|sprzedam| panel sloneczny zwijany

Data: 2009-07-16 11:37:08
Autor: robert1
|sprzedam| panel sloneczny zwijany
moze kogos zainteresuje:

http://allegro.pl/show_item.php?item=687361555

Spora część ludzi (w tym ja) omija aukcje bez opcji "Kup teraz!" po prostu nie każdy ma ochotę się bawić w snajpera, czekając na zakończenie aukcji i kilka sekunde przed zakończeniem zalicytować, by w ostaniej chwili dowiedzieć się ze zostałem przelicytowany, lepiej jest wcisnąć kup teraz i mieć pewność.

Poza tym panel 10W można kupić nowy w sklepie internetowym u jednego z czołowych polskich dystrybutorów za cenę poniżej 200 zł.

Data: 2009-07-18 09:37:21
Autor: Gotfryd Smolik news
On Thu, 16 Jul 2009, robert1@mailinator.com wrote:

moze kogos zainteresuje:

http://allegro.pl/show_item.php?item=687361555

Spora część ludzi (w tym ja) omija aukcje bez opcji "Kup teraz!"

  Bywa, są przypadki kiedy omijam - czyli prawie zawsze, kiedy
zależy mi na czasie zakupu.

[...]

  Ale to jest jakieś nieporozumienie - myślę sobie ile jestem skłonny dać,
tyle wpisuję i spokojnie czekam z założeniem, że wcale mi NIE ZALEŻY
na zakupie "na wczoraj".
  Jak mi zależy - to szukam "kup teraz", jak piszesz wcześniej.

Poza tym panel 10W można kupić nowy w sklepie internetowym u jednego
z czołowych polskich dystrybutorów za cenę poniżej 200 zł.

  Czego tak owijasz, zamiast rzucić linkiem, mamy podejrzewać że
jesteś 'powiązany'? :O

pzdr, Gotfryd

Data: 2009-07-20 00:13:14
Autor: nanotrapped
|sprzedam| panel sloneczny zwijany
Poza tym panel 10W można kupić nowy w sklepie internetowym u jednego z
a ktorzy to prymusi zajmuja sie sporzadzaniem takich zestawien
czolowych
polskich dystrybutorow  i na jakiej podstawie klasyfikuje sie danego
dystrybutora jako tego najbardziej czolowego :)

czołowych polskich dystrybutorów za cenę poniżej 200 zł.
przypomniala mi sie historia jak do mojego kolegi pijacego piwo w
barze
(prowadzacego sklep rowerowy) podchodzi czlowiek i pyta sie:

kupujacy:
      ponie a kielo u was rower, ino taki dobry
kolega:
     taki dobry to ze 4000 pln
kupujacy
     kruco fuks ponie, za tyle to jo mom STAR-a 300