sprzedam koszty dla firm -legalnie

Data: 2009-10-07 17:07:00
Autor: sonia
sprzedam koszty dla firm -legalnie
Sprzedaję produkty ,które można legalnie wrzucić w koszty 100%
 Zgodnie z przepisami MS
  sonia92@poczta.onet.pl tel:796441416

Data: 2009-10-07 17:37:19
Autor: coolina
sprzedam koszty dla firm -legalnie
Sprzedaję produkty ,które można legalnie wrzucić w koszty 100%

Bardzo polecam wszystkim te oferte.
Przed chwilą poleciłem nawet Urzędowi Skarbowemu w Jaśle

jk

Data: 2009-10-07 20:53:33
Autor: zwyklyklientwieluzwyklychbankow3
sprzedam koszty dla firm -legalnie
> Sprzedaję produkty ,które można legalnie wrzucić w koszty 100%

Bardzo polecam wszystkim te oferte.
Przed chwilą poleciłem nawet Urzędowi Skarbowemu w Jaśle

ale ja jako czepialski zwrócę uwagę kolegów na inny aspekt "ferty"

> Zgodnie z przepisami MS

jednym słowem "profesjonalna" oferta. :P Ciekaw jestem co to za
podmiot "MS" i jaki ma on związek z "przepisami" dot. DG oraz KUP

obstawiam że oferent zna się na podatkach jak wilk na gwiazdach
i posługuje sie skrótem "MS" na oznaczenie "ministra skarbu"
nie wiedząc że takowego nie ma (jest minister owszem, ale skarbu
państwa i nie zajmuje sie podatkami ale wyprzedażą majątku narodowego)

obstawiam, że oferent nie wie, że podatki sa kompetencją ministra
finansów. Taką ewentualność powinien brać pod uwagę każdy potencjalnie
zainteresowany powyższą ofertą. Moim zdaniem potencjalni kontrahenci powinni
brać także pod uwagę że Urzędy Kontroli Skarbowej pilnie inwigilują internet
a wszyscy korzystający z tej oferty są już "na widelcu" policji skarbowej.

obstawiam, że oferent może znaleźć sie niedługo w kompetencji działania
służb podległych ministrowi naprawdę używającemu skrótu 'MS', tzn. podległych ministrowi sprawiedliwości, konkretnie mam na myśli prokuraturę
(która podlega temu samemu człowiekowi, co ministerstwo finansów, bo minister
sptrawiedliwości jest jak dotąd także naczelnym zwierzchnikiem prokuratorów). oferta na kilometr cuchnie zachęcaniem do łamania art. 58 oraz 83 k.c.,
tzn. do zawierania fikcyjnych transakcji celem oszukania aparatu skarbowego.

a złamanie tychże artykułów może (zależnie od okoliczności) być kwalifikowane
jako zlamanie odpowiednich artykułów kodeksu karnego i/lub karnego skarbowego

Data: 2009-10-07 18:36:00
Autor: SDD

Użytkownik "sonia" <sonia92@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:10c5.000000a3.4accae94newsgate.onet.pl...
Sprzedaję produkty ,które można legalnie wrzucić w koszty 100%
Zgodnie z przepisami MS

W sumie to masz spora konkurencje, bo generalnie kazdy przedsiebiorca sprzedaje cos,co inny przedsiebiorca bedzie mogl wrzucc w koszty. No moze nie dotyczy to takich 100% konsumpcyjnych dobr jak np. uslugi agencji towarzyskich - a i tu moze czasem jakis nabywca (np. reseller) cos wrzucic w koszty.

Pozdrawiam
SDD

sprzedam koszty dla firm -legalnie