[Market] sprzedam sprężarkę

Data: 2010-10-06 10:41:16
Autor: seba
[Market] sprzedam sprężarkę
http://allegro.pl/sprezarka-i1261629068.html

Ilość cylindrów 3 Ułożenie cylindrów odwrócona litera T. Obroty sprężarki na wale 1500? 100 obr/min. Chłodzenie powietrzem Smarowanie olejowe rozbryzgowe olejem Ranolin 104L lub Mobil Rarus 829 (100% syntetycznego oleju przy maksymalnej temperaturze skrzyni korbowej 75oC) ilość oleju 1,1 litra. Chłodzenie sprężonego powietrza rurkowo-płytkowe Wydajność maksymalna dla 200 bar sprężania 14400 dcm3/h. Dystrybucja sprężonego powietrza z rozdzielacza przez 1,2 lub 3 gniazda z gwintem G 5/8". Ciśnienie robocze napełniania butli 200 bar lub 300 bar, zależnie od zainstalowanego zaworu bezpieczeństwa dla 3 0 sprężania. Zawór zamontowany jest na korpusie rozdzielacza. Temperatura wyjściowa gazu z 3o maksymalnie 35o C.

Dane techniczne: Napęd trójfazowy elektryczny 3x 400V Moc silnika 6 KW Liczba obrotów 2895 obr./min. 3 zawory bezpieczeństwa 3 stopnie sprężania Rozbudowane chłodzenie powietrza 2 separatory (po drugim i trzecim stopniu) Wydajność 250 l/min. 2 filtry biologiczne Klasa pokrywy IP 54

Data: 2010-10-06 11:39:17
Autor: qlphon
[Market] sprzedam sprężarkę
http://allegro.pl/sprezarka-i1261629068.html

imho przegłęœ pałkę z cenš....
ale życzę powodzenia...

Data: 2010-10-06 14:49:28
Autor: seba
[Market] sprzedam sprężarkę
koszt nowej ok 20.000 zł. więc nie jest tak drogo

Użytkownik "qlphon" <qlphon@poczta.fm> napisał w wiadomoœci news:i8hg5c$n2b$1news2.ipartners.pl...

Data: 2010-10-06 14:57:30
Autor: PesTYcyD
[Market] sprzedam sprężarkę
W dniu 2010-10-06 14:49, seba pisze:
imho przegłę� pałkę z cenš....
ale życzę powodzenia...

Prawda jest taka, że jakbym kupował sprężarkę za taką kasę. To dodałbym już te kilka klocków, żeby mieć nową...

Data: 2010-10-06 20:36:44
Autor:
[Market] sprzedam sprężarkę
PesTYcyD <pestycyd@wp.pl> napisał(a):
Prawda jest taka, że jakbym kupował sprężarkę za taką kasę. To dodałbym
 juĹź te kilka klockĂłw, Ĺźeby mieć nową...

To widzimy że nie orientujesz się w sprężarkach.
Kupujesz Bauera starego z małym przebiegiem i wymienisz cylindry i wiele innych podzespołów jeśli tego wymaga. Kilka elementów nie istnieje w częściach zamiennych, dlatego musisz kupić np blok.
Masz doskonałą sprężarkę z łatwo dostępnymi częściami. Dodatkowo zrobiłeś to za małączęść podanych sum.
Tyle że to trzeba wiedzieć, trudno mieć o tym pojęcie po współczesnych kursach.

pozdrawiam rc

Data: 2010-10-07 06:31:43
Autor: Włodzimierz Kołacz
[Market] sprzedam sprężarkę

Użytkownik <demolant@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:i8imks$7m4$1@inews.gazeta.pl...
PesTYcyD <pestycyd@wp.pl> napisał(a):

Prawda jest taka, Ĺźe jakbym kupowaĹ, sprÄTĹźarkÄT za takÄ. kasÄT. To dodaĹ,bym

juĹź te kilka klockĂłw, Ĺźeby mieÄ? nowÄ....

To widzimy że nie orientujesz się w sprężarkach.
Kupujesz Bauera starego z małym przebiegiem

Znasz starego Bauera z małym przebiegiem takiego 20 -30 letniego za rozsądne 1000 - 1500 zł?
Ja znam i koleś życzył sobie 10 tyś za stare rozsypujące się padło wprost z sprężarkowni usługowej!

 i wymienisz cylindry i wiele
innych podzespołów jeśli tego wymaga. Kilka elementów nie istnieje w częściach
zamiennych, dlatego musisz kupić np blok.
Mógł byś podać koszt tych podzespołów np do takiej starej Bauerowskiej o wydajności 250 l/min łącznie z tymi częściami nie istniejącymi?
Mam obawy że suma sumarum wyjdzie na to samo lub nawet więcej a i tak masz stare padło w którym coś nie wymienionego ma szybszą szansę się spieprzyć.

[...]
Rysiu na współczesnych kursach nie uczy się tego jak kombinować ze sprężarkami!. I bardzo dobrze bo uczy się techniki nurkowania a to jest coś ździebko innego niż mechanika sprężarkowa. Ba, nawet nie uczy się obsługi sprężarek bo do tego formalnie potrzebne są papiery UDT i co ja tam mam ? jakieś takie elektryczne czy energetyczne kwity :-) Wiesz że mnie w dawniejszych czasach także nie uczono robić na sprężarkach!
Nie wiem ale zapewne także na kursach gas mieszaczy, eee pan gas Blending na to mówią :-) także nie ma słowa nt. eksploatacji i serwisowania sprężarek powietrza. Też bardzo dobrze.

Apropo samej aukcji to jakiej firmy jest ten kompresor z jakiego roku produkcji kiedy i kto wymieniał filtry? Bo nie zauważyłem w opisie mimo że szukałem To wydaje mi się główną wadą tego ogłoszenia czyniąc ofertą mniej wiarygodną bo nie porównywalną z innymi cenami rynkowymi na ten sprzęt. Z samego tego powodu w ogóle nie biorę jej pod uwagę mimo że myślę o nowej sprężarce.
Poza tym owe 70 godzin pracy (jak liczone są te motogodziny bo bywa że jedna trwa 100 min!) daje przy 1mtg=60 min dobrze ponad 400 butli 15 litrowych. To jakoś nie wydaje się dużo jednak daje lepszy obraz intensywności eksploatacji urządzenia.

Pozdrawiam Włodek

pozdrawiam rc

Data: 2010-10-07 07:02:21
Autor:
[Market] sprzedam sprężarkę
Włodzimierz Kołacz <div100@poczta.onet.pl> napisał(a):
Znasz starego Bauera z małym przebiegiem takiego 20 -30 letniego za rozsądne 1000 - 1500 zł?
Ja znam i koleś życzył sobie 10 tyś za stare rozsypujące się padło wprost z sprężarkowni usługowej!

Pojawiają się na ebay.de był taki moment gdy sprzedawano te bez CE, bo były wyprodukowane wcześniej gdy nie było takch regulacji wymaganych. A Niemcy są porządni.
Pojawił się niedawno zespół sprężarkowni 400l/min z bankiem kilkunastu butli i małym czasem pracy wymagał trochę dużo prądu jesze linię trzeba by było podciągnąć.

[...]

Obawy możesz mieć, ale części są dostępne ale nie wszystkie właśnie dlatego żeby z części nie składać.

[...]

No widzisz i znowu wychodzi dlaczego "młodzi dzielni mądrzy" nie rozumieją o czym mowa. Zamkną sklep i dupa, serwis tragedia.
Jedyny producent AO na polskim rynku mawia: "Za nami nikogo nie ma".
Oby się mylił.
 pozdrawiam rc

Data: 2010-10-07 11:50:37
Autor: Włodzimierz Kołacz
[Market] sprzedam sprężarkę

Użytkownik <demolant@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:i8jr9t$fav$1@inews.gazeta.pl...
[...]

Nie mam takich doświadczeń wręcz przeciwnie.
Poza tym co będzie jeśli nie pojawią się przez 2 lata. Sprężarka będzie sobie czekała na lepsze czasy?
Nie potwierdziłeś ani ceny którą podałem ani nie podałeś żadnego konkretu w ofercie taniej sprężarki!

Pojawił się niedawno zespół sprężarkowni 400l/min z bankiem kilkunastu butli i
małym czasem pracy wymagał trochę dużo prądu jesze linię trzeba by było
podciągnąć.
Cena klamota, link?
Czy nie uważasz że taki zespół trochę MUSIAŁ zapracować na siebie więc jest raczej dość wyeksploatowany? Ja mam takie wrażenie na podstawie podstaw ekonomii Bo nikt nie inwestuje w duże klamoty i kilkanaście butli w banku jeśli nie ma gigantycznych obrotów gazem.

[...]

Gdzie i za ile jeśli mamy bardziej konkretnie rozmawiać. Bo jak na razie poruszamy się w świetle domysłów oprócz jednego mojego konkretu czyli Bauera z przed wieków za 10 tyś.
..

[...]

Ale ja nie uważam tego za błąd a za całkiem poprawną i rozsądną zasadę. Bo nie wszyscy mają ten dar aby rozumieć zawiłości kręcenia śrubami :-) Zatem niech uczą się tego Ci którzy to będą potrafili wykorzystać i nie narażą innych na swoją abnegację w temacie. Zresztą jak wskazałem już, dawno temu także nie uczono serwisować ani posługiwać się sprężarkami ani nie uczono serwisowania AO. No chyba że mieliśmy inne systemy szkolenia ale w to wątpię.
To że się to robiło to był wynik marności rynku a nie jakichś szczególnych procesów szkoleniowych mających za cel nauczenie tych umiejętności.

Jedyny producent AO na polskim rynku mawia: "Za nami nikogo nie ma".
Oby się mylił.

Myli się, bo bardzo wielu nurków uczy się serwisowania swoich klamotów i robią to sami dla siebie. Nie przypadkiem użyłem pojęcia "uczą się" bo robią to albo u osób które znają się na temacie z własnej praktyki i są to warsztaty albo wręcz pojawiają się kursy na konkretne klamoty organizowane przez firmy dla swoich serwisantów.
Poza tym minęły czasy rzemieślników wykorzystujących braki rynkowe i produkujących skomplikowane produkty. Dzisiaj liczy się rynek i masowa produkcja bo liczą się zyski a nie idee. Oczywiście są producenci prostych klamotów ale są to malutkie produkcje bez znaczenia rynkowego - takie mam wrażenie.
Z tego co wiem, większość polskich AO to poprostu w części lub całości kopie AO opracowanych przez wielki przemysł nurkowy (głównie "z za żelaznej kurtyny" tak jeśli chodzi o szczegóły jak i koncepcje. Mam u siebie dwa takie przykłady. Zresztą wiesz kto to był J. Hiszpański i pewnie wiesz że z chwilą zniknięcia gościa zamknął się w PRL etap postępu w tych klamotach.
Pozdrawiam Włodek

pozdrawiam rc

Data: 2010-10-07 19:33:06
Autor:
[...]

Nawet nie zaglądałem obecnie na ebay.de widywałem takie aukcje w przeciągu 6 miesięcy znajdziesz takie.

> Pojawił się niedawno zespół sprężarkowni 400l/min z bankiem kilkunastu > butli i
> małym czasem pracy wymagał trochę dużo prądu jesze linię trzeba by było
> podciągnąć.
Cena klamota, link?

Aukcje na ebay.de wygasają linka nie trzymam.

[...]

Wyprzedaż rezerw wojskowych, to żródło tamtej sprężarki.

> [...]

Gdzie i za ile jeśli mamy bardziej konkretnie rozmawiać. Bo jak na razie poruszamy się w świetle domysłów oprócz jednego mojego konkretu czyli Bauera z przed wieków za 10 tyś.

Będziesz potrzebował to dotrzesz do producenta, omijaj pośredników takich jak Draeger.

> [...]

To że się to robiło to był wynik marności rynku a nie jakichś szczególnych procesów szkoleniowych mających za cel nauczenie tych umiejętności.

Były uprawnienia Mechanika Sprzęyu Nurkowego ?

> [...]

Z tego co wiem, większość polskich AO to poprostu w części lub całości kopie AO opracowanych przez wielki przemysł nurkowy (głównie "z za żelaznej kurtyny" tak jeśli chodzi o szczegóły jak i koncepcje. Mam u siebie dwa takie przykłady. Zresztą wiesz kto to był J. Hiszpański i pewnie wiesz że z chwilą zniknięcia gościa zamknął się w PRL etap postępu w tych klamotach.

Owszem Hiszpański napisał ciekawą książkę o AO nawet z obliczeniami ale tylko w wersji stycznej.
Napisał też takie zdanie sprężarka "Bauer jest najlepszą konstrukcją w swojej klasie" minęło kilkadziesiąt lat i nadal to prawda.

pozdrawiam rc

Data: 2010-10-08 19:46:56
Autor: Włodzimierz Kołacz
[Market] sprzedam sprężarkę

Użytkownik <demolant@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości grup
[...]

ofercie taniej sprężarki!

Nawet nie zaglądałem obecnie na ebay.de widywałem takie aukcje w przeciągu
6
miesięcy znajdziesz takie.

A przez pół roku zęby w ścianę? Rysiu ja potrzebuję nurkować wtedy gdy mam
klienta lub ochotę a nie wtedy gdy się uda naprawić sprzęt :-)

> [...]
> podciągnąć.
Cena klamota, link?

Aukcje na ebay.de wygasają linka nie trzymam.

A ja ostatnio (wrzesień) nawet szukałem i szukałem i kupa albo drogie stare klamoty albo żadne.

[...]

Np z takich jednostek wojsk nurkowych pewnie musiało sporo pracować?

> [...]

..

Będziesz potrzebował to dotrzesz do producenta, omijaj pośredników takich

Ale gdzie szukać producenta i czy producent nie zechce takiego maluczkiego
odesłać do pośrednika detalisty!!! Rysiu najczęściej odeśle bo ja potrzebował będę 1 szt a nie palety.

> [...]

procesów szkoleniowych mających za cel nauczenie tych umiejętności.

Były uprawnienia Mechanika Sprzęyu Nurkowego ?

Owszem było tak. Ale to nie było w ramach szkolenia nurkowego tylko OBOK. To
także zasadnicza różnica..
Bo Ty masz wątpliwości dotyczące tego że nie uczy się tego na szkoleniach nurkowych. Z tego co sam podałeś nic się nie zmieniło!

> [...]

swojej
klasie" minęło kilkadziesiąt lat i nadal to prawda.

Bo bauer to bauer. Zasłużył na to miano. Tylko widzisz i wiem że wiesz. Czas
robi swoje tak z klamotami jak i z ludźmi. Wszystko się zużywa starzeje i
kapcanieje. Sprężarek też to dotyczy i nie odmłodzisz jej całkowicie co
najwyżej miejscowo. To samo dotyczy technologii wykonania tamte nie muszą być
tak dobre jak współczesne.
Dlatego wolę nowe a nie stare jeśli miał bym możliwość wyboru.
Pozdrawiam Włodek

-- Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl ->
http://www.gazeta.pl/usenet/

Data: 2010-10-08 20:03:16
Autor:
[...]

Andrzej Sala ma sprężarkę na miarę Twoich potrzeb 2m3/min (120m3/h).
> Wyprzedaż rezerw wojskowych, to żródło tamtej sprężarki.

Np z takich jednostek wojsk nurkowych pewnie musiało sporo pracować?

Niekoniecznie.

> [...]

odesłać do pośrednika detalisty!!! Rysiu najczęściej odeśle bo ja potrzebował będę 1 szt a nie palety.

Skoro wydębiłem które Normy prawa unijnego spełnia ich konstrukcja, to inne informacje też zdobędziesz.

> [...]

Bo Ty masz wątpliwości dotyczące tego że nie uczy się tego na szkoleniach nurkowych. Z tego co sam podałeś nic się nie zmieniło!

Włodek, na basenie (a Pałacu) supernurek Puchalski (Belfegor) gość "który kurwa na wszystkim nurkował" gawędziarz jakich mało pod słońcem i w świecie nurkowym.
Na basenie rozebrał Kajmana który podawał wodę. Taki super mechanik sprzętu nurkowego, a jakoś nie zauważył że dysza nie jest skierowana w wąż wdechowy.
Jako kursantw domu poprawiłem tą usterkę, odkręcając dół z nakrętką kontrującą ( z lewym gwintem) o osadzając kołek pasujący w dziurce w puszce. To oczywiście było na kursie podstawowym.
[...]

No widzisz tu się nie zgodzę jeszcze jest pomysł na ostatni stopień swobodny tłok który nie ma połączenia z układem korbowo tłokowym gdy nie pracuje.
Co dzięki temu osiągamy. długą pracę bo tłok nie jest obciążony siłami bocznymi pochądzącyni od układu krbowego. pierścienie nie uszczelniają powietrza tylko ??? (wiem zgaduj). Żeby tłko był dociśnięty do nurnika 3 stopień musi posiadać odpowiednie ciśnienie i jest wodo odolejacz na nim. dodatkowo 4 cylindry które zapewnią dobre wyrównoważenie układu cylindrów gwiazda. $ stopnie sprężania to dobre odprowadzenie ciepła niższe temperatury gazu niż przy 3 stopniach mniejszy wpływ wydatku od ciśnienia sprężania.

Czy ta reklamowana w tym temacie umywa się do starego Bauera ?
NIE. Układ cylindrów W (T to nowomowa w nzywnictwie układów cylindrów) nie zapewnia stałego momentu mapędowego, dzięki temu mamy nierównomierne obciążenie faz. To ma Bauer z 4 cylindrami.

pozdrawiam rc

Data: 2010-10-08 22:18:40
Autor: WWW.SHARMDIVER.PL
[Market] sprzedam sprężarkę
On 2010-10-08 22:03, demolant@gazeta.SKASUJ-TO.pl wrote:

Wyprzedaż rezerw wojskowych, to żródło tamtej sprężarki.

Np z takich jednostek wojsk nurkowych pewnie musiało sporo pracować?

Niekoniecznie.

"Masowi" nurkowie wojskowi nie byli ( a jak teraz?) specjalnie dobrze szkoleni. To bajki z filmów sensacyjnych.
Po prostu szkoda pieniędzy.
Oni mają pójść i dzielnie zginąć " ku chwale Ojczyzny"

Prawda?

pozdrawiam rc

--
www.sharmdiver.pl

Nurkuj bezpiecznie z profesjonalistami
na jednych z najpiękniejszych raf na świecie.

Data: 2010-10-09 00:04:01
Autor: Włodzimierz Kołacz
[Market] sprzedam sprężarkę

Użytkownik <demolant@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:i8nte4$532$1@inews.gazeta.pl...
[...]

2 tyś l/min przekracza dziesięciokrotnie moje potrzeby. Mi wystarczy 100 l/min do 300 w układzie automatycznym abym nie musiał sterczeć przy uzupełnianiu banku i niewielki bank np 4x50/300. Także w ilości miejsca na tego kloca przekracza moje możliwości. Notabene był taki na Ebayu gdy tam szukałem czegoś :-)

> Wyprzedaż rezerw wojskowych, to żródło tamtej sprężarki.

Np z takich jednostek wojsk nurkowych pewnie musiało sporo pracować?

Niekoniecznie.
Niekoniecznie, ale możliwe Prawda?

> [...]

potrzebował będę 1 szt a nie palety.

Skoro wydębiłem które Normy prawa unijnego spełnia ich konstrukcja, to inne
Kwity czy DTR to zupełnie coś innego od handlu częściami zamiennymi. Nie uważasz?

> [...]

( z lewym gwintem) o osadzając kołek pasujący w dziurce w puszce. To

Czy naukę serwisowania sprzętu miałeś na kursie podstawowym czy tylko w ramach tzw teorii coś tam pokazywano w puszcze i opowiadano o tym jak się reguluje a nawet podstawy liczenia oraz np coś o dyszy Venturiego :-)). Tak to i ja miałem ale to nie daje uprawnień ani doświadczenia do serwisowania sprzętu!

Ale to także potwierdza mój pogląd.
Rysiu zwróć uwagę że pisałem już iż nie wszyscy powinni grzebać w mechanice bo nie mają po temu ani talentu ani wiedzy.
Zaś Ci którzy twierdzą swoimi czynami że znają się na wszystkim niestety zwykle nie mają pojęcia o tym. Sprawdzone życiowo.
Gdy byłem chyba jeszcze kursantem albo krótko po dorobiłem ręcznie kawałek uszkodzonej puszki Elfa. Niestety i dobrze mój mądrzejszy odemnie instruktor nie zezwolił na używanie tak naprawionego AO przez nie wykwalifikowanego mechanika. Automat ten oczywiście długo jeszcze funkcjonował i nawet zrobiłem z nim kilka nurkowań ale kupiłem lepszy  (mam go prawie całkiem sprawnego i czasem używam) więc może Elf jeszcze w klamotach gdzieś leży?

[...]

No widzisz tu się nie zgodzę

Nie zgadzasz się z moim poglądem?
O starzeniu się, o technologii, o remontach?
Bo technologia wykonania to nie to samo co konstrukcja! Prawda?

jeszcze jest pomysł na ostatni stopień swobodny
tłok który nie ma połączenia z układem korbowo tłokowym gdy nie pracuje.

Tak, jest taka konstrukcja. Nie mam pełnego przeglądu rynku ale kilkanaście lat temu były takie w ofercie.

Co dzięki temu osiągamy. długą pracę bo tłok nie jest obciążony siłami
bocznymi pochądzącyni od układu krbowego.

Tak i nawet jak nie widziałeś konstrukcji to jak startuje to wiesz z czym masz do czynienia :)
Ech Rysiu np sprężarka Auera (firma dająca nazwę całości) Stara jak świat a już ma taki patent :-)
Stosunkowo całkiem niedawno jak na sprężarki w ramach pracy zawodowej obsługiwałem ten typ sprężarki z nalepką Dregera :-)
Są też inne konstrukcje zapewniające tą samą zaletę! Prawda ?

pierścienie nie uszczelniają
powietrza tylko ??? (wiem zgaduj).
Po co?
Ja wiem
np. III st w La Spirotechnique Lucharda :-)
W owym czasie gdy miałem ją i oczywiście wymieniałem co się dało na nowe bo lubię, byłem trochę zaskoczony, jak? co? dlaczego? aaaaaa wiem! :-)

[...]

Tak.
Ale wyobraź sobie że w mojej, mam wrażenie, że wydajność przy wyższych nawet trochę się zwiększa!?

Czy ta reklamowana w tym temacie umywa się do starego Bauera ?
NIE. Układ cylindrów W (T to nowomowa w nzywnictwie układów cylindrów)

Ale jak łatwo się kojarzy!
Spojrzysz widzisz i wiesz bo wystarczy odwrócić w głowie:-)

nie
zapewnia stałego momentu mapędowego, dzięki temu mamy nierównomierne
obciążenie faz. To ma

A o wyrównywaniu dynamicznym układu korbowo-tłokowego oczywiście wiesz?
To taki stary chwyt techniczny aby mimo zmiennego obciążenia, wał obracał sie płynnie bez niszczących sił. Tak?
Zwykle jak zmieniasz opony to męczy guma bawi się w to samo :-)
I wiesz także że Polacy nie gęsi i swój udział w wałach korbowych także mają :-)
Więc uważasz że konstruktor nie zadbał o wyrównanie dynamiczne układu?
A ja mam wrażenie że mądrych mamy konstruktorów :-)

Bauer z 4 cylindrami.

Pewnie tak.
A jeszcze lepiej jak by był to układ gwiazda :-))

pozdrawiam rc

Pozdrawiam Włodek

Data: 2010-10-07 16:09:29
Autor: seba
[Market] sprzedam sprężarkę

Użytkownik "Włodzimierz Kołacz" <div100@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:4cad5faf$0$22807$65785112news.neostrada.pl...

[...]

wymiany były co 30h ( czyli 2 razy )  Sprężarka jest od Piórewicza. Zmieniany był olej , wkłady filtrów itd .Samą wymianę robiliśmy sami bo to nie filozofia . Tak jak pisałem w ogłoszeniu  butle nabijaliśmy tyklo dla siebie i powietrze chcieliśmy mieć czyste więc nie było lipy . Ekipa się rozleciała i to jest jedyny powód , że sprężarka ma być sprzedana.

[...]

bo te 70h to jest bardzo mało. Nawet jak kupujesz nową to licznik nie jest = 0 . Producent testuje sprzęt przed oddaniem do klienta . My jak ją odbieraliśmy to miała na liczniku mogę się mylić 8 lub coś około 12 h

Pozdrawiam Włodek

pozdrawiam rc

Data: 2010-10-08 17:14:02
Autor:
> [...]

jakoś nie wydaje się dużo jednak daje lepszy obraz intensywności eksploatacji urządzenia.

Mówisz i masz: http://cgi.ebay.de/L-W-450-Tauchkompressor-/140462488105?
pt=Tauchflaschen&hash=item20b4377a29 Śmiem twierdzić,że L&W nie jest gorszy od Bauera.

Data: 2010-10-08 21:30:42
Autor: Włodzimierz Kołacz
[Market] sprzedam sprężarkę

Użytkownik <ali066@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:i8njgq$1ed$1@inews.gazeta.pl...
> [...]

pt=Tauchflaschen&hash=item20b4377a29 Śmiem twierdzić,że L&W nie jest gorszy

134 dni ciągłej pracy po 8 godzin bez przerwy lub 1000 dni co dzień po 2 flaszki. Ale przyjrzę się tej ofercie choć bardziej interesuje mnie coś mniejszego ale do 300 i do tego bank. Grzmot 11 Kw. ma swoje ograniczenia.
Dzięki
Pozdrawiam Włodek

[Market] sprzedam sprężarkę