sprzedam sprzęt [market]

Data: 2009-08-06 12:10:09
Autor: sylwusik2
sprzedam sprzęt [market]
Sprzedam posiadany sprzęt nurkowy. Sprzedaję ponieważ nie mam
wystarczająco dużo czasu aby rozwijać tę wspaniałą pasję

zdjęcia całości pod poniższym linkiem
http://picasaweb.google.pl/sylwusik2/SprzetNurkowy?authkey=Gv1sRgCIKNh7WlmfCekAE#

twinset 2x12l Faber (każda butla waży 12 kg), zakupione w 2006 r -
1750 zł - legalizacja na 10 lat
do tego mogę dołożyc v-weight 9,2 kg - 120 zł
kompas suunto sk-7 - 220 zł
skrzydło dive rite classic - 800 zł
płyta stalowa z uprzężą - 280 zł
bojka hollex czerwona - 130 zł
szpulka z linką 15 m i karabińczykiem - 35 zł
adapter do pojedyńczej butli (nieużywany nowy) z pasami 150 zł -
płetwy mares avanti quattro ze sprężynami - 300 zł
latarka azon 2 głowice led + ładowarka + aku - 450 zł
latarka aquatec aquastar led - 150 zł
książka PADI AOWD - 80 zł
książka PADI Nitrox - 80 zł
wheel kołowy PADI - 120 zł
tabliczka na rękę - 20 zł
automat apeks atx 40  - 500 zł
automat aqualung titan, II-gi stopień LX + manometr halcyon - 750 zł
torba na automaty 50 zł
kombinezon suchy Sani Espace XL -z kryzą neoprenową, kapturem i
zamontowanymi pierścieniami - 3600 (uzywany 5 razy - stan idealny)
rękawice do suchego - 150 (do kompletu)
ocieplacz santi BZ 200 (praktycznie nowy poszarpane gumki przy
rękawach - zaznaczone na zdjęciach

Możliwość wystawienia aukcji na allegro dla zainteresowanych. Chętnych
proszę o kontakt na priv
Możliwość obejrzenia sprzętu w Gdańsku

Data: 2009-08-08 00:56:20
Autor: sylwusik2
sprzedam sprzęt [market]
Witam. Krótka aktualizacja danych:
twinset sprzedany
apeks - sprzedany
azon - rezerwacja
bojka - rezerwacja
v-weight - sprzedany
szpulka - sprzedana

Data: 2009-08-10 04:35:35
Autor: sylwusik2
sprzedam sprzęt [market]
Kolejna aktualizacja:
azon - sprzedany
bojka - sprzedana
skrzydło i uprząż - sprzedana

W przypadku zakupu większej ilości sprzętu przez kupującego mogę dać
ceny do negocjacji

Data: 2009-08-12 10:34:25
Autor: sylwusik2
sprzedam sprzęt [market]
Mogę obniżyć cenę suchego do kwoty 3350 zł dla osoby zainteresowanej
zakupem
Obniżę również cenę o 50 zł za ocieplacz

sprzedam sprzęt [market]