sprzedam wierzytelności - gdzie to zgłosić i jakie są konsekwencje

Data: 2009-10-24 15:58:46
Autor: games
sprzedam wierzytelności - gdzie to zgłosić i jakie są konsekwencje
"black devil pisze:
witam

prowadzę pośrednictwo finansowe (agencja kredytowa), (...) w
chwili obecnej narobiło mi się z kilkunastu - kilkudziesięciu
niespłaconych pożyczek około 350 tys zł należności do odebrania.
(...) raz że nie mam czasu, dwa - nie
(...) nie znam się kompletnie na
pisaniu pozwów."

:):):):):)

To moze zajmij sie hodowla burakow cukrowych.

Data: 2009-10-24 07:08:24
Autor: black devil
On 24 Paź, 15:58, games <ga...@games.home.pl> wrote:
"black devil pisze:

> [...]
> chwili obecnej narobiło mi się z kilkunastu - kilkudziesięciu
> niespłaconych pożyczek około 350 tys zł należności do odebrania.

To moze zajmij sie hodowla burakow cukrowych.

właśnie tym mam zamiar się zająć, trafiłeś w 10 !!!

sprzedam wierzytelności - gdzie to zgłosić i jakie są konsekwencje