sprzedam suchy skafander Santi Espace [market]

Data: 2009-09-07 12:51:13
Autor: sylwusik2
sprzedam suchy skafander Santi Espace [market]
Witam
Mam na sprzedaż suchy skafander Santi Espace. Zakupiony w październik
2008 r. Rozmia XL - nie szyty na miarę.
Skafander używany 5 razy w stanie b. dobrym. Skafander posiada kryzę
neoprenową oraz maszety z pierścieniami do rękawic suchych Sitech.
(niestety sprzedane już)
Skafander dla osoby 178-190 cm (posiada teleskopowy tors składany do
wewnątrz), rozmiar buta 44-45
Cena 3300 zł (minimalnie do negocjacji). Na skafander jest jeszcze
ponad 2 lata gwarancji !!!. Stan naprawdę idealny.
Dodatkowo posiadam ocieplacz Santi BZ 200 rozmiar XL, który zakupiłem
wraz ze skafandrem. Cena jaka mnie interesuje za ocieplacz to 650 zł

Zdjęcia dla zainteresowanych na maila.Skafander do obejrzenia i
przymierzenia w Gdańsku
Ew. kontakt 0508 275 596

Data: 2009-09-08 08:24:05
Autor: sylwusik2
sprzedam suchy skafander Santi Espace [market]
Witam
Z uwagi na konieczność pilnej sprzedaży jestem w stanie obniżyć cenę
skafandra do kwoty 3200 zł oraz ocieplacza do kwoty 600 zł

sprzedam suchy skafander Santi Espace [market]