sprzedam aparat podwodny

Data: 2014-12-14 17:19:44
Autor: Pszemol
sprzedam aparat podwodny
"Piotr Piesik" <ppiesik@gazeta.pl> wrote in message news:m6ko7c$b9c$1speranza.aioe.org...
Zwariowałem - wystawiłem sprawny aparat podwodny za złotówkę ;)

http://allegro.pl/show_item.php?item=4898748150

Jeśli ktoś z Was lub znajomych chciałby mieć pod ręką przy nurkowaniu mały aparacik, zapraszam.

O... znaczy że kupiłeś sobie nowy? A jaki, jeśli można spytać?
Czyżby tak jak ja kupiłeś Olympusa XZ-2 na niedawnej promocji Amazona? :-)

Data: 2014-12-15 00:35:44
Autor: Piotr Piesik
sprzedam aparat podwodny
Mam jeszcze jeden Sealife... zdecydowaem,  e nie potrzebuj dwóch. Poza tym,  uywaem te lustrzanki. Spróbuj przynajmniej poyczy obudow i lamp - warto da nura z takim sprztem i poczu inn jako.  Ale rozmiar i waga dobija. Zwaszcza w porównaniu z tym tutaj.

sprzedam aparat podwodny