sprzedam piasty do szosy - Gipiemme Grecal - czy sa chetni? Czy ma to sens?

Data: 2010-03-23 04:25:53
Autor: frank.castle0407@googlemail.com
sprzedam piasty do szosy - Gipiemme Grecal - czy sa chetni? Czy ma to sens?
Okazalo sie, ze kola ktore kupilem z uzywana szosowka maja juz
wglebienia na powierzchni hamujacej (7 letnie), wiec zdecydowalem sie
na wymiane i wlasnie zakupilem mniej uzywane. W zwiazku z czym mam do
sprzedania piasty + ewentualnie szprychy, jesli sie komus przydadza.
Kola to Gipiemme Grecal Parade, zdaje sie 16 szprych z przodu i 20 z
tylu. Kola na lozyskach maszynowych, przednie lozyska wlasnie
zakupilem nowe (dla swietego spokoju, kolo kreci sie znakomicie) i
wymienie przed sprzedaza. W tylnej piascie czuc krecac kolo w rekach,
ze lozysko/a lekko chrobocze, jesli uda sie rozebrac rowniez wymienie.

Nie mam pojecia czy to sie komus przyda ani ile to jest warte,
zapewnienia sprzedawcy roweru, ze kola oryginalnie kosztowaly 400
funtow w ogole do mnie nie przemawiaja, ale mysle, ze ok 150-200 PLN
to uczciwa cena za obydwie piasty?

Marcepan

sprzedam piasty do szosy - Gipiemme Grecal - czy sa chetni? Czy ma to sens?