[spam] sprzedam siodło selle italia flite tytan carbon skóra żel

Data: 2011-07-14 19:27:58
Autor: mariuszmo
[spam] sprzedam siodło selle italia flite tytan carbon skóra żel
"kuwa", nienawidzę dziesiątek standardów, radosnej twórczości panów
projektantów sprzętu i braków w zaopatrzeniu sklepów stacjonarnych aby
przymierzyć.
Kupiłem wysyłkowo sztcę carbonową, która obejmuje pręty z boku ale niestety w
selle italia są one owalizowane i nie podejdzie zatem muszę sprzedać siodło i
kupić takie z okrągłymi prętami. Miałem pierwotnie oddać sztycę ale ta co
kupiłem nie ma nawet podobnej alternatywy.

Zatem ktoś chętny? Do sprzedania siodło FLITE model czarny z czerwonym taki
jak tu: http://allegro.pl/siodelko-selle-italia-flite-genuine-gel-model-2011-i1675658171.html

tylko trochę już (ale niewiele) używany, stan bardzo dobry bez najmniejszych
uszkodzeń za 2 stówy z wysyłką, real foto na maila, na życzenie będzie
wystawiona aukcja na allegro, kontakt  na mail mmmm20(małpa)wp.pl --

[spam] sprzedam siodło selle italia flite tytan carbon skóra żel