadna inna firma tak nie
zjechala z jakoscia. Szukaj sztuki z wtryskiem.

--
Pozdrawiam, Artu / Kef & padaki 955/550

Data: 2010-07-22 10:35:49
Autor: Bablor
Kefir pisze:
Nie nadaje sie na pierwsze moto.
ej no, pare kkm na pegaso mam... :P
wlasnie do niej sie odnosze - TDM ma wiecej pojemnosci i mocy, a masy niewiele wiecej. DL(szczegolnie 1000)sa duzo ciezsze, a 1000 to i wyzszy :/

Napewno piekny inaczej. Bardzo zywotny naped,
pomimo 5-cio zaworowej glowicy.
wlasnie to mnie zastanowilo, bo pisza, ze luzy trza regulowac czesciej niz w manualu podaja

Szukaj sztuki z wtryskiem.
z wtryskiem sa 900 od 2002, dodatkowo od 2004 usztywnili przeni zawias
tyle wiem..

pozdr
Bablor

Data: 2010-07-22 11:10:10
Autor: Qlfon
W dniu 2010-07-22 10:02, Bablor pisze:
[...]
Miałem TDM 850 #VD - czyli pierwszą wersję. To było moje pierwsze własne moto. Przelatałem na tym 3 sezony i oprócz normalnej obsługi moto nie wymagało niczego. Licznikowo miało jakieś 60tys ale biorąc pod uwagę że od czasu do czasu dolewkę oleju trzeba było zrobić to byłby na tyle. Wysoki środek ciężkości trochę utrudnia jazdę na początku ale po paru km spokojnie będziesz kręcił ósemki na ograniczniku. Po założeniu oplotu stalowego na przód hample b. dobre. Generalnie byłem z niej b. zadowolony - nawet poważnie się zastanawiałem czy nie kupić 900 która jest zaje****stym motocyklem. Sama filozofia TDM to niepodobne do niczego moto. Jedni mówią że brzydkie, drudzy nie chcą zamienić na nic innego. We dwie osoby polatasz ale z tego co czytam to nie jest priorytet. Po winklach lata jak wściekła (na swojej miałem pościerane 1/3 podnóżków po lataniu na torze).
Plusem jest spore grono użytkowników i fajne fora tematyczne gdzie znajdziesz wszystko na temat.
Co do porównania z DL - jeździłem dużym DL i wg. mnie to zupełnie inna para kaloszy - TDM jest znacznie bardziej szosowym motocyklem. W teren to nie bardzo - jednak masa robi swoje i zawias też nie powala skokiem.
Poszukaj w okolicy kogoś kto ma 4TX albo najlepiej 900 i przejedź się w miarę możliwości. To wdzięczne moto dla kogoś kto wie czego chce.
Poszperaj na http://www.carpe-tdm.net/ipb/ i http://jbx9.free.fr/tdm/index.php (przeróbki) - kopalnia wiedzy:)

--
Qlfon, Lublin
Triumph Sprint ST 1050

Data: 2010-07-22 12:55:23
Autor: Bablor
[sprzedam/kupie] sprzedam Pegaso 650, kupie DL 650
Hejka

Qlfon pisze:
Wysoki środek ciężkości trochę utrudnia jazdę na początku
ale to wszystkie enduraki tak maja chyba? czy ten wybitnie?

>zastanawiałem czy nie kupić 900
mi wlasnie o ten chodzi.. juz na wtrysku i w ogole :) od 2004 sztywniejszy przod i inne takie

Co do porównania z DL - jeździłem dużym DL i wg. mnie to zupełnie inna para kaloszy - TDM jest znacznie bardziej szosowym motocyklem.
hm, to juz odrobinke gorzej, bo czasem te szutry mi sie zdarzaja...

W teren to nie bardzo - jednak masa robi swoje
dziwne - katalogowo DL sa duzo ciezsze (co zreszta mnie od nich odstrasza)

Poszukaj w okolicy kogoś kto ma
no wlasnie chcialbym a tu dupa :/

Poszperaj na http://www.carpe-tdm.net/ipb/ i http://jbx9.free.fr/tdm/index.php (przeróbki) - kopalnia wiedzy:)
dzieki :)
pozdr
Bablor

[sprzedam/kupie] sprzedam Pegaso 650, kupie DL 650