sprzedam wierzytelności - gdzie to zgłosić i jakie są konsekwencje

Data: 2009-10-26 02:13:55
Autor: pamietnik basi
sprzedam wierzytelności - gdzie to zgłosić i jakie są konsekwencje
On 24 Paź, 14:42, black devil <pozabank...@gmail.com> wrote:
witam

mam pytanie związane z prowadzoną przeze mnie działalnością, otóż
prowadzę pośrednictwo finansowe (agencja kredytowa), a ludziom którzy
nie chcą pożyczać w banku lub nie mają zdolności sam pożyczam kasę. w
chwili obecnej narobiło mi się z kilkunastu - kilkudziesięciu
niespłaconych pożyczek około 350 tys zł należności do odebrania.
chodzi głównie o umowy pożyczek pod hipotekę kaucyjną lub/i art777
kpc. mam też kilkanaście weksli do sprzedania. do tej pory jeszcze
żadna sprawa nie trafiła do sądu - raz że nie mam czasu, dwa - nie
chce mi się chodzić po sądach, trzy - nie znam się kompletnie na
pisaniu pozwów. w związku z tym mam pytanie gdzie mogę zgłosić się ze
swoimi wierzytelnościami aby je sprzedać (chcę od 10% do 80% nie
licząc odsetek w zależności od konkretnego przypadku), lub czy jest
ktoś z okolic warszawy lub najlepiej z grodziska mazowieckiego kto się
tym zajmie za prowizję, ale w taki sposób bym nie musiał już do tego
dokładać.

z góry dziękuję za merytoryczne odpowiedzi, ewentualnie może jakieś
propozycje

pozdrawiam

najlepiej pod Sejmem ustań z transparentem może ktos kupi tam wiecej
takich co mają cos do powiedzenia:)

sprzedam wierzytelności - gdzie to zgłosić i jakie są konsekwencje