[spam] sprzedam VFR RC36A '97

Data: 2010-05-25 11:03:08
Autor: K.M.C.
[spam] sprzedam VFR RC36A '97
link do og艂oszenia:
http://otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M1955825

dla "nieklikaczy"
HONDA VFR RC36A 750 od 36-latka.
Moto po pe艂nym serwisie w marcu, przy przebiegu 73000km - posiadam faktury. Stan silnika wg. serwisu idealny.
Na przegl膮dzie:
regulacja zawor贸w (by艂a wymagana po raz pierwszy!)
wymiana oleju na Castrol p贸艂syntetyczny,
wymiana p艂ynu ch艂odz膮cego;
wymiana p艂ynu hamulcowego;
czyszczenie i synchronizacja ga藕nik贸w;
za艂o偶ona nowa opona tylna Dunlop RoadSmart (genialna dwumieszankowa) rocznik 2010 (700pln)

Motocykl zainwestowany, gotowy do sezonu, nast臋pny serwis za 11000km. Stan techniczny doskona艂y. Stan wizualny dobry-wymaga poprawek. Owiewki by艂y malowane. Motocykl mia艂 teraz parking贸wke - p臋kni臋ta lekko owiewka i kierunek.
Nie mam 20-lat. Stan motocykla zgodny z opisem. Motocyklami je偶d偶臋 od 19 lat. Nie serwisuje w gara偶u u "pana Mietka". Honda by艂a kupiona w listopadzie ubieg艂ego roku, od kolegi i przygotowywana dla mnie. Sprzedaje z powod贸w osobistych.
Wystawiam faktur臋 VAT (na ni偶sz膮 kwot臋) - motocykl by艂 zarejestrowany na firm臋.
Masz pytania - zadzwo艅513 259 066 - wszystko uczciwie opowiem.
Cena jak za ca艂kowicie technicznie sprawny motocykl, rzetelnie serwisowany.

qrwa co kupie cos fajnego to zycie zmusza zeby sprzedac :-( a ten mia艂 juz by膰 na kilka latek.

kmc
www.kmciesielski.pl

[spam] sprzedam VFR RC36A '97