sprzedawca ociaga sie z cesja praw do domeny

Data: 2011-01-21 00:03:00
Autor: P_ablo
sprzedawca ociaga sie z cesja praw do domeny
Witam

Juz od pol roku sprzedawca domeny (wystawil ja na gieldzie domen) ociaga sie z przeslaniem cesji praw do domeny. Twierdzi, ze juz 3 razy wysylal dokumenty a operator nic o tym nie wie - moje dokumenty dotarly za pierwszym razem :)

Mam wrazenie, ze cala sytuacja nie jest przypadkowa... jak zmusic sprzedawce do zakonczenia transakcji?

--
Picasso

sprzedawca ociaga sie z cesja praw do domeny