|sprzedam| panel sloneczny zwijany

Data: 2009-07-13 18:23:00
Autor: Grzegorz Baltazar Kajdrowicz
|sprzedam| panel sloneczny zwijany
moze kogos zainteresuje:

http://allegro.pl/show_item.php?item=687361555

--
 o__,  -  Grzegorz Baltazar Kajdrowicz - www.rower.orbit.pl
 ,>_/-_-  "Możesz utracić wszystko, ale nikt nie zabierze ci tego,
(*)(*)  - co w życiu zobaczyłeś i przeżyłeś" - W.Dabrowski www.travelbit.pl, http://tiny.pl/s2gr, http://tiny.pl/s2gw

Data: 2009-07-13 20:25:40
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
|sprzedam| panel sloneczny zwijany

moze kogos zainteresuje:

http://allegro.pl/show_item.php?item=687361555

Ile?

zyga

Data: 2009-07-13 21:40:19
Autor: Grzegorz Baltazar Kajdrowicz
w odpowiedzi Zygmunt M. Zarzecki na post news:h3ft3r$i5$3news.interia.pl z Pn 13 lip 2009 20:25:40 pisze co nastepuje:

moze kogos zainteresuje:

http://allegro.pl/show_item.php?item=687361555

Ile?

tyle ile sie wylicytuje.
nie wycofuje aukcji.

sprzedaje tez kamerke:
http://allegro.pl/item687517644_kamera_na_rower_motor_itp_oregon_atc_20
00.html

Data: 2009-07-13 23:47:49
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
|sprzedam| panel sloneczny zwijany

> [...]

Cena minimalna nie została osiągnięta.
Więc?

zyga

Data: 2009-07-13 23:57:23
Autor: click
Zygmunt M. Zarzecki pisze:

[...]

wiec licytuj na aledrogo, az osiagniesz
--
c l i c k 'n' r i d e   | kto nie pije, ten nie jedzie
"Who wants to pedal bike uphill?

Data: 2009-07-14 00:00:24
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
|sprzedam| panel sloneczny zwijany

> [...]

Możesz sobie darować porady nierowerowe?

zyga

Data: 2009-07-14 09:25:15
Autor: click
Zygmunt M. Zarzecki pisze:

[...]

cena minimalna nie zostala osiagnieta
wiec?

--
c l i c k ' n ' r i d e | MSPANC
Cigarettes and coffee, man, that's a combination

Data: 2009-07-16 10:59:38
Autor: Artur M. Piwko
|sprzedam| panel sloneczny zwijany
In the darkest hour on Tue, 14 Jul 2009 09:25:15 +0200,
click <click_n_ride@psychop.op.pl> screamed:
http://allegro.pl/show_item.php?item=687361555
Ile?

tyle ile sie wylicytuje.
      ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
[...]

Więc nie sprzedaje za tyle, za ile się wylicytuje. Elementarne.

--
[ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:224B ]
[ 10:59:12 user up 12135 days, 22:54,  1 user, load average: 0.18, 0.81, 0.00 ]

                He is diagonally parked in a parallel universe.

Data: 2009-07-20 23:41:09
Autor: click
Artur M. Piwko pisze:
[...]

wiec nie skminiles

Data: 2009-07-14 09:40:02
Autor: fabian
Grzegorz Baltazar Kajdrowicz wrote:
[...]

A ile wynosi cena minimalna? Bo widzę, że za 1 zł nie sprzedasz. Więc nie tyle ile wylicytuje tylko za tyle ile łaskawie ustawiłeś. Nie można normalnie wystawić za tyle za ile sprzedasz?

Fabian.

Data: 2009-07-14 08:31:10
Autor: Jan Srzednicki
On 2009-07-14, fabian wrote:
[...]

W ogóle, po grzyba tak właściwie komu ta cena minimalna? Przecież to
tylko zaciemnia obraz.

Data: 2009-07-14 11:17:37
Autor: Grzegorz Baltazar Kajdrowicz
w odpowiedzi Jan Srzednicki na post news:slrnh5ogif.2gkd.w_at_wrzask_dot_ploak.pl z Wt 14 lip 2009 10:31:10 pisze co nastepuje:

W ogóle, po grzyba tak właściwie komu ta cena minimalna? Przecież to
tylko zaciemnia obraz.

dlatego:

http://allegro.pl/country_pages/1/0/user_agreement.php#rule1

II. AUKCJE
    Artykuł 3. RODZAJE AUKCJI

3.4.
    W Aukcjach licytacyjnych Sprzedający może ustalić cenę minimalną, tj. najniższą cenę, za jaką zgadza się sprzedać wystawiony Towar. Wysokość ceny minimalnej nie jest jawna dla Użytkowników do momentu zaoferowania przez Licytanta ceny równej bądź wyższej od ceny minimalnej. Złożone w trakcie licytacji oferty niższe od ceny minimalnej nie są brane pod uwagę przy ustalaniu wyniku Aukcji.
3.5.
    Proponowane przez Użytkowników ceny (za wyjątkiem Aukcji z opcją "cena minimalna"), jak i inne warunki Aukcji są informacjami jawnymi, dostępnymi dla wszystkich odwiedzających Allegro.

Data: 2009-07-14 11:23:01
Autor: Jan Srzednicki
On 2009-07-14, Grzegorz Baltazar Kajdrowicz wrote:
[...]

Tam nie ma żadnej odpowiedzi na moje pytanie. Jak działają ceny
minimalne to wiem. Tylko po co je ustawiać?

Mnie osobiście zwykle skutecznie odstraszają.

Data: 2009-07-14 13:41:47
Autor: Wojtek Paszkowski
"Jan Srzednicki" <w_at_wrzask_dot_pl@nowhere.invalid> wrote in message news:slrnh5oqkl.2gkd.w_at_wrzask_dot_ploak.pl...

Tam nie ma żadnej odpowiedzi na moje pytanie. Jak działają ceny
minimalne to wiem. Tylko po co je ustawiać?

moim skromnym zdaniem - pozwalają wysondować przybliżoną "rynkową" wartość przedmiotu, bez zobowiązywania się do zbycia tegoż w przypadku, gdy nie cena nie będzie odpowiadała oczekiwaniom. Czy jakaś inna metoda sprzedaży daje taką możliwość?

pozdr

Data: 2009-07-14 11:54:28
Autor: Jan Srzednicki
On 2009-07-14, Wojtek Paszkowski wrote:
[...]

Cóż, jeżeli przedmiot nie jest unikalny, to można się dość łatwo
zorientować po innych aukcjach.

Ale dlaczego w takim razie cena minimalna miałaby być tajna? Przecież
ten sam mechanizm sondażowy działałby z jawną ceną minimalną. Zdarza się
nawet, że sprzedający podają cenę minimalną w opisie.

A tajna cena minimalna mocno wkurza, bo znacząco zaciemnia obraz sprawy
- jako kupujący muszę tracić czas na zgadywanie, listing przedmiotów
jest zaburzony, nie można sensownie wyszukiwać takiego przedmiotu po
cenie. A już zupełnie niezrozumiałym dla mnie jest, jak jeszcze Jaśnie
Sprzedający nie chce podać ceny minimalnej explicite o to poproszony, Dodatkowo, mechanizm ceny minimalnej jest często nadużywany przez
spamerów allegrowych, podobnie jak aukcje prywatne - ot ogłosić się, dać
linka do swojego sklepu, wypozycjonować przedmiot.

Data: 2009-07-14 10:02:12
Autor: dsotO
On 14 Lip, 13:54, Jan Srzednicki <w_at_wrzask_dot...@nowhere.invalid>
wrote:

Ale dlaczego w takim razie cena minimalna miałaby być tajna? Przecież
ten sam mechanizm sondażowy działałby z jawną ceną minimalną. Zdarza się
nawet, że sprzedający podają cenę minimalną w opisie.

Wbrew pozorom, ma to swoje zalety, oprócz tych sondażowych.
Potencjalny kupujący może kliknąć w takiej aukcji i jeśli cena nie
zostanie przekroczona, to nie jest zobowiązany do kupna w żadnym
wypadku (w tradycyjnym trybie po usunięciu wygrywającego licytację w
trakcie jej trwania możesz jeszcze zostać wygrywającym, jeśli będziesz
na drugim miejscu). Klikasz i jak za mało, to zapominasz o aukcji. Po
drugie aukcja taka może figurować na liście pośród tych z najniższą
ceną (chociaż cena oczekiwana jest wyższa). Po trzecie jest też
atrakcyjna dla wystawiającego tzn. przychodzą raczej licytować
konkretni kupujący, a nie tacy co się rozmieniają na drobne i
przebijają w ostatnim momencie. Po czwarte masz niższą prowizję od
kwoty wystawienia (opłata za cenę minimalną jest zwracana w przypadku
sprzedaży), ale tak naprawdę w przypadku pojedynczej sprzedaży to jest
to argument pomijalny.

Nie rozumiem natomiast po co ktoś wystawia w cenie minimalnej, a potem
podaje ją w opisie aukcji. Właśnie o to chodzi aby jej wówczas nie
podawać :)

Data: 2009-07-14 14:01:39
Autor: click
Jan Srzednicki pisze:

[...]

mozesz po prostu pojsc do sklepu i kupic
ceny sa wywieszone

Data: 2009-07-14 12:08:30
Autor: Jan Srzednicki
On 2009-07-14, click wrote:
Jan Srzednicki pisze:

[...]

Jak Ty coś powiesz..

Data: 2009-07-14 14:45:37
Autor: click
On 2009-07-14, click wrote:
Jan Srzednicki pisze:

[...]

placzesz tu, jakbys mial przymus korzystania z aukcji z cena minimalna- nie podoba ci sie, to ignorujesz i tyle

Data: 2009-07-14 14:09:45
Autor: Wojtek Paszkowski
"Jan Srzednicki" <w_at_wrzask_dot_pl@nowhere.invalid> wrote in message news:slrnh5osfk.2gkd.w_at_wrzask_dot_ploak.pl...

Ale dlaczego w takim razie cena minimalna miałaby być tajna? Przecież
ten sam mechanizm sondażowy działałby z jawną ceną minimalną.

Aby zwiększyć grono licytujących. Licytowałbyś jakiś towar wiedząc, że cena minimalna jest za wysoka względem Twoich oczekiwań?

Zdarza się
nawet, że sprzedający podają cenę minimalną w opisie.

hmm, a nie lepiej (taniej) jest wtedy ustawić cenę minimalną jako wyjściową?

A już zupełnie niezrozumiałym dla mnie jest, jak jeszcze Jaśnie
Sprzedający nie chce podać ceny minimalnej explicite o to poproszony,

to jest jakiś obowiązek dokonywania zakupów u sprzedawcy, który nam nie odpowiada? Jaśnie wielmożny klient może sobie poszukać gdzie indziej, wolny rynek jest, wybór olbrzymi.

pozdr

Data: 2009-07-14 14:15:17
Autor: fabian
Wojtek Paszkowski wrote:
[...]

Można. Ale równie dobrze można wieszać psy na sprzedawcy który się nie podoba. Co niniejszym robię ;)

Fabian.

Data: 2009-07-14 14:24:50
Autor: Coaster
fabian wrote:
[...] Ale równie dobrze można wieszać psy na sprzedawcy który się nie
podoba. Co niniejszym robię ;)

To Ty w koncu interesujesz sie towarem czy sprzedawca?
:-P

--
PoZdR
increasing the risk of pinch flats."

Data: 2009-07-14 12:29:41
Autor: Jan Srzednicki
On 2009-07-14, Coaster wrote:
fabian wrote:
[...] Ale równie dobrze można wieszać psy na sprzedawcy który się nie
podoba. Co niniejszym robię ;)

To Ty w koncu interesujesz sie towarem czy sprzedawca?
:-P

Mi zawsze żal tych psów, co to je wieszają na różnych takich. Bo oni
może i sobie zasłużyli, ale biedne pieski? :/

Data: 2009-07-14 14:49:30
Autor: fabian
Coaster wrote:
fabian wrote:
[...] Ale równie dobrze można wieszać psy na sprzedawcy który się nie
podoba. Co niniejszym robię ;)

To Ty w koncu interesujesz sie towarem czy sprzedawca?
:-P

Jak bym się interesował towarem, to bym nie marudził tylko poszukał gdzie indziej ;)

Fabian.

Data: 2009-07-14 13:49:59
Autor: fabian
Wojtek Paszkowski wrote:
[...]

Jak to bez zobowiązania? Jeżeli cena nie zostanie osiągnięta to nie da się sprzedać przedmiotu, czy się mylę?

Fabian.

Data: 2009-07-14 13:57:11
Autor: click
fabian pisze:
Wojtek Paszkowski wrote:
[...]

sprzedac sie da
jesli cos wystawiasz i ustalasz cene minimalna, to mozesz sprzedac temu, kto uzyskal najwiecej a nie osiagnal CM
ale mozesz tez pulchnej blondynie, ktora wcale nie wylicytowala najwiecej

CM po prostu daje sprzedajacemu gwarancje, ze nie bedzie musial sprzedawc towaru za kwote nizsz niz uznaje to za stosowne

i tak najlepsze ceny uzyskuje sie wystawiajac od 1 zl BCM

Data: 2009-07-14 14:13:27
Autor: fabian
click wrote:
fabian pisze:
Wojtek Paszkowski wrote:
[...]

To znaczy, że po zakończeniu aukcji i nieosiągnięciu CM sprzedający może jednak wybrać wygrywającego aukcje? Wydawało mi się, że aukcja jest w takim wypadku zakańczana bezpowrotnie.

Fabian.

Data: 2009-07-15 19:37:47
Autor: click
fabian pisze:

To znaczy, że po zakończeniu aukcji i nieosiągnięciu CM sprzedający może jednak wybrać wygrywającego aukcje? Wydawało mi się, że aukcja jest w takim wypadku zakańczana bezpowrotnie.

ale kto zabroni WOWCZAS panu x i panu y ustalic cene sprzedazy/kupna powyzej wylicytowanej kwoty a ponizej CM?

Data: 2009-07-14 13:58:16
Autor: Wojtek Paszkowski
"fabian" <fabian@niematakiego.adresu.pl> wrote in message news:h3hrtj$6e1$1opal.futuro.pl...

Jak to bez zobowiązania? Jeżeli cena nie zostanie osiągnięta to nie da się sprzedać przedmiotu, czy się mylę?

no właśnie. Ale wiadomo na przyszłość, za ile mniej-więcej ktoś byłby skłonny go kupić. No i pewnie zawsze można porozumieć się z licytującym w sprawie ponownego wystawienia, za akceptowalną cenę.

pozdr

Data: 2009-07-14 11:26:41
Autor: Jacekj
|sprzedam| panel sloneczny zwijany

W ogóle, po grzyba tak właściwie komu ta cena minimalna? Przecież to
tylko zaciemnia obraz.

Jak cena nie osiągnie ceny minimalnej to mogę sprzedać ale nie muszę - oszacuję wartość i po zastanowieniu się mogę sprzedać po cenie niższej niż pierwotnie zakładałem. A powyżej ceny minimalnej już muszę sprzedać.
Ja to tak rozumiem.
Ciao
Jacek J

Data: 2009-07-14 09:35:50
Autor: Jan Srzednicki
On 2009-07-14, Jacekj wrote:

[...]

Jak nikt nie zalicytuje, to też możesz sprzedać, ale nie musisz - byle
komu, jak Ci się uwidzi. W obu przypadkach allegro całkowicie umywa ręce
od sprawy.

Data: 2009-07-14 11:13:21
Autor: Grzegorz Baltazar Kajdrowicz
|sprzedam| panel sloneczny zwijany
w odpowiedzi fabian na post news:h3hd8u$ald$1opal.futuro.pl z Wt 14
lip 2009 09:40:02 pisze co nastepuje:
A ile wynosi cena minimalna? Bo widzę, że za 1 zł nie sprzedasz.
Więc nie tyle ile wylicytuje tylko za tyle ile łaskawie ustawiłeś.
Nie można normalnie wystawić za tyle za ile sprzedasz?

a czy Ty sprzedasz swojego bika za 100 zl jesli wart jest przynajmniej 1000?
jak ktos przekroczy cene minimalna, to sobie nabiedzie , a jak nie, to po prostu nie bede mial obowiazku sprzedania.

zeby w handlu byl biznes, kazda ze stron i kupujaca i sprzedajaca musi byc zadowolona. o ile sie nie myle, to takie negocjacje nazywaja sie win - win.
poza tym , przeciez nikt nie zmusza Cie ani nikogo do licytacji.

Data: 2009-07-14 13:17:12
Autor: fabian
> [...]

poza tym , przeciez nikt nie zmusza Cie ani nikogo do licytacji.

A możesz wyjaśnić dlaczego nie wystawisz tego bike-a za 1000 jeżeli chcesz go opchnąć za min 1000. Tylko udajesz, że go sprzedajesz od 1 zł, kiedy nie pozwalasz go kupić za mniej niż 1000.

Dla mnie jest ważne czy w ogóle mam sobie zawracać głowę tą aukcją czy nie. A tak jest to następny wkurwiający zabieg marketingowy.

Fabian.

Data: 2009-07-14 11:21:01
Autor: Grzegorz Baltazar Kajdrowicz
|sprzedam| panel sloneczny zwijany
w odpowiedzi fabian na post news:h3hq03$33v$1opal.futuro.pl z Wt 14
lip 2009 13:17:12 pisze co nastepuje:
Dla mnie jest ważne czy w ogóle mam sobie zawracać głowę tą aukcją
czy nie. A tak jest to następny wkurwiający zabieg marketingowy.

zawsze mozesz ustawic swoja cene. --

Data: 2009-07-14 13:58:37
Autor: click
fabian pisze:
[...]

niczego nie udaja - informacja ze jest cena minimalna nie jest ukrywana przez serwis aukcyjny

Dla mnie jest ważne czy w ogóle mam sobie zawracać głowę tą aukcją czy nie. A tak jest to następny wkurwiający zabieg marketingowy.

nikt nie kaze ci korzystac z alledrogo

Data: 2009-07-14 14:19:45
Autor: fabian
click wrote:
nikt nie kaze ci korzystac z alledrogo

Nikt mi nie zabroni komentować.

Fabian.

Data: 2009-07-14 14:46:30
Autor: click
fabian pisze:
click wrote:
nikt nie kaze ci korzystac z alledrogo

Nikt mi nie zabroni komentować.

a ktos ci zabrania?

Data: 2009-07-14 14:49:55
Autor: fabian
click wrote:
fabian pisze:
click wrote:
nikt nie kaze ci korzystac z alledrogo

Nikt mi nie zabroni komentować.

a ktos ci zabrania?

Nie. Ale coś marudzisz, że marudzę.

Fabian.

Data: 2009-07-14 14:55:58
Autor: click
fabian pisze:
click wrote:
fabian pisze:
click wrote:
nikt nie kaze ci korzystac z alledrogo

Nikt mi nie zabroni komentować.

a ktos ci zabrania?

Nie. Ale coś marudzisz, że marudzę.

stwierdzam, ze marudzisz

Data: 2009-07-14 07:29:18
Autor: frank.castle0407@googlemail.com
|sprzedam| panel sloneczny zwijany
PODSUMOWUJAC.

350 PLN i cena minimalna nie zostala osiagnieta. Nowka o podobnych
parametrach (nie ma konkretnie tego modelu na stronie resellera) w UK
to 140 funtow.

Zgadzam sie, ze jesli ktos wpisuje na grupe reklame swojej aukcji to
jako uklon w strone tej powierzchni reklamowej moglby zdradzic cene
minimalna.

Data: 2009-07-15 19:45:34
Autor: click
frank.castle0407@googlemail.com pisze:
PODSUMOWUJAC.

350 PLN i cena minimalna nie zostala osiagnieta. Nowka o podobnych
parametrach (nie ma konkretnie tego modelu na stronie resellera) w UK
to 140 funtow.

no i co z tego?
ja mam rower, do ktorego mam sentyment i niespecjalnie chce sie go pozbywac
ale jesli wystawilbym go na aukcje (a mialem juz taki pomysl kiedys), to ustalilbym cene minimalna majac swiadomosc, ze jest powyzej jego rynkowej wartosci
i pewnie nikt by go nie kupil
i dobrze
bo przeciez nie chce go sprzedawac
ale
moglby sie trafic ktos, komu ten rower pasowalby z takich samych powodow co mnie
i chcialby go kupic nie liczac sie z realiami
to zle?
IMHO dobrze

Zgadzam sie, ze jesli ktos wpisuje na grupe reklame swojej aukcji to
jako uklon w strone tej powierzchni reklamowej moglby zdradzic cene
minimalna.

gdzie ty widzisz te powierzchnie? ;)
nie kumam waszych "ansow" do CM
sam rozgladam sie czasami za roznymi rzeczami na aledrogo i aukcja z ustalona CM jest ok - w zasadzie biora w niej udzial tylko ludzie, ktorzy chca kupic to co jest przedmiotem licytacji
podobnie rzecz sie ma w przypadku aukcji od 1 zl BCM, ktora (IMHO) jest korzystniejsza dla sprzedajacego

Data: 2009-07-15 21:12:33
Autor: Ryszard Mikke
click <click_n_ride@psychop.op.pl> napisał(a):
> [...]

podobnie rzecz sie ma w przypadku aukcji od 1 zl BCM, ktora (IMHO) jest korzystniejsza dla sprzedajacego

Ja, prawdę mówiąc, tez nie rozumiem, po cholerę ustawiać CM.
Jeśli wiem, że chcę dostać co najmniej x PLN, to jaką korzyść
daje mi rozpoczynanie licytacji od 1zł i ustawianie CM,
zamiast ustawienia ceny poczatkowej na x PLN po prostu?

rmikke

Data: 2009-07-15 23:42:18
Autor: click
Ryszard Mikke pisze:

[...]

boszzzz
20 lat po upadku komuny, a spoleczenstwo wciaz przywiazane do cen...

jest gra, zabawa
pomiedzy tym ile chcesz/mozesz zaplacic, ile moga/chca inni, a ile chcialby sprzedajacy

Data: 2009-07-15 21:58:22
Autor: Ryszard Mikke
Ryszard Mikke pisze:

> [...]

jest gra, zabawa
pomiedzy tym ile chcesz/mozesz zaplacic, ile moga/chca inni, a ile chcialby sprzedajacy

Nic mi nie rozjaśniłeś. Nadal nie widzę sensu ustawiania ceny minimalnej,
zamiast po prostu rozpoczynać licytację od tej kwoty.

rmikke

Data: 2009-07-16 00:08:46
Autor: click
Ryszard Mikke pisze:

[...]

jakurwapierdole!!!!!
sorry,
idzie kupowac w sklepie, po prostu, jak nie widzicie w tym sensu
bedzie wam latwiej

Data: 2009-07-16 00:13:28
Autor: click
Ryszard Mikke pisze:

[...]

albo inaczej
spotykasz fajna kobiete, z ktora bylbys sklonny zgrzeszyc...
rozumiem, ze wolisz gdy ona mowi, ze pojdzie z toba do lozka, ale nie zrobi ci laski?

Data: 2009-07-15 23:50:16
Autor: Ryszard Mikke
Ryszard Mikke pisze:

> [...]

rozumiem, ze wolisz gdy ona mowi, ze pojdzie z toba do lozka, ale nie zrobi ci laski?

Prezentujesz zupełnie obce mi podejście do zakupów. :)
Dajmy już temu spokój, pozostanę niezaspokojony...

rmikke

Data: 2009-07-16 11:15:39
Autor: Coaster
Ryszard Mikke pisze:

[...]

Aukcja to aukcja a nie zwykle zakupy.

Data: 2009-07-16 02:33:51
Autor: WS
On 15 Lip, 23:58, "Ryszard Mikke" <rmikke.SKA...@gazeta.pl> wrote:

Nic mi nie rozjaśniłeś. Nadal nie widzę sensu ustawiania ceny minimalnej,
zamiast po prostu rozpoczynać licytację od tej kwoty.

jakis tam sens jest... mozna dostac wieksza sume za wystawiony
przedmiot :)

gdzies ktos podawal linki do aukcji, gdzie zaczynalo sie od 1PLN ,
sporo ludzi licytowalo i w szale zakupow ;) nie zauwazyli, ze
przekroczyli cene za ktora mozna bylo kupic to samo u tego samego
sprzedawcy na innej aukcji z opcja "kup teraz" :)
gdyby wystawil za prawdziwa cene to ze  trzy czwarte ludzi bioracych
udzial w licytacji nawet by nie zaczelo :)

WS

Data: 2009-07-14 19:10:20
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
> [...]

A ile wynosi cena minimalna? Bo widzę, że za 1 zł nie sprzedasz. Więc nie tyle ile wylicytuje tylko za tyle ile łaskawie ustawiłeś. Nie można normalnie wystawić za tyle za ile sprzedasz?

Ha, a click się czepia.

zyga

Data: 2009-07-15 19:46:20
Autor: click
Zygmunt M. Zarzecki pisze:

[...]

idzcie do sklepu, tam macie ceny ustalone i rabat w granicach negocjacji

Data: 2009-07-14 09:51:31
Autor: Kapsel
|sprzedam| panel sloneczny zwijany
Mon, 13 Jul 2009 21:40:19 +0000 (UTC), Grzegorz Baltazar Kajdrowicz
napisał(a):

moze kogos zainteresuje:

http://allegro.pl/show_item.php?item=687361555

Ile?

tyle ile sie wylicytuje.
nie wycofuje aukcji.

No raczej chyba jednak nie, bo ustawiona jest cena minimalna :|

--
Kapsel
  http://kapselek.net

Data: 2009-07-14 11:23:38
Autor: Grzegorz Baltazar Kajdrowicz
|sprzedam| panel sloneczny zwijany
chcialem byc mily i poinformowac ze mam cos takiego jak panel do sprzedania. sporo bylo dyskusji nt. zasilania urzadzen podczas podrozy, wiec pomyslalem, ze moze sie to komus przydac.

jak widze, byla to grzecznosc z mojej strony bezsensowna.
obiecuje, ze wiecej sie to nie powtorzy.

precel nie jest miejscem do handlu. przynajmniej ja tak uwazam.

EOT

Data: 2009-07-14 11:24:47
Autor: Jan Srzednicki
On 2009-07-14, Grzegorz Baltazar Kajdrowicz wrote:
[...]

Och jaki foch! :P

Data: 2009-07-14 13:32:17
Autor: fabian
> [...]

obiecuje, ze wiecej sie to nie powtorzy.

precel nie jest miejscem do handlu. przynajmniej ja tak uwazam.

Bo handlować to trzeba umieć, a nie odstraszać potencjalnych klientów ;)

Fabian.

Data: 2009-07-14 19:13:40
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
> [...]

obiecuje, ze wiecej sie to nie powtorzy.

precel nie jest miejscem do handlu. przynajmniej ja tak uwazam.

Gdybyś podszedł do tego inaczej...

zyga

Data: 2009-07-16 11:37:08
Autor: robert1
|sprzedam| panel sloneczny zwijany
moze kogos zainteresuje:

http://allegro.pl/show_item.php?item=687361555

Spora część ludzi (w tym ja) omija aukcje bez opcji "Kup teraz!" po prostu nie każdy ma ochotę się bawić w snajpera, czekając na zakończenie aukcji i kilka sekunde przed zakończeniem zalicytować, by w ostaniej chwili dowiedzieć się ze zostałem przelicytowany, lepiej jest wcisnąć kup teraz i mieć pewność.

Poza tym panel 10W można kupić nowy w sklepie internetowym u jednego z czołowych polskich dystrybutorów za cenę poniżej 200 zł.

Data: 2009-07-18 09:37:21
Autor: Gotfryd Smolik news
On Thu, 16 Jul 2009, robert1@mailinator.com wrote:

moze kogos zainteresuje:

http://allegro.pl/show_item.php?item=687361555

Spora część ludzi (w tym ja) omija aukcje bez opcji "Kup teraz!"

  Bywa, są przypadki kiedy omijam - czyli prawie zawsze, kiedy
zależy mi na czasie zakupu.

[...]

  Ale to jest jakieś nieporozumienie - myślę sobie ile jestem skłonny dać,
tyle wpisuję i spokojnie czekam z założeniem, że wcale mi NIE ZALEŻY
na zakupie "na wczoraj".
  Jak mi zależy - to szukam "kup teraz", jak piszesz wcześniej.

Poza tym panel 10W można kupić nowy w sklepie internetowym u jednego
z czołowych polskich dystrybutorów za cenę poniżej 200 zł.

  Czego tak owijasz, zamiast rzucić linkiem, mamy podejrzewać że
jesteś 'powiązany'? :O

pzdr, Gotfryd

Data: 2009-07-20 00:13:14
Autor: nanotrapped
|sprzedam| panel sloneczny zwijany
Poza tym panel 10W można kupić nowy w sklepie internetowym u jednego z
a ktorzy to prymusi zajmuja sie sporzadzaniem takich zestawien
czolowych
polskich dystrybutorow  i na jakiej podstawie klasyfikuje sie danego
dystrybutora jako tego najbardziej czolowego :)

czołowych polskich dystrybutorów za cenę poniżej 200 zł.
przypomniala mi sie historia jak do mojego kolegi pijacego piwo w
barze
(prowadzacego sklep rowerowy) podchodzi czlowiek i pyta sie:

kupujacy:
      ponie a kielo u was rower, ino taki dobry
kolega:
     taki dobry to ze 4000 pln
kupujacy
     kruco fuks ponie, za tyle to jo mom STAR-a 300