sprzedane auto - pytania

Data: 2011-05-20 11:15:02
Autor: Andrew
sprzedane auto - pytania
 1) 2% podatku płaci nabywca (tak stoi na umowie) - czy w razie gdyby US
stwierdził, że wartość jest zaniżona będzie uderzać do niego czy do nas?

I tak nabywca płaci z mocy ustawy. Krótko mówiąc niech nabywca się martwi o PCC.

2) czy muszę a jeśli tak to w jaki sposób mam poinformowac mój US o fakcie zbycia pojazdu? A co ze współwłaścicielem - podlega pod inny US. Dodam, że mam notarialne pełnomocnictwo na występowaniu w imieniu mamy, więc formalnie mogę sam wszystko załatwiać.

Nie. Tylko w wydziale komunikacji i ubezpieczycielowi.

sprzedane auto - pytania